Postitatud: E Veebr 25, 2008 9:13 pm
aga äkki ka gaasid appi ntx propaan`?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Ja tänud selle info eest!SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
Ja tänud selle info eest!SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
isakene kirjutas:Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
Ja tänud selle info eest!SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.Mihkel78 kirjutas:isakene kirjutas:Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
Ja tänud selle info eest!
Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Movistar kirjutas:Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.Mihkel78 kirjutas:isakene kirjutas: Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...
Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Alguses kaalus 17,5 kg.pärast tunnist jamamist sai 2 kilo maha.Ega sealt eriti kuskilt maha võtta rohkem polegi.Võibolla kilo oleks andnud kuskilt näpistada.
Vabalthingava hoorattal on siduriketta suurune süvend sees, nii et see võimalus on välistatud. Maha sealt ka vist treida ei anna, ta niigi õhuke... Üks turboka hooratas vist oli kusagil, õhtul vaatan järele.Mihkel78 kirjutas:Kas seda turboka korvi oleks andnud uuteautkude näol kinnitada tavahoorattakülge ? Või kui sul veel küljes ei ole järsku saad vaadata ? Thanks!
ei tea seda jõudu ennusta , lisa igatahes on. Pullipäras tvõiks ju Tallinnasse mõõtma minna, et mis kokku keeratud on. Aga jah hetkel sidur nõrgim lüli.UMarko kirjutas:Sel mootoril originaalseades väänet vist 220Nm 1800p juures, võimsust 95hj. Millised on andmed pärast ümberehitust?
Arvestatava tootlikkusega turbo puhul annab õhu jahutamine mootorile väänet juurde - kas/kuhu plaanid jahuti paigaldada?
Oma Y60 2.8T -l tuleb max vääne alles 2400p juures ja ega siiski seda palju pole. Häda rasketes oludes kui vaja, et hakkaks vedama madalamalt, n 1500 juures. Seega mõtlen kuidas jõudu/väänet turvaliselt ja piisavas koguses juurde anda.
Fotol näha toredat punast õhuvõtufiltrit - kaitsetu vee ja muda eest. Ettevaatust karmimates oludes, et vett mootorisse ei tõmbaks.
Kasutan pestavaid filtreid aastaid (GreenFilter) - õhu läbilaskvus on originaalist märkimisväärselt parem ja hooldatavus hea. Vaja vaid regulaarselt jälgida, millal puhastamist vajab.