4. leht 11-st

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 9:11 pm
Postitas Kult
ardi kirjutas:
Kult kirjutas:Uk-st parempoolse rooliga ford transit county 4x4. Nüüd saab arvele ja metsas vahet pole kus pool rool on. Alles üks vanem läks 900£-ga. Oli juba kallur ka. Uazist kindlasti mugavam ja diisel ka.
Ja mis hinnaga tooksid UK-st 4x4 kallur Transiti Eestisse?
Ega seal eriti valikut ei ole ka, vahel harva tuleb midagi müüki. Kui kellegil huvi on siis andku teada, saab otsida ja on lai tutvusringkond kes tegeleb autodega UK-s.
See mis £900-ga läks oleks umbes €2400-2500 Eestis.
Välja nägi selline. Aastast 1990
Pilt

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 9:42 pm
Postitas TiitR
Kuldile...4x4? :roll: Meil tegemiseks neid Transiti laadseid (paar uut Transitit ja 1 Iveco) küll ja küll, kuid kõik nö. üheveolised.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 11:14 pm
Postitas Kult
TiitR kirjutas:Kuldile...4x4? :roll: Meil tegemiseks neid Transiti laadseid (paar uut Transitit ja 1 Iveco) küll ja küll, kuid kõik nö. üheveolised.
Ma ei ole kindel kas ma pean vastama millegile või mis?
wikipedia juttu:
County 4x4[edit]

Mk3 County 4x4 Transit
A handful of companies offered four-wheel-drive conversions, such as County Tractors of Knighton in Powys,[32] who converted vans on behalf of Ford as a Special Vehicle Operations factory option. The first Transit County models were based on the Mk2 Transit model, both long and short wheelbase. The conversion used a Dana 44F front axle and a NP208 transfer box, both lifted from the Ford Bronco, coupled to the regular Transit engine, gearbox and rear axle using three custom propshafts. The Transit rear axle was retained, mounted to a rear subframe or 'lift cradle' to give the extra ride height. Other modifications were 16-inch wheel rims, locking front hubs, a heavy-duty steering box and 305 mm diameter front brake discs.

With the introduction of the Mk3 Transit in 1986 came the next generation of the County 4x4. This would prove to be a very popular and successful version of the County Transit 4x4, and the last to use the Dana beam axle layout. Later County 4x4 models switched to using an independent front suspension setup which was inherently more complex in design than the earlier beam axle models. Later panel vans also lost the twin-wheel rear axle that had been fitted on earlier LWB versions.

Mainly used by utility companies such as National Grid, the Ministry Of Defence, and by mountain rescue teams, the Transit County 4x4 proved to be a capable vehicle both on and off road, with the ability to carry both crew and equipment just about anywhere.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 11:22 pm
Postitas TiitR
No, aga ära vasta siis Kult! Jube raske oli? Muidu ei räägiks, kuid meil kallutava kastika soovijaid ikka mitmeid käinud ja vaid viimane (Gazell) on 4x4. Aga sry, kui huvi tundsin!

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: P Dets 21, 2014 11:31 pm
Postitas Kult
TiitR kirjutas:No, aga ära vasta siis Kult! Jube raske oli? Muidu ei räägiks, kuid meil kallutava kastika soovijaid ikka mitmeid käinud ja vaid viimane (Gazell) on 4x4. Aga sry, kui huvi tundsin!
Ega ei olnudki raske vastata, lihtsalt mulle ei jõudnud kohale mis sa öelda tahtsid.
Kes otsib, see leiab ka 4x4 sprinteri kallureid.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 22, 2014 12:17 am
Postitas ardi
Kult kirjutas:
TiitR kirjutas:No, aga ära vasta siis Kult! Jube raske oli? Muidu ei räägiks, kuid meil kallutava kastika soovijaid ikka mitmeid käinud ja vaid viimane (Gazell) on 4x4. Aga sry, kui huvi tundsin!
Ega ei olnudki raske vastata, lihtsalt mulle ei jõudnud kohale mis sa öelda tahtsid.
Kes otsib, see leiab ka 4x4 sprinteri kallureid.
Kui midagi on pakkumisel, siis palun teavita.
4x4 kalluri,3500kg registrimassiga, vastu on mul huvi olemas.
Kaalun igasugu variante.
Üks 4x4 kallur Gazell oli Leedus saadaval 6000euriga. Praegu on üldse leedukate portaal väikekalluritest tühjaks saanud. Põllumehed on ka seal vist oma pindalatoetused kätte saanud.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 22, 2014 12:22 am
Postitas TiitR
ardi kirjutas:
Kult kirjutas:
TiitR kirjutas:No, aga ära vasta siis Kult! Jube raske oli? Muidu ei räägiks, kuid meil kallutava kastika soovijaid ikka mitmeid käinud ja vaid viimane (Gazell) on 4x4. Aga sry, kui huvi tundsin!
Ega ei olnudki raske vastata, lihtsalt mulle ei jõudnud kohale mis sa öelda tahtsid.
Kes otsib, see leiab ka 4x4 sprinteri kallureid.
Kui midagi on pakkumisel, siis palun teavita.
4x4 kalluri,3500kg registrimassiga, vastu on mul huvi olemas.
Kaalun igasugu variante.
Üks 4x4 kallur Gazell oli Leedus saadaval 6000euriga. Praegu on üldse leedukate portaal väikekalluritest tühjaks saanud. Põllumehed on ka seal vist oma pindalatoetused kätte saanud.
ardi, meie ei müü, vaid valmistame tellimusel pealisehitisi (s.h kallutavaid isendeid).
Edit: Sry, see polnud vist mulle mõeldud :oops:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 22, 2014 12:51 am
Postitas ardi
Jah, see küsimus polnud sulle.
Küll on jätkuvalt õhus küsimus, palju maksaks madeli tegemine kalluriks, juhuks kui venest tuua 4x4 Gazell madelina?

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 7:01 pm
Postitas ardi
Uurisin Ford Transit 4x4 kalluri hinda ja vastus 42 000eur, seega 35 000+km
Seega ca 13 5000 Gazellist rohkem.
Fordi kasuks räägib 3500kg haagisevedamisluba Gazelli 2000kg vastu.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 7:11 pm
Postitas TiitR
ardi kirjutas: Küll on jätkuvalt õhus küsimus, palju maksaks madeli tegemine kalluriks, juhuks kui venest tuua 4x4 Gazell madelina?
Võin oma poiste käest uurida, kui huvi. Meile tulevad küll vaid alusvankrina, kast koos juurdekuuluvaga tuleb meilt.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 10:08 pm
Postitas snaiper111

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 11:04 pm
Postitas heints
Kas sa ei arva ,et uue gaselli ostmine on mahavisatud raha? Ise ostsin kunagi 6 aastat vana gaselli äkki mingi 1200 euriga ja see auto oli ikka ulme peldik arvestades oma vanust ja asi ei olnud kehvas hoolduses vaid idiootsetes inseneri lahendustes.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 11:14 pm
Postitas TiitR
6a. tagasi vist ei pandud ka Gazellile veel Cumminsi diislit peale või juba pandi? :roll: Aga muus osas lööb "venekas" välja küll :D
Edit: ise vastan (huvi pärast kolasin netis selle kohta):

"The family of " GAZelle Business " engine mountings were introduced Anvis Group, radiator with aluminum core TRM, Bosch electrical components and Brisk. The drive brakes used products Bosch ( in particular, the brake master cylinder and the brake servo ), the drive clutch - components and ZF Sachs, were also introduced power steering from ZF Lenksysteme and defroster door mirrors as standard . New modification of the car with 2010 was equipped with a turbocharged diesel engine Cummins ISF American development ."

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: E Dets 29, 2014 11:52 pm
Postitas heints
Asi polegi mootoris. Mul oli ka miski lääne 2,4 td. Samas vahe ja käigukast, kardaani nurgad ja üldine kvaliteet olid allpool igasugust arvestust samuti küttekulu võrreldes lääne kaubikutega.
Ja see kolu ei hoia lihtsalt hinda. Mõne aastaga paarkümend tonni vastu pükse ja selle eest ei saa isegi hea autoga sõita. Roostetas ka nii mis hirmus.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: T Dets 30, 2014 12:04 am
Postitas TiitR
heints kirjutas:Asi polegi mootoris. Mul oli ka miski lääne 2,4 td. Samas vahe ja käigukast, kardaani nurgad ja üldine kvaliteet olid allpool igasugust arvestust samuti küttekulu võrreldes lääne kaubikutega.
Ja see kolu ei hoia lihtsalt hinda. Mõne aastaga paarkümend tonni vastu pükse ja selle eest ei saa isegi hea autoga sõita. Roostetas ka nii mis hirmus.
Ma olen muidugi vähe näinud ka, kuid nägin esmakordselt 3-e kardaaniga süsteemi.
P.S Ei, ära arva, et ma kunagi endale midagi taolist soovin või teistele soovitaksin, lihtsalt info mõttes :D