4. leht 4-st
Postitatud: N Veebr 15, 2007 5:16 pm
Postitas reimo
tont kirjutas: Asendati ja kinnitati juba olemas oleva kinnitusega.
kui grandi oma panna siis vist tuleb ka uus kinnitus (usa foormist lugesin)
Millise grandi?
Kui Grand Cherokeed mõtled, siis seal taga ka keerdvedrud.
Postitatud: N Veebr 15, 2007 9:50 pm
Postitas tont
kui Eesti odav lahendus on volvo leht, siis usas võiks asja nii lahendata
http://www.rocklizardfabrications.com/h ... _boost.htm
ehk vähe sõitnud cherokee leht
Postitatud: L Mär 17, 2007 12:51 am
Postitas heiki003
Siin siis tabel Cherokee tõstmiseks ja selleks vajaminev ümberehitus.
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/chassi ... oblems.htm
Postitatud: L Mär 17, 2007 1:00 am
Postitas urmas
See lehekülg on vana hea jeebu piibel aga:
Ta väidab, et 2" tõste korral max 30" rehv+tiivalaiendid+veel paar asja.
Mul on 2" tõste ja 31" all, ja panen ka 32" ilma ühegi ümberehituseta.
32" pakub vene leht alates 4" tõstest.
Postitatud: L Mär 17, 2007 12:20 pm
Postitas alaska
Minu jeebul 31 ja kõik on originaal , läheks kah 32 alla. Kuid hinna ja kõrguse suhe tuleb liiga suur !
pilt
http://www.zone.ee/coral/emapuu003.html
Postitatud: T Aug 05, 2008 12:26 pm
Postitas orejaP
To: Urmas -
Sinu postituses (Postitatud: Püh Veeb 04, 2007 2:19 pm) ühel pildil on kenasti külgvaates karterikaitse. Ega sul kinnituste ja plaadi koostejooniseid pole. Ehk siis mõõdud huvitavad.
Äkki keegi teinegi saab aidata mõõtude osas - muidugi võin ka ise jalgratast leiutada, aga siis võib tekkida ju tõdemise moment, et
1) k..t oleks võinud laiem olla
2) k..t oleks võinud paksem olla
3) k..t oleks võinud pikem olla
Parimat
Postitatud: T Aug 05, 2008 8:11 pm
Postitas urmas
orejaP kirjutas:To: Urmas -
Sinu postituses (Postitatud: Püh Veeb 04, 2007 2:19 pm) ühel pildil on kenasti külgvaates karterikaitse. Ega sul kinnituste ja plaadi koostejooniseid pole. Ehk siis mõõdud huvitavad.
Äkki keegi teinegi saab aidata mõõtude osas - muidugi võin ka ise jalgratast leiutada, aga siis võib tekkida ju tõdemise moment, et
1) k..t oleks võinud laiem olla
2) k..t oleks võinud paksem olla
3) k..t oleks võinud pikem olla
Parimat
1) nii, et rattaid vastu ei keeraks
2) 6mm
3) tasa silla alumise servaga, kui auto maas. Varrastest puudu paar sentimeetrit ja nii, et kui serva ära sõidad, siis vardaid kinni ei kiiluks.
See alumine metallraam tee tõsiselt tugev tükk.
Pildil olev kaitse hukkus Muddrag 2007. See metallist raam väändus kõrvale, pärast mida rattad keerasid ainult ühele poole. Nii ma siis seal "ivaniga" sõdisin

Postitatud: T Aug 05, 2008 8:59 pm
Postitas orejaP
Lugupidamine kiire ja asjaliku vastuse eest

Postitatud: T Aug 05, 2008 9:16 pm
Postitas urmas
orejaP kirjutas:Lugupidamine kiire ja asjaliku vastuse eest

Minu poolt ka, järelikult oleme lugupeetud inimesed.
Seda veel, et äkki paned 32". See mahub samuti suuremate jamadeta alla ja on võimalik ka TR1-s kihutada.
Postitatud: T Aug 05, 2008 10:13 pm
Postitas orejaP
Ma pigem jään turistiks

metsas ja safaritel. Aga nakatage nakatage ...
32" jääb aga järgmisesse aastasse kui sügavat lund ei tule

Re: Cherokeele 31" alla, kuidas, millised?
Postitatud: K Apr 27, 2011 6:33 am
Postitas janhes
Mul oleks samuti huvi ürgvanale XJ'le Volvo 343 lehtvedrusid lisada.
Probleemiks on, et vanad vedrud on täiesti ära vajunud ja juba keskmise koormaga taovad kummipunnid vastu silda. Ma ei taha, vähemalt esialgu, esiotsa tõsta ja 2" ajaks tagumiku ehk liiga üles? Nii et kas on võimalik ka 'madalamat tõstet' teha, kuskil 1" näiteks?
Auto esiots on ok kõrgusel, võibolla osalt ka sellepärast, et peal on nõrguke, kuid kergem 2.8 mootor.
Offroad piirdub oma metsas enda tagumiku ja tööriistade ringi vedamisega, sorry kui pole päris kohane vestluskaaslane.
Terv.
Re: Cherokeele 31" alla, kuidas, millised?
Postitatud: T Sept 13, 2011 1:43 pm
Postitas martti727
Kas on mingi teise automargi vedrud, mis alla kruttides kohe 2" tõste ette annaks. Olen kuulnud et S-mersu omad, aga kindlalt ei tea?
Re: Cherokeele 31" alla, kuidas, millised?
Postitatud: T Sept 13, 2011 2:01 pm
Postitas helar
mina panin ZJ le, S (140 kere) esivedrud.
Ülemine osa tuleb väiksemaks keerata.
Tõste 2,8 " ehk täpselt nagu lootsin - hea.
Kuna see vedru painamine on ilge nuss, siis soovitan valmiskeeratult osta.
Kui niipalju korraga ei taha ,saad verdrult veits keerdu maha haugata.
Vist tegeles nende keeramisega kasutaja runn..