Eraisikule ei saa seda kohaldada seni, kuni suduad tõestada, et jood kogu kauba ise ära. Kui naabimehele pudeli Riia palsamit tood, siis on tegu ettevõtlusega ja edasi läheb samamoodi, nagu Linfordi või mõne teise veoettevõtte puhul: garantiid, veokorraldajad, kutselised juhid jne.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
hans kirjutas:Miskit rõõmustavat kah. Uue määruse järgi on velje-rehvi mõõt vaba. Keera alla mis tahad.Ainult kerest ei tohi välja ulatuda. Hakkavat kehtima 26. Augustist. https://www.riigiteataja.ee/ilmumised_t ... &rtOsaId=2
Kuna oli kiire, siis lugesin ka diagonaalis selle seadusemuudatuse läbi, kuid kas on ikka meile kõigile või 30+ vanustele ja militaarsõidukitele, jne...? Krt, ma ostsin mõned päevad tagasi jahiautole tehasemõõdus rehvid alla ja just selle mõttega, et mitte ÜV-l jälle alandusi kuulata ja külapealt vajalikku jooksu otsida
TiitR kirjutas:...kas on ikka meile kõigile või 30+ vanustele ja militaarsõidukitele, jne ...
ikka, lugesin läbi just lisa1, st alates 1997 arvelevõetud ja võetavate kohta, v.a. vanasõidukid ... ratas peab ringi käima vabalt ja ei tohi ulatuda välja kerest + koormus- ja kiirusindeksid jms
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
hans kirjutas:Miskit rõõmustavat kah. Uue määruse järgi on velje-rehvi mõõt vaba. Keera alla mis tahad.Ainult kerest ei tohi välja ulatuda. Hakkavat kehtima 26. Augustist. https://www.riigiteataja.ee/ilmumised_t ... &rtOsaId=2
Olen ma pime vist aga ei leia selle kohast teksti.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne. http://www.serve.ee
2) Kas saan õigesti aru, et nüüd lubatud vastava tähistega üksik pikk LED bar lisakaugtulena? Eeldus on, et samal ajal vähemalt 2 paaristuld põlevad, siis võib üksik pikk LED bar lisaks põleda. Õige?
Selle vana Astra-panni pärast polnud küll ülevaatajal mõtet halba nimekirja sattuda... Paistab, et seekord said ametnikud oma tahtmise ja kuu aega tagasi on masin vanarauda saadetud.
beginner kirjutas: ↑E Okt 26, 2020 12:33 am
Selle vana Astra-panni pärast polnud küll ülevaatajal mõtet halba nimekirja sattuda... Paistab, et seekord said ametnikud oma tahtmise ja kuu aega tagasi on masin vanarauda saadetud.
Kui oskuslikult googeldada,siis neid ettekirjutuse akte on seal kümneid ja kümneid aiunuüksi eelmisest aastast.
Hakkas ka huvitama ja sealt tuleb ikka kohati päris kulda. Nt ettekirjutus üvpunktile selle eest, et "ei ole kontrollitud rattalaagrite seisukorda õhku tõstetud ratta keeramise teel". Halloo, ma pole ühelgi ülevaatusel käinud, kus auto tõstukile aetakse. Pole ka laagritega probleeme olnud, aga usun et sildade loksutamisega peaks see välja näitama kui laager varsti poolduma hakkab. See kui ta undab, aga ei loksu ei peaks küll ülevaatajat morjendama.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
MrMägilane kirjutas: ↑T Okt 27, 2020 10:20 am
Hakkas ka huvitama ja sealt tuleb ikka kohati päris kulda. Nt ettekirjutus üvpunktile selle eest, et "ei ole kontrollitud rattalaagrite seisukorda õhku tõstetud ratta keeramise teel". Halloo, ma pole ühelgi ülevaatusel käinud, kus auto tõstukile aetakse. Pole ka laagritega probleeme olnud, aga usun et sildade loksutamisega peaks see välja näitama kui laager varsti poolduma hakkab. See kui ta undab, aga ei loksu ei peaks küll ülevaatajat morjendama.
Silla loksutamise pingis pidur peal tavaliselt, siis ei loksu midagi.
Ei pea paika, vähemalt neis kioskites, kus minul on olnud vaja viibida. Silla loksutamisel on jah pidur peal, aga siis lasevad lahti ja teevad rattalaagriringi ka.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...