rommi kirjutas:24h sõitu poleks ju niiehknaa kohustus kellegile... mis oleks viga sellisel skeemil:
- kl 7 pm start
- kl 2am - 12 am kohustuslik uneaeg (kõik võistlejad peavad selles vahemikus oma 6h unealas viibima, nt lihtsalt vildikaga kl.aeg klaasile)
- kl 7pm finish
maksimaalselt võib siin tekkida järjestroolimist 11h... võimalus on sõita ka 9+6+9. Remontida võiks saada igal pool, remondiala oleks kena sellegipoolest. Hea nt tehnitska sinna lähedusse jätta.
Tegelt võiks Urmo öelda, mis ta meie argumenteerimisest siin arvab? Kui reeglid on juba VÄGA paigas enivei, siis pole ju sellel arutelul enam suurt pointi.
Eelmisele lehele panin ju üles 4 põhipunkti, aga ok lisan uuesti
Valge Hiir kirjutas:OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.
Teil on aega oma arusaami ja suhtumist muuta.
1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
2) sõit toimub kinnisel ringil
Üritame raja teha nii aeglase kui võimalik ja nii kiire kui häda pärast peab.
Eesmärk ei ole miljonit ringi sõita ( selleks on Le'Mans mitte Le'Mud ) vaid selgitada vastupidavaim team. Individuaal arvestusega võistlusi on meil juba küll ja veel.
Kui teha kiire ring siis hakkame pihta turvapuuridest ( ja seda kõikidel startivatel autodel ) ja muust ohutusvarustusest mida nõub FIA.
3) vints on kohustuslik
4) sõit kestab 24 tundi
Mingeid aja seisma jätmisi ei tule. Kui on vaja remontida/hooldada sõidad boksi ( iga võistlev team saab omale eraldi boksi kus toimuvad sõitjate vahetused, söömine, puhkamine, auto hooldu jne. ) ja seda kõike jooksva aja sees.
Kindlasti võib siit, esmasest, loetelust üht-teist veel muutuda ja täieneda.
Ilmselt tulevad ka mingid piirangu max rehvimõõdule.
Muu tehniline pool jääb vabaks. Eesmärk on võimalikult vähe tehnilisi piiranguid seada ( nagu seda oli ka MudDag'il ).
Tänaseks on arutelude käigus muutunud punkt 1.
Igal meeskonnal PEAB olema 2 vahetust sõitjad.
Vastasel juhul ei ole tehnika "võrdselt" koheldud ja need kes sõidavad ühe vahetusega omavad vähem ajalisi võimalusi tehnika lagundemiseks rajal.
Tuletan melde, et selle võistlusformaadi eesmärk on välja selgitada VASTUPIDAVAIM MEESKOND st. kestma peab nii inimjõud kui tehnika ja seda kõike 24 tundi juttu.
Boksidesse tuleku aeg ja kordade arv on vaba, nagu sellistel võistlustel ikka. On vaja midagi nokitseda - sõidad boksi.
Tankimise kohapealt on mõte ( kui see ikka õnnestub ) tuua boksiala serva konteinertankla, et keegi ei peaks hakkama ise kütust kohale tariama.
Veel nii palju, et Le'Muds saab toimuma alles 2008 aastal ( ilmselt suvel ). Täpne toimumisaeg selgub kui saab paika koga järgmkise hooaja kalender.