4. leht 5-st

Postitatud: E Veebr 25, 2008 9:13 pm
Postitas tai
aga äkki ka gaasid appi ntx propaan`?

Postitatud: E Veebr 25, 2008 9:33 pm
Postitas Mihkel78
Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!

Postitatud: N Veebr 28, 2008 4:26 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Et sul mihkel inspiratsioonist puudust ei tuleks ;)

Pilt

Postitatud: N Veebr 28, 2008 4:47 pm
Postitas Mihkel78
azza

Postitatud: N Veebr 28, 2008 5:56 pm
Postitas isakene
Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Postitatud: N Veebr 28, 2008 10:06 pm
Postitas Mihkel78
isakene kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?

Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:39 pm
Postitas Movistar
Mihkel78 kirjutas:
isakene kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.
Alguses kaalus 17,5 kg.pärast tunnist jamamist sai 2 kilo maha.Ega sealt eriti kuskilt maha võtta rohkem polegi.Võibolla kilo oleks andnud kuskilt näpistada.

Postitatud: R Veebr 29, 2008 8:08 am
Postitas Mihkel78
Movistar kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:
isakene kirjutas: Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.
Alguses kaalus 17,5 kg.pärast tunnist jamamist sai 2 kilo maha.Ega sealt eriti kuskilt maha võtta rohkem polegi.Võibolla kilo oleks andnud kuskilt näpistada.

Kas seda turboka korvi oleks andnud uuteautkude näol kinnitada tavahoorattakülge ? Või kui sul veel küljes ei ole järsku saad vaadata ? Thanks!

Postitatud: R Veebr 29, 2008 10:45 am
Postitas isakene
Mihkel78 kirjutas:Kas seda turboka korvi oleks andnud uuteautkude näol kinnitada tavahoorattakülge ? Või kui sul veel küljes ei ole järsku saad vaadata ? Thanks!
Vabalthingava hoorattal on siduriketta suurune süvend sees, nii et see võimalus on välistatud. Maha sealt ka vist treida ei anna, ta niigi õhuke... Üks turboka hooratas vist oli kusagil, õhtul vaatan järele.

Postitatud: R Veebr 29, 2008 4:58 pm
Postitas Movistar
Ka turbokal on üsna suur süvend sees.
Korvide ümberpaigutust ei oska kommenteerida,kuna puudub tavaline,et võrrelda.

Postitatud: R Veebr 29, 2008 5:30 pm
Postitas Mihkel78
njah siis tuleb proovida paremaid katteid kettale kõigepealt.

täna sai raadil hullamas käidud ja siin näide kuidas mäkke minekul unustan sisse kolmandakäigu läbi aeglusti ja mäeotsas tõmbab siduri ringi, teine sisse ja edasi:

http://www.youtube.com/watch?v=JmtwWW_IiDo

rõhku seal kuskil 0.8 bar

Postitatud: E Mär 03, 2008 1:47 pm
Postitas UMarko
Sel mootoril originaalseades väänet vist 220Nm 1800p juures, võimsust 95hj. Millised on andmed pärast ümberehitust?
Arvestatava tootlikkusega turbo puhul annab õhu jahutamine mootorile väänet juurde - kas/kuhu plaanid jahuti paigaldada?

Oma Y60 2.8T -l tuleb max vääne alles 2400p juures ja ega siiski seda palju pole. Häda rasketes oludes kui vaja, et hakkaks vedama madalamalt, n 1500 juures. Seega mõtlen kuidas jõudu/väänet turvaliselt ja piisavas koguses juurde anda.

Fotol näha toredat punast õhuvõtufiltrit - kaitsetu vee ja muda eest. Ettevaatust karmimates oludes, et vett mootorisse ei tõmbaks.
Kasutan pestavaid filtreid aastaid (GreenFilter) - õhu läbilaskvus on originaalist märkimisväärselt parem ja hooldatavus hea. Vaja vaid regulaarselt jälgida, millal puhastamist vajab.

Postitatud: E Mär 03, 2008 6:04 pm
Postitas Mihkel78
UMarko kirjutas:Sel mootoril originaalseades väänet vist 220Nm 1800p juures, võimsust 95hj. Millised on andmed pärast ümberehitust?
Arvestatava tootlikkusega turbo puhul annab õhu jahutamine mootorile väänet juurde - kas/kuhu plaanid jahuti paigaldada?

Oma Y60 2.8T -l tuleb max vääne alles 2400p juures ja ega siiski seda palju pole. Häda rasketes oludes kui vaja, et hakkaks vedama madalamalt, n 1500 juures. Seega mõtlen kuidas jõudu/väänet turvaliselt ja piisavas koguses juurde anda.

Fotol näha toredat punast õhuvõtufiltrit - kaitsetu vee ja muda eest. Ettevaatust karmimates oludes, et vett mootorisse ei tõmbaks.
Kasutan pestavaid filtreid aastaid (GreenFilter) - õhu läbilaskvus on originaalist märkimisväärselt parem ja hooldatavus hea. Vaja vaid regulaarselt jälgida, millal puhastamist vajab.
ei tea seda jõudu ennusta , lisa igatahes on. Pullipäras tvõiks ju Tallinnasse mõõtma minna, et mis kokku keeratud on. Aga jah hetkel sidur nõrgim lüli.
tõsta väheke rõhku, lisades enne korralik cooler usun, et see on piisavalt turvaline . väänet madalamale tooks kindlasti muutuva gemeetriaga turbo nt uuema 3,0di patroli pealt.

Postitatud: E Mär 03, 2008 6:48 pm
Postitas Mihkel78
paar uuemat pilti :
Pilt
Pilt

ja se lahendus ei ole lõplik, algne plaan cooleri õhu võtt kapotile tuua muutub ja läheb ette ninasse cooler.
filtri asukoht ei ole ka veel lõplik.

Postitatud: K Mär 05, 2008 2:07 am
Postitas UMarko
Tegid turbo valiku Garreti GT22.. kasuks. Millistel kaalutlustel?
Kas vääne on juba madalatel pööretel hea või ärkab mootor ellu pigem kõrgematel pööretel?
Garreti turbode loetelu on pikk ja sobivaima valik arvutuste põhiselt mulle veel ebaselge...