4. leht 4-st

Postitatud: E Sept 17, 2007 8:37 pm
Postitas kiiking
Landy kirjutas:
kiiking kirjutas:Jutt polegi margiesinduste suhtumisest. Tehase garantii ei luba võistelda. Margiesindus võib oma kulu- ja kirjadega üritust alati toetada(niiöelda oma maine parandamiseks).
See kirjutatakse PR kuludese...
Aga kui see asi läheb massiliseks, siis see enam ei mahu pr kuludesse. Plastikautode edasimüüjatel on siin nutt varuks.

Postitatud: T Sept 25, 2007 11:16 am
Postitas tai
njah aga kuidas teie siis kujutate ette selle spordiala jätkusuutlikust 5 - 10 aasta pärast, kus vanad sukimukid ja toyad on läbi kui läti rahad ja plastautomeestel ei olnud tänasel päeval võimalust konkurentsis olla, kuna preaegused autod ei ole sugugi mitte sellised nagu nad salongist tulles olid. Nii ei näe ma järelkasvu tulemas sellesse sporti (probleem muutub aktuaalseks usun mõne aasta pärast, kui midagi ette ei võeta).

ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.

Postitatud: T Sept 25, 2007 7:00 pm
Postitas tai

Postitatud: T Sept 25, 2007 10:46 pm
Postitas kiiking
Tai kirjutas:
ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.[/quote]

See tähelepanek on väga hea. Kui tehasest, siis tehasest- aga?

Postitatud: T Sept 25, 2007 11:02 pm
Postitas Landy
tai kirjutas: ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.
Palun- ees 2 ja ja taga 1 töö/istekohta:
http://www.landroverclub.net/Club/Defen ... 0_MRCV.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... hicles.jpg
http://www.army.mod.uk/img/royalsignals ... penffr.jpg
http://www.jproc.ca/crypto/kw07_ffr.jpg

Postitatud: K Sept 26, 2007 2:40 am
Postitas inseneer
Minagi soetaks siis tehasest koos lisavarustusega (väärispuidust söögilaud) Kolmekohalise defeka :) http://www.army.mod.uk/img/royalsignals ... penffr.jpg

Postitatud: K Sept 26, 2007 8:19 am
Postitas tango
Minu meelest on teh.tingimustes kirjas,et võib eemaldada kolmanda istmerea ja ülejäänud peab vastama tehase VIN koodile,meil aga sõidab TR-1-s Toyotasid päris mitu,millel on kolm kohta,viie asemel.

Postitatud: T Okt 02, 2007 8:39 pm
Postitas anttix
Ütleks ka sõna sekka.
Ma täielikult vihkan seda "maasturite" tootjate poliitikat, et teeme kõik vajalikud osad (stanged, karterikaitsmed jms) plastmassist.
Öäk! Selline auto on igapäeva sõiduski igavene nuhtlus niipea kui vähe kehvemale metsateele satud.
Aga samas pakuvad näiteks Toyota ja Hyundai võimalust osta juurde metallist karterikaitsmed. Tõsi, hind on üsna soolane. Samuti saab hea tahtmise juures ka stanged metalli vastu vahetada ja "astmelaudade" asemele midagi mõistlikumat.
Ameeriklastega on veel lihtsam, näiteks Dodge-i saab soovi korral kohe varustada tehase lift-kitiga. Wrangleri vist ka (pole täpsemalt uurinud).

Paraku peab leppima olukorraga, et Eesti autosport käib suures osas entusiastide isikliku rahakoti peal ja see mudel lihtsalt ei luba uue autoga võistlemist. Igasugune võidusõit lõhub autot! Ma ei ole nõus väitega, et kui uute plastmassautode omanikud autot lõhkumata sõita ei saa, siis sureb spordiala välja. Bullshit! Kui Sa jaksad osta üle pool milli maksva uue auto, siis jaksad sinna juurde ka 50k mõne vana rondi eest välja köhida, mida siis võistlustele "lõhkuma" minna.
Ning selleks ajaks kui praegused "plastmassautod" võistluskõlbulikult vanaks saavad, on osavad meistrimehed juba igale margile sobilikud kaitsmed, stanged jms valmis joonistanud. Muretsema tasuks hakata siis, kui raame ka plastikust tegema hakatakse. Samas, korralikust süsinikkiust raamiga maastur oleks päris huvitav eksperiment.

TR1 suur populaarsus näitab selle võistlusklassi jätkusuutlikkust. Inseneritarkus räägib, et ärme hakka parandama töötavaid asju. Tõsi, radu spetsiaalselt kirvemaks ei ole vast mõtet ka teha.