Nissan SD33 + home made turbo kit

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

aga äkki ka gaasid appi ntx propaan`?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Et sul mihkel inspiratsioonist puudust ei tuleks ;)

Pilt
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

azza
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

isakene kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Mihkel78 kirjutas:
isakene kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:Propaan on täitsa plaanis jah. Aga enne vaja nüüd kindlaks teha kas sidur annab järgi ja kuidas asja parandada.
Ja tänud selle info eest!
Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.
Alguses kaalus 17,5 kg.pärast tunnist jamamist sai 2 kilo maha.Ega sealt eriti kuskilt maha võtta rohkem polegi.Võibolla kilo oleks andnud kuskilt näpistada.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Movistar kirjutas:
Mihkel78 kirjutas:
isakene kirjutas: Infoks - kui hakkad sidurit vahetama, siis vahetamisele lähevad ka hooratas ja survelaagri laagripukk ning juhtpuks. Turbo hooratas on igavene jurakas...

Selge, kas sellel turbo hoorattal kuskilt midagi maha treida ka on ?
Kuna minul tuleb turbo vaakumist hetkega välja ei ole vaja mulle mingeid kolakaid sinna, et kui midagi treida ei anna välistan selle varjandi ja proovin leida midagi muud. Kuidas neid T.hoorattaid liigub kas sul oleks pakkuda ka ?
Treida annab midagi.Eile sai oma turboka hooratast kergendatud.
Alguses kaalus 17,5 kg.pärast tunnist jamamist sai 2 kilo maha.Ega sealt eriti kuskilt maha võtta rohkem polegi.Võibolla kilo oleks andnud kuskilt näpistada.

Kas seda turboka korvi oleks andnud uuteautkude näol kinnitada tavahoorattakülge ? Või kui sul veel küljes ei ole järsku saad vaadata ? Thanks!
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Mihkel78 kirjutas:Kas seda turboka korvi oleks andnud uuteautkude näol kinnitada tavahoorattakülge ? Või kui sul veel küljes ei ole järsku saad vaadata ? Thanks!
Vabalthingava hoorattal on siduriketta suurune süvend sees, nii et see võimalus on välistatud. Maha sealt ka vist treida ei anna, ta niigi õhuke... Üks turboka hooratas vist oli kusagil, õhtul vaatan järele.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Ka turbokal on üsna suur süvend sees.
Korvide ümberpaigutust ei oska kommenteerida,kuna puudub tavaline,et võrrelda.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

njah siis tuleb proovida paremaid katteid kettale kõigepealt.

täna sai raadil hullamas käidud ja siin näide kuidas mäkke minekul unustan sisse kolmandakäigu läbi aeglusti ja mäeotsas tõmbab siduri ringi, teine sisse ja edasi:

http://www.youtube.com/watch?v=JmtwWW_IiDo

rõhku seal kuskil 0.8 bar
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
UMarko
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: T Veebr 14, 2006 6:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UMarko »

Sel mootoril originaalseades väänet vist 220Nm 1800p juures, võimsust 95hj. Millised on andmed pärast ümberehitust?
Arvestatava tootlikkusega turbo puhul annab õhu jahutamine mootorile väänet juurde - kas/kuhu plaanid jahuti paigaldada?

Oma Y60 2.8T -l tuleb max vääne alles 2400p juures ja ega siiski seda palju pole. Häda rasketes oludes kui vaja, et hakkaks vedama madalamalt, n 1500 juures. Seega mõtlen kuidas jõudu/väänet turvaliselt ja piisavas koguses juurde anda.

Fotol näha toredat punast õhuvõtufiltrit - kaitsetu vee ja muda eest. Ettevaatust karmimates oludes, et vett mootorisse ei tõmbaks.
Kasutan pestavaid filtreid aastaid (GreenFilter) - õhu läbilaskvus on originaalist märkimisväärselt parem ja hooldatavus hea. Vaja vaid regulaarselt jälgida, millal puhastamist vajab.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

UMarko kirjutas:Sel mootoril originaalseades väänet vist 220Nm 1800p juures, võimsust 95hj. Millised on andmed pärast ümberehitust?
Arvestatava tootlikkusega turbo puhul annab õhu jahutamine mootorile väänet juurde - kas/kuhu plaanid jahuti paigaldada?

Oma Y60 2.8T -l tuleb max vääne alles 2400p juures ja ega siiski seda palju pole. Häda rasketes oludes kui vaja, et hakkaks vedama madalamalt, n 1500 juures. Seega mõtlen kuidas jõudu/väänet turvaliselt ja piisavas koguses juurde anda.

Fotol näha toredat punast õhuvõtufiltrit - kaitsetu vee ja muda eest. Ettevaatust karmimates oludes, et vett mootorisse ei tõmbaks.
Kasutan pestavaid filtreid aastaid (GreenFilter) - õhu läbilaskvus on originaalist märkimisväärselt parem ja hooldatavus hea. Vaja vaid regulaarselt jälgida, millal puhastamist vajab.
ei tea seda jõudu ennusta , lisa igatahes on. Pullipäras tvõiks ju Tallinnasse mõõtma minna, et mis kokku keeratud on. Aga jah hetkel sidur nõrgim lüli.
tõsta väheke rõhku, lisades enne korralik cooler usun, et see on piisavalt turvaline . väänet madalamale tooks kindlasti muutuva gemeetriaga turbo nt uuema 3,0di patroli pealt.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

paar uuemat pilti :
Pilt
Pilt

ja se lahendus ei ole lõplik, algne plaan cooleri õhu võtt kapotile tuua muutub ja läheb ette ninasse cooler.
filtri asukoht ei ole ka veel lõplik.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
UMarko
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: T Veebr 14, 2006 6:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UMarko »

Tegid turbo valiku Garreti GT22.. kasuks. Millistel kaalutlustel?
Kas vääne on juba madalatel pööretel hea või ärkab mootor ellu pigem kõrgematel pööretel?
Garreti turbode loetelu on pikk ja sobivaima valik arvutuste põhiselt mulle veel ebaselge...
Vasta

Mine “Nissan / Renault”