heints kirjutas:Huvitav kas ka mõne teise maasturi margi omanikke vaevab sarnane alaväärsuskompleks ,et hunnikus erinevaid jeepi mõnitavaid pilte ja hüüdlauseid toota? Pole nagu silma hakanud.
Siin on ka selline suurem tõetera sees, mida ma natuke lahkaks.
Konkreetselt selles foorumis nagu pole eriti konkreetse autopäeviku vormis teemasid, kuidas LR ikka see kõige viimane peldik on. Välja arvutud siis see 1, aga selle eest palju tähelepanu pälvinud presidendi enda poolt viljeldatav värk, kuidas auto külge kinnitada lastud vanaraud ikka kuidagi kullaks muutuda ei taha ja ikka edasi katki läheb; ja noh, minu süül tekkinud reisikiri kah. Aga lõputult selleteemalisi arvamusavaldusi.
Samas ma loen siira kaastundega ühe moodsama diiselmootoriga Jeebi mootorihädadest, mis juba kuudepikkuselt vaevab vaest omanikku ja nagu ma aru saan, siis EW ei leidugi kedagi, kes selle korda oskab teha.
Ja ausõna, ma mitte kuidagi ei taha uskuda, et üks ehe Jeep Wrangler nüüd mingi otsa pealt Defekast kasutajasõbralikum on. Aga auto maine on kuidagi hoopis teine. Wranku on ehe macho auto. Sellega sõidab ikka kõva mees, nahkkaabu peas ja terava ninaga saapad jalas. Ja kirjutab siira uhkusega oma kannatusi. Ja kõik austavad.
Suzuki kohta võiks samasuguse jutu kirjutada, v.a see, et nende juhid tavaliselt kaabut ei kanna. Ja bootse. Ruumi ei ole ju.
Ja siis veel selline über-unistuste auto - Toyota LC 105. Mul on Inseneeriga sellised aeg-ajalt lausa sõbralikud suhted ja ta ükskord sõidutas mind sellisega ... . Püha jumal! Auto oli suur nagu maja, salongis mürises nagu vene päritoluga torpeedokaatri mootoriga veduris ja istme disainer oli raudselt varem NL polikliinikute istepinke disaininud. Aga peale seda kui põllule suurem seltskond Toyota entusiaste asjatama tuleb, on peale seda selle õnnetu Toyota sumpsi ümbrus kahtlasi kollaseid plekke täis ... Aga ei ole see auto müüa, ei ole.
Aga miks see nii on?
Aastaid tagasi ajakirjanduses jäi mulle silma üks artikkel, kus üks ajakirjanik vahendas ühe anonüümse gay-aktivisti muret, et pagana raske on pededel end üldsuse silmis end normaalsena näida lasta, kui kõige kuulsam selle liigi esindaja on Arnold Oksmaa ... See õnnetu debiilik on nüüd kuhugi Soomemaa kappi ära peidetud ja teistel poistel asi susiseb. Noh see kuulus seadus, siis üks poiss näitas, kui pagana andekas laulja ja näitleja ta ikka on ja nii see looduse poolt normaalsena välja kukkunud rahvas vaikselt lepitatakse.
Ehk siis. Selles foorumis on ühe arvamusrühma ideoloogia lootusetult vale. Või vähemalt see osa, mida ilmselt liiga massiliselt välja paistatakse. Ja täiesti juhuslikult on ka siin liivakastis paar suurt, tugevat, nii majanduslikult kui ka oma muudelt saavutustelt edukat poissi, kelle ei meeldi kas selline nürimeelne komsomoli propaganda või käib see propagandist muul viisil närvidele. Aga võib olla lihtsalt narrivad lihtsameelset. See ei ole ilus, mind ema õpetas. Kuigi tahaks.
On jah imelik automark. Elekter on kehvake, nagu uuemal Toyotal. Raam ka roostetab, kuigi päris mullaks muutub natuke kauem aega kui Nissani raam. Lühikese defeka rooli taga on sama kitsas nagu Suzukis. Jõuülekande metallosades on seda terase kvaliteetsemaid osakesi vähevõitu, auto konstruktsioon lubaks päris suuri rattaid alla panna, aga raud ei kannata välja - isegi kardaaniristide vahetamisel tuleb kardaan alt ära võtta ja sellele kuvaldaga endine kuju tagasi anda

Nigu UAZ, raisk!
Diiselmootorid pidid sama lahjad olema, nagu Toyota 2,4 diisel. No mis siis, et Suzuki 1,3 mootor võtab sama palju kütust. Bensiinimootorid aga sama janused nagu ameeriklasel. Või 80'l Cruiseril.
Kereplekid on aga nagu Pinzgaureril. Sama materjal, sama aja disain ja koostekvaliteet.
Ja kui palju selle defeka eest veel raha küsitakse? Sama arusaamatu, nagu G klassi fenomen.
Täista perses! Kõigi erinevate maasturite halvad omadused on kokku korjatud. No see on ju väärt omaette autoklassiks nimetamist.
Aga muidu, kas keegi mu defekat tahaks ära osta?
http://www.auto24.ee/used/1856031
Hea valik!