4. leht 18-st
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: P Veebr 08, 2015 7:24 pm
Postitas erik
Kas keegi teab, kust sellised V-band klambreid soodsamalt osta saab, kui VKM motors müüb? Ei pea olema roostevabast, peab olema 2" või 51 mm seest.

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: P Veebr 08, 2015 8:42 pm
Postitas marauder
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: P Veebr 08, 2015 10:30 pm
Postitas karburaator
Ma muidugi ei tea palju need seal VKM-is maksavad aga ma soovitaksin ebayst otsida.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: P Veebr 08, 2015 10:41 pm
Postitas kala
Soomest kkd motorspordist sain neid aasta tagasi kõige soodsamalt.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:15 am
Postitas erik
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:22 am
Postitas uputaja
Kuivkarter lendab kah minevikku?
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:33 am
Postitas erik
Ei lenda, pump kolib mootori küljele, ühe gene asemele. Ilmselt hakkab seda ringi ajama hammasrihm, mingis vee ja sita kindlas korpuses. Tänu kuivale karterile on mootori väntvõll läbilöögi asendis sillatalast 30 mm kaugusel. Samas võite soovitada head ja võimast generaatorit, mille eest kogu raha ei taheta ära võtta, aga mis on ennast tõestanud, kui vastupidavat.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:38 am
Postitas uputaja
Startax-is veeretasin ükspäe 200A boschi genekat näpuvahel. Pärit miski uue mersu pealt. Hind oli äkisti 200euri tuuri ilma vahetusfondita.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:54 am
Postitas Movistar
Selle raha eest saab 2-3 töötavat genekat mida on juba korduvalt katsetatud ja on ennast õigustanud .
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:25 am
Postitas Praks1
Ja mis mahub täpselt mootori peale suht väikese vaevaga,küll kiilrihmaga,lamedaga ei tea.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 12:01 pm
Postitas pakane
Praks1 kirjutas:Ja mis mahub täpselt mootori peale suht väikese vaevaga,küll kiilrihmaga,lamedaga ei tea.
... arvan teadvat, mis genekatest jutt , seega teadmiseks, et lamerihm toimetab ka selle genega kenasti.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 2:23 pm
Postitas totu
erik kirjutas:Nüüd on siis selline seis, kust tulla saab ainult "läti kole". Ma küll olen nõus kümmekond kilo paremale välimusele offerdama, aga ega siit ikka midagi ilusat ei tule
Paistab, et remontida Te sada mootorit ei kavatse. Vihjan juurdepääsule.
Kas kuivkarteri asemel ei oleks lihtsam (töökindlam) olnud mootor sillast tahapoole viia? Kaalujaotusele oleks ka soodsam.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Veebr 11, 2015 5:39 pm
Postitas erik
Eks ma konstrueerin kergesti lahti käiva nina, arvan et siis jääb ligipääs isegi parem, kui varem.
Kuna auto läheb kitsamaks, teen ka teljevahet natuke lühemaks. Ver. 2.0 juures ei saanud mootorit tahapoole viia, kuna tagumine kardaan oleks liiga lühike jäänud. Nüüd ka ei saa, kuna tahan tagasilla üles-alla kägu viia 15 - 16" `ni ja see nõuab juba päris pikka kardaani. Ja ega ma ei viitsiks ka mootorit liigutada, see pole mingi R4, mis mahub kindalaekasse, hetkel on leegitoru ja gaasipedaali vahel ainult 25 mm ruumi ja 1mm plekki. Sisuliselt tähendaks see kogu kere uuesti sättimist ja ehitamist.
Nii, kui nii on vahekasti ja siduri vahetusest pmst uue auto ehitus saanud. Ma pole kindel, kas I>T meeste keeles arusaadav versiooni uuendus on ikka piisav, või oleks pidanud antud ala spetsialist nimetama selle kohe 3.0`ks

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: E Veebr 16, 2015 11:03 pm
Postitas erik
Tõde hakkab kooruma, aukude tegemine ja valmistamine on vaat, et aeganõudvaim ja kallim tegevus
Järgmiseks võiks küsida, et kas läks jälle lappama, või mis krdi värk on... ütlen kohe ära, et vardad lühikeseks ei jäänud

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: E Veebr 16, 2015 11:40 pm
Postitas erik
erik kirjutas:Kas keegi teab, kust sellised V-band klambreid soodsamalt osta saab, kui VKM motors müüb? Ei pea olema roostevabast, peab olema 2" või 51 mm seest.

Stantsplekist analoog, Laki Autost 12 euri, hea leid. Pilti ei viitsi panna.