4. leht 8-st

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: P Nov 06, 2016 5:37 pm
Postitas erik
Eks seda negatiivset vastukaja tuleb siit ka aga mulle meeldib ise proovida asju mitte kuulata ainult teooriat :D
Ja tulemus mulle meeldib :wink:

Tark õpib teiste vigadest. Loll enda omadest.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: P Nov 06, 2016 7:13 pm
Postitas Raidoastra
:bg Eks need kellel rahakott üleääre ajab nii mõtlevadki :wink: kellel vajaka proovib ise.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: P Nov 06, 2016 7:50 pm
Postitas Praks1
Kuidas on seotud rahakott ja näiteks tuima lihtsa raua voolimine?vb on mul mingi osa vahele jäänud, aga ei suuda seal seost leida.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: E Nov 07, 2016 6:18 am
Postitas raulex
Kui palju valuveljega kaaluvõitu ratta kohta tuli ? Igatahes välimus on väga vinge.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: E Nov 07, 2016 6:57 am
Postitas Raidoastra
25kg ratta kohta

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 12:08 pm
Postitas Raidoastra
Vaja oleks nõu,
Hüdrorool peal,ühepoole silindrikäiguga ja sõites hakkab kohe jugama ühest teeservast teise ja kiirust ei ole võimalik arendadagi sest lappad rooliga,
Mis viga võiks olla kas silinder liiga peenike või ei pea miskid klapid,
Dosaatori kohta ei oska öelda mille oma,markeeringuid pole.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 12:48 pm
Postitas Movistar

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 1:24 pm
Postitas Raidoastra
Enne oli kokkujooks + 2cm siis proovidin 0-ga ja nüüd - 2cm aga kõik varjandid täpselt samamoodi jugavad

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 2:57 pm
Postitas Praks1
Mitu pööret rool teeb servast serva?

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 3:04 pm
Postitas Raidoastra
1 pööre

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 3:56 pm
Postitas LauriJ
1 pööre servast serva on veidi kiire. 2 varianti: kas silinder liiga väikese ruumalaga või dosaator liiga suur.
Lisaks võib olla Muuvi vihjatud caster angle (maakeeli järeljooksu nurk vist) vale.

Meil on 2,x pööret servast serva ja algul oli väga harjumatu sõita.Silinder ca 175kuubikut ja pump 80nene. Nüüd juba enamvähem talutav, tuleb ettevaatlikult roolida, et käest ei läheks.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 6:58 pm
Postitas Praks1
Sellest ühest pöördest tulebki see viga,kui normaalne auto on keskmiselt 4,2 tiiru.
Meil võistluspill üle 2 nats.Hüdrorool on ka normaalsel kujul harjumatu asi mille küljes pole kahekäega ja jõuga eriti midagi teha.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 8:51 pm
Postitas Raidoastra
Okei proovin väiksemat dosaatorit,
Praega sain mingi kirja pealt 120l
Kas siis liiga võimas seega,silindrit ei taha jämedamat panna sest see passib sinna hetkel hästi.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: L Nov 26, 2016 9:25 pm
Postitas LauriJ
Arvuta välja silindri maht ja siis selle järgi vali dosaator. Võibolla on silinder ikka liiga väike. Mis rv pumpa kasutad ja palju selle töörõhk on? Väikese silindri puhul võib tavs rv pumba rõhust väheks jääda rataste keeramisel paksus mudas.

Re: Nissan terrano wannbe ET1-->ET2

Postitatud: P Nov 27, 2016 5:30 am
Postitas raulex
Mul uus koll on ka peaaegu samasugune kahekohaline Terrano, millega tahan 2017 võistlema jõuda.Varsti teen masinast oma teema ka siia.
Ainult sillad on Gaz 66 omad ja roolisilinder ka 66 originaal. RV pump on Terrano originaal.
Dosaator on uus ja silinder renoveeritud sh uus kolb ja vars. Roolikäik on 4,... pööret.
Kokkujooksu olen samamoodi proovinud mitmes seades. Mul kannatab tagaveoga ca 40 ja nelikuga 50 km/h, edasi ujub samamoodi.
Kas see caster angle (maakeeli järeljooksu nurk vist) peab ideaalne olema või on lubatud ka +/- ? Ideaalne oleks siis tehase seadistus ?
Mul on üks teooria veel. Dosaator ei kontrolli ju tagasivoolu mineva õli hulka, minuarvates ei saagi dosaator seda teha, siis ei saaks tavalisi silindreid roolisilindrina kasutada.
Nüüd 66 ratas oma tohutu inertsiga loksutab roolisilindrit ja surub sealt natuke õli tagasivoolu ja asemele veab varre tihendi vahelt õhku.Varre tihend on enamusel silindritel ühepoolse toimega seega õhu väljast sisse imemiseks takistus pm puudub.
Rohuks olen ostnud kaks lihtsasti reguleeritavat ülerõhuklappi, millega kavatsen tekitada roolisilindri mõlemale tagasivoolule jääksurve.Ehk siis sisse läbi tagasilöögiklapi ja välja läbi ülerõhuklapi, mille surve keerab selliseks, et enam õhku sisse ei imeks ja samas minimaalselt takistaks. Meetod vähendab jääksurve jagu silindri tekitatavat jõudu, aga kuna seda on piisavalt ka sügavaima muda jaoks, siis ei näe selles ka probleemi.Samas õhu sisseimemise peaks selline lahendus välistama. See on minu loogika, võibolla olen totaalselt valel teel.