4. leht 5-st

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: T Mai 20, 2014 6:54 pm
Postitas MINI
Kus siis nüüd need mehed on kes naersid selle jutu peale, mis mina alguses kirjutasin :D Teatasin teile, et alla 35 rehviga pole mõtet minna ja siis ka planeerige u 8 tundi :bg Aga Landy vaidles ikka vastu!!!!!!

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: T Mai 20, 2014 7:32 pm
Postitas helar
Nääh Tiit, mis sa ikka parastad. Ländi tegi suts Tsonn Weini- lasi puusalt.
Hõljuk oleks sinna keskkonda kõikseparemini sobinud :D

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: T Mai 20, 2014 9:10 pm
Postitas Movistar
Oliver kirjutas: Aga edaspidi on teada, mida tähendab, kui ländi kirjutab "KARM SAFARI" ... See tähendab seda, et tal pole õrna aimugi, mis ees ootab :D
Ega ta ei teagi kuna ka aastavahetuse safril keeras Ländy kolmandiku peal otsa ringi ja pani punuma :D

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: T Mai 20, 2014 11:07 pm
Postitas Landy
Movistar kirjutas:
Oliver kirjutas: Aga edaspidi on teada, mida tähendab, kui ländi kirjutab "KARM SAFARI" ... See tähendab seda, et tal pole õrna aimugi, mis ees ootab :D
Ega ta ei teagi kuna ka aastavahetuse safril keeras Ländy kolmandiku peal otsa ringi ja pani punuma :D
Ma pole ka kusgil öelnud, et ma kogu trassi oleksin läbinud. Lugege mu esimest postitust.
Õnneks on Muuvil alati virisemist - küll on minu üritustel igav ning liiga palju asfati ja kõva tolmuteed ning siis kuii veidi offroadi pakun on jälle kisa taevani.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 12:47 am
Postitas puhvel
Viiamsed 12h oli 6 auto kohta 3,5 töötavat vintsi ja üks neist oli tagumine vints.




Aga tehke mulle selgeks, miks need vintsid teil nii hullusti lagunevad....
Paluks välja tuua lagunend vintside tootjate nimed.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 1:00 am
Postitas salmus
Päeva alguses läks 1 Warn, hiljem 2 Mile Markerit ja ka üks Comeup. Lihtsalt juhtus nii, ega see ei tähenda et need vintsi tootjad kehvad on. 1 MM oli äsja ostetud auto küljes. Töötas ja rohkem ei uurinud enne minekut. Teine pandi üle 3 aasta kokku, tundus et töötas ja rohkem edasi ei uuritud, sest see oli enne safarit eelmine öö. Teistega oli lihtsalt halb õnn ilmselt.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 9:52 am
Postitas Landy
Vintside lagunemise põhjuseks oli ilmselt nende vanus ning teadmata hooldusajalugu. On päris suur vahe kas tavalisel safril teha paar (pisikest) tõmmet või anda vinstidele jutti tunde kaupa hagu. Pidime paljusid vintse pidevalt veega jahutama.
Selle trassi teises pooles mes sõnaotsese mõttes liikusimegi vaid pidevalt vintsides. Sellises keskkonnas lööks mehhaanilised ja hüdrovintsid oma elektrilisi suguvendi töökindlusega ikka pika puuga.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 12:11 pm
Postitas salmus
Jaa meh. vints oli hea. Meil vooluga ega kuumenemisega probleemi polnud. Cherokee peal Draakon pidas isegi lõpuni vastu :)

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 1:03 pm
Postitas Oliver
Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: K Mai 21, 2014 4:07 pm
Postitas Movistar
Landy kirjutas: Õnneks on Muuvil alati virisemist - küll on minu üritustel igav ning liiga palju asfati ja kõva tolmuteed ning siis kuii veidi offroadi pakun on jälle kisa taevani.
Millal mul virisemist oli,et offroadi on/oli liiga palju ?

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: N Mai 22, 2014 12:28 am
Postitas puhvel
Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe :roll:

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: N Mai 22, 2014 12:43 am
Postitas Jünger
Minu vints põles ka maha. Jeiii... Miks? Sest ise oleme lollid. Kui autot vintsitakse läbi kahe ploki, siis ilmselgelt ei ole sul mõtet enam otse üritada.....

Mis puutub aga raja ehitusse,siis ei ole midagi kobiseda. Priit, raja algus, kus sina ära pudenesid oli mõnus. Siis ma ei olnud esimeses otsas, vaid olin eelviimane masin. Esimeseks saingi, peale sinu taandumist. Kuni sinnani oli väga mõnus rada. Vaatad, kuidas teised nussivad, ja sõidad ringiratast. Rajuks läks allles peale söögipausi. Metsas ei tundunudgi raju, aga pildipealt tabas reaalsus.
Ehk siis, Tore päev oli. Ja loll on loll, muud midagi.


Kaspar


Järgmise korrani

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: N Mai 22, 2014 1:11 am
Postitas heints
puhvel kirjutas:
Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe :roll:

Kas sa arvad tõesti ,et foorumis õpitakse sõitma? Minu nägemuses oled sa juba kaks koledat viga teinud esimene ,et ostsid jeebi ja teine ,et ostsid el vintsi. Isegi kui sa kõik Ländy heietamised õige nurga all vintsimisest ja ploki kasutamisest selgeks õpid istud lõpuks ikkagi katkise jeebiga kuskil pasaugus kinni tuba releede põlemise tossu täis. Ja siis tuleb see kirjutis meelde.

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: N Mai 22, 2014 7:39 am
Postitas puhvel
heints kirjutas:
puhvel kirjutas:
Oliver kirjutas:Krt, pean jälle kobisema, sest taas targutab Landy teemal, millest tal pole tegelikult halli aimugi.
Selle vintsi hooldus ajalugu on selgelt teada. Rike tekkis ennekõike vale kasutamise tõttu.
Aga räägime nüüd kenasti lahti kuda see vale kasutamine välja näeb.
Ma siiani atv vintsi piinand igast asendist 3 aastat....töö tegemiseks ja kestab sunnik, Helari endisele ZJ-le ootab ostetud com-up peale panemist, seega....võhik ootab vale kasutamise nippe :roll:

Kas sa arvad tõesti ,et foorumis õpitakse sõitma? Minu nägemuses oled sa juba kaks koledat viga teinud esimene ,et ostsid jeebi ja teine ,et ostsid el vintsi. Isegi kui sa kõik Ländy heietamised õige nurga all vintsimisest ja ploki kasutamisest selgeks õpid istud lõpuks ikkagi katkise jeebiga kuskil pasaugus kinni tuba releede põlemise tossu täis. Ja siis tuleb see kirjutis meelde.
Jutt käib vintsimisest mitte sõitmisest, nendel võiks ikka vahet teha.
Aga muidu tore lugeda julgustavat kommentaari :wave
Ja ilma vintsita või käsivintsiga jeep on etem kui el vintsiga jeep ?

Re: KARM SAFARI 17.05.14

Postitatud: N Mai 22, 2014 7:50 am
Postitas Movistar
Elektrivints ( planetaarülekandega) on nagu alkoholivaba õlu. Nimi on "õlu" ja välimus ka kuidagi " õlle " moodi aga maitse on p*sk.
Ehk siis on autod liiga rasked ja vintsid lahjad.
Lisaks on autodel konstruktsioonist tingitud lisatakistusi mis koormavad vintsi veelgi.(igasugused põiktalad jne.põhja all)
Võttes kaalust kõvasti alla ja/või pannes külge mingi vähe toekama vintsi, muutub pilt kardinaalselt.

See ongi kogu probleem miks need "asjad" katki lähevad.