Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Postitatud: P Juul 20, 2014 3:55 am
Mul nurkadega sama seis. Silla peab ikka otseks keerama, ega vedrudele pole ka hea kõveras olemine viltusel alusel.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Tegelikult on nii, et panid ikkagi alguses siltide järgi õieti kui nad oleksid olemas olnud, mul olid sildid kõik küljes ja miski 4-5 cm oli auto lääpas, ja kui veel orig amordi lahti koputasin tõusis auto veelgi, sama lugu vasak parem vahetusse ja asi korras.amevier kirjutas:Olen siin levitanud valeinfot, rääkides parema poole kõrgematest vedrudest.amevier kirjutas:Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Tegelikult on Terrain Tameri 2" tõstevedrudega nii, ees on parem vedru kõrgem, taga vasak kõrgem. Sellise settinguga sai minu auto otseks ja sõidab hästi (tagavedrude markeeringud rebenesid küljest ja alguses panin valesti).
Ma Ei oska isegi huupi arvata, igaljuhul on auto nüüd täiesti sirgeamevier kirjutas:Terrain Tamer teeb vedrusid turusegmendile, kellele meeldib lääpas Patrull??
Või on see vasaku-parema vahetamine mingi ausside nali eurooplastele, et kas saavad lollid aru või sõidavadki lääpas Patrullidega??