4. leht 9-st
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 10:37 pm
Postitas puhvel
agent007 kirjutas:Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Selle nipi peab küll üles tähendama omale...tagatasku

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 11:05 pm
Postitas GregorP
Pihustid käisid kontrollis ja nii nagu arvasin oligi kolmas pihusti hädine, nüüd auto tuksub jälle....
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Dets 04, 2014 12:26 am
Postitas ibra
agent007 kirjutas:Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Mis sellel immoga pistmist on?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Dets 04, 2014 2:23 am
Postitas agent007
ibra kirjutas:agent007 kirjutas:Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Mis sellel immoga pistmist on?
Leidsin selle netist... ei tea kas on tõepõhi all. Manual sellest ei räägi.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Dets 04, 2014 8:14 am
Postitas puhvel
ibra kirjutas:agent007 kirjutas:Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Mis sellel immoga pistmist on?
Immo läheb ju automaatselt peale kui puldist uksi sulgeda, ehk ikka on miski seos.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Okt 12, 2016 9:43 pm
Postitas ve1ks
Tõstame teemat!
Mul jäi samuti auto sõidul seisma ja kütuse tule põlema lõi, millele teema läbilugemine rohkem vihjeid ei andnud?
Üritan hakata andureid vahetama lootuses uuesti käima sada!
Mul veel selline huvitav asi, et käivitades lubab korra ja käima ei jää!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Okt 12, 2016 10:48 pm
Postitas CayenneTurbo
ve1ks kirjutas:Tõstame teemat!
Mul jäi samuti auto sõidul seisma ja kütuse tule põlema lõi, millele teema läbilugemine rohkem vihjeid ei andnud?
Üritan hakata andureid vahetama lootuses uuesti käima sada!
Mul veel selline huvitav asi, et käivitades lubab korra ja käima ei jää!
Võtmetrikiga koode proovisid lugeda?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Okt 13, 2016 5:42 pm
Postitas ve1ks
Trikitasin jah, näitab mulle lati surveanduri viga kah, aga ei usalda seda koodi, sest surve viga võib tulla kõrgsurve pumba veast või ka surveregulaatori veast. Kuidagi ei taha seda kallist andurit igaks juhuks vahetada!
Keegi siin eelnevalt mainis ikkagi seda seotud kütuse näitaja ja tule süttimise teemat?
Mis asi sellega täpsalt on - teab keegi seletada!
Veaks muidugi oli veel mul gaasipedaali positsiooni andur, kuid selle suremine ei tohiks põhjustada mootori seiskumist!
Või siiski????
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Okt 13, 2016 7:32 pm
Postitas v6sa
ve1ks kirjutas:...
Veaks muidugi oli veel mul gaasipedaali positsiooni andur, kuid selle suremine ei tohiks põhjustada mootori seiskumist!
Või siiski????
Eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.
Palju tegelik etteanderõhk on?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Okt 13, 2016 9:33 pm
Postitas CayenneTurbo
Mul läheb auto tavaliselt 2-3 pöördest tööle, kuidtäna juhtus midagi kummalist. Panin käima, käis 20-30sekundit ning suri välja, proovisin uuesti käivitada ei läinud, kolmanda pikema ketramise peale läks
Veakoodid (ABS tuli põleb, 1 andur läbi).
Võtmetrikk näitas järgmisi koode:
P0620 - nagu aru saan see ABS rikke tulega seotud.
P1685
P1652
On kellegil midagi sarnast juhtunud? Praegu käivitub/töötab normaalselt jälle.
Kuna kood p1685 on seotud immoga, ehk ei tundnud võtit ära ja killis ära mootori?
DTC P1685 is Invalid SKIM Key. The Sentry Key Immobilizer Module (SKIM) is part of the security system and kills the vehicle when a wrong key is used.
There may be a problem with your key or the chip reader in the ignition switch.
Peab seda immo resetti proovima.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 7:28 am
Postitas ve1ks
Etteande rõhk on mõõtmata, pole käepärast selliseid tööriistu veel!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 3:50 pm
Postitas linnuke
Peab seda immo resetti proovima.
Kuidas seda teha,minul näiteks üks võti keerab käiguvahetuse tuksi.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 3:58 pm
Postitas CayenneTurbo
linnuke kirjutas:Peab seda immo resetti proovima.
Kuidas seda teha,minul näiteks üks võti keerab käiguvahetuse tuksi.
Kuidas immo resetti teha?
See on eelmistel lehtedel ära seletatud.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:16 pm
Postitas ve1ks
Teed juhi ukse lahti, paned auto valvesse ja siis lööd ukse kinni - ootad kuni punane tuluke, mis valvet näitab, lõpetab kiire vilkumise( u 16 sek.) ja siis võtad valve maha ning peakski reset tehtud olema! Edu!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:20 pm
Postitas ve1ks
Minu murest kah edasi, et ikka otsid viga kaugemast otsast, kuigi see vastu vaatab sulle! Nimelt mul terve armatuuri kellad pimedad, seega arvatavasti viga peidab end moorori ja salongi vaheliste pistikute ühenduses, mitte kütuse trassis! Pühapäeval hakkan lammutama ja annan edusammudest teada!
