4. leht 6-st
Postitatud: P Aug 05, 2007 10:59 am
Postitas boob
Postitatud: P Aug 05, 2007 9:50 pm
Postitas Landy
Postitatud: E Aug 06, 2007 8:48 am
Postitas daffid
hmm. rumal kysimus, selle reklaampostri all on kiri, milles muuhulgas "more gears" .. ?
et siis mis?
daff.
Postitatud: E Aug 06, 2007 8:54 am
Postitas Veiko
Nüüd on käigukastis kuus edaspidi käiku.
Veiko
Postitatud: E Aug 06, 2007 9:22 am
Postitas Landy
Toodi mulle eile viimane LRO, kus uusi defekaid juba tuunitakse, ümber ehitatakse ja reaalsetes oludes proovile pannakse.
Ka valmimas tehases uus 6x6 defekas armee vajadusteks.
Tasub lugemist.
Postitatud: E Aug 06, 2007 9:31 am
Postitas daffid
[quote="Veiko"]Nüüd on käigukastis kuus edaspidi käiku.
Veiko[/quote]
A mis tootja kast on, Ford? Mitte et v2ga t2htsust oleks, lihtsalt huvi, et palju "landroverit" alles on selles kompotis..
Tegelikult peaks minema silma peale viskama sellele asjale.
daff.
Postitatud: E Aug 06, 2007 10:26 am
Postitas Veiko
Ford Transiti pealt on nüüd siis mootor ja käigukast.Vahekast ja sealt edasi minev jõuülekanne on sama mis vanal.
Veiko
Postitatud: E Aug 06, 2007 11:34 am
Postitas keelutsoon
kui aga land rover uuesti omanikku vahetab, millest viimasel ajal lehtedes juttu olnud... mille omad siis...
Postitatud: E Aug 06, 2007 1:20 pm
Postitas Landy
daffid kirjutas:
A mis tootja kast on, Ford? Mitte et v2ga t2htsust oleks, lihtsalt huvi, et palju "landroverit" alles on selles kompotis..
Tegelikult peaks minema silma peale viskama sellele asjale.
Pikem jutt siin(koos pildiga)
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=296
Postitatud: E Aug 06, 2007 2:22 pm
Postitas trc
Üks parimaid pilte sellest, kui kindlalt Landy seisab - kasutatakse lausa laevade dokkimiseks

Postitatud: E Aug 06, 2007 4:40 pm
Postitas HKA
keelutsoon kirjutas:kui aga land rover uuesti omanikku vahetab, millest viimasel ajal lehtedes juttu olnud... mille omad siis...
sõltub ostjast. Vaadates autotööstuse hetkeseisu maailmas, siis suure tõenäosusega on need hiinlased....

Postitatud: E Aug 06, 2007 5:23 pm
Postitas Cruizsub
Täna siis veeresid treila täis deffekaid Paldiskist Tallinna poole
Postitatud: T Aug 21, 2007 1:00 pm
Postitas Indrek
Käisin siis täna sõitmas uue 110-ga. Igatahes minule meeldis. Võrreldes vanaga on ikka natuke see sõiduvahend mugavamaks läinud. Kuigi jah, ees on see vana hea istumisasend- õlaga vastu ust ja eriti pikk isend roolitaha ei mahuks, kunas mingil põhjusel on rool toodud minu arust vanast madalamale või on lihtsalt rooliratas suuremaks tehtud.
Armatuur on meeldivalt "moderne", kahju on ainult sellest "saksa ventilatsioonist", mida enam pole (luugid ees). Mootoril jagus igati vurtsu ja käiguvahetus oli meeldivalt sõiduautolik...
Küsimus teadjamatele - kas vana tüübi kärukonks uuele läheb? Peaks vist sobima, sest ise ei tuvastanud küll mingeid erinevusi?
Postitatud: T Aug 21, 2007 4:26 pm
Postitas Landy
Indrek kirjutas:...kunas mingil põhjusel on rool toodud minu arust vanast madalamale või on lihtsalt rooliratas suuremaks tehtud.
Küsimus teadjamatele - kas vana tüübi kärukonks uuele läheb? Peaks vist sobima, sest ise ei tuvastanud küll mingeid erinevusi?
1)Rool ja sammˇas koos kangidega on sama käraks nagu TD5 mudelil.
Ilmslet on istmepadi paksem. Sama on kõrvaistujal jäänud põlvede ruumi "tänu" sahtlile OLULISELT vähemaks. (testitud-proovitud)
2)Paak peaks olema sama, mis TD5 mudelil ja seega ka konksu kinnitused. loodetavasti ka elektriühendused sobivad.
Postitatud: T Aug 21, 2007 5:35 pm
Postitas Veiko
Kärukonks on sama mis eelmisel mudelil ja ka juhtme sari mis sellega kaasneb.
Kogu rooli mudru on sama vanaga.
Veiko