Edasi tulevad veidi suuremad autod, sakslastel a6 jaa8, subaru pole isegi üritanud midagi analoogset teha ja ostjaskond on vähe teine. Allroad ja outback on jah sama olemusega, nende vahe on ainult tühine 200-300k, ehk ostes endale ntx legacy outbacki, siis saad veel impreza peale kah

Siit edasi läheb asi veel keerulisemaks, ma olen esiveolise aneliga sõitnud, mis oli tööautoks ja krt selle hooldus ei olnud mingi lust ja lillepidu, õnneks ise ei maksnud. Ma ei tea, kui palju dislade hooldus on ja ma olen kuulnud häid sõnu tõesti selle 1.9td osas.
Aga nüüd tagasi algusesse, et audi vs subaru vs kesiganes. Siis subaru on kindlasti auto omas elemendis, mis sobib ideaalselt nii meie teede kui ka ilmastikuoludega. Proovige ntx Forester vs CRV või outback vs allroad põdratesti. Esimese näite puhul saate halvimal juhul foresteril rehvid velgedelt maha, aga ammu enne seda on CRV küljepeegel vastu küljeklaasi. Subaru tõsiseks plussiks on ka tema palju kirutud boxer, mis teeb tal küll hooldust ilmselt kallimaks, kuid kaalujaotus on perfektse lähedal.
Ainus subaru, mis on so-and-so on impreza, tänu oma kallile kaskole ja naljakale järelturule.
Ma ei väida seda, et subaru on parim parimate seas. Kuid ma väidan seda, et kui tahad awd-d, mis ei maksa tervet varandust, mis peab vastu ja mis on hea, siis selleks on subaru. Kui on palju raha, mida kuskile mõistlikumasse kohta kui autosse
