Grand Cherokee 3.0CRD
Moderaator: Moderators
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Kaku 82 kirjutas
Hoolsamad omanikud on paigaldanud selle vältimiseks karterituulutuse süsteemi "oil cathc cani". Endalgi selline tükk tellitud ning ootan pakki kaugelt maalt.
Pajata kas oled paki kätte saanud ja detaili paigaldanud?Millised on muljed? Kas soovitad seda ka teistele?
Endal on just dilemma kas peaks ka seda teed mnema või mitte? Välismaistest foorumitest ei loe ka ühestelt välja kas ja või ei.
Samas just praegu on enda masin tõstukil ja kuna mootor on ´´lagedaks kooritud ´´( genekas andis saba , jälle tüüpviga sellel mudelil nagu selgus. USA s on olnud juhuseid, kus juba 20000 miilise läbisõidu juures on selline asi juhtunud. Geneka kättesaamine on terve ettevõtmine, service manual juhendab koguni mootori tõstmist ca 1 ´´ , et genekas välja mahuks.) Selle töö käigus on näha , et isegi kui pealtpoolt turbo juurest ei ole õline, on mootori tagaosa ikka parajalt lagane. Aja jooksul on tasapisi kogunud arvestatav kogus paska sinna ja ilmselt on ainult aja küsimus kui see swirl kinni jääb.Ligi ka kuskilt ei pääse selle puhastamiseks.
Hoolsamad omanikud on paigaldanud selle vältimiseks karterituulutuse süsteemi "oil cathc cani". Endalgi selline tükk tellitud ning ootan pakki kaugelt maalt.
Pajata kas oled paki kätte saanud ja detaili paigaldanud?Millised on muljed? Kas soovitad seda ka teistele?
Endal on just dilemma kas peaks ka seda teed mnema või mitte? Välismaistest foorumitest ei loe ka ühestelt välja kas ja või ei.
Samas just praegu on enda masin tõstukil ja kuna mootor on ´´lagedaks kooritud ´´( genekas andis saba , jälle tüüpviga sellel mudelil nagu selgus. USA s on olnud juhuseid, kus juba 20000 miilise läbisõidu juures on selline asi juhtunud. Geneka kättesaamine on terve ettevõtmine, service manual juhendab koguni mootori tõstmist ca 1 ´´ , et genekas välja mahuks.) Selle töö käigus on näha , et isegi kui pealtpoolt turbo juurest ei ole õline, on mootori tagaosa ikka parajalt lagane. Aja jooksul on tasapisi kogunud arvestatav kogus paska sinna ja ilmselt on ainult aja küsimus kui see swirl kinni jääb.Ligi ka kuskilt ei pääse selle puhastamiseks.
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Pakk on käes ja jupp ka küljes.
Enne paigaldamist sai veel mõned modifikatsioonid tehtud, mis gaaside voolamisele ehk kaasa aitaksid.
Effektiivsust ei oska kommenteerida veel, tänaseks läbitud alles ca 200-300km.
Enne paigaldamist sai veel mõned modifikatsioonid tehtud, mis gaaside voolamisele ehk kaasa aitaksid.
Effektiivsust ei oska kommenteerida veel, tänaseks läbitud alles ca 200-300km.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Tänud. Tuleks selle küsimuse juurde tagasi siis mõne aja pärast. Peale mõne tuhande läbimist peaks olema selge kas on kuiv või lekib endiselt.Kaku82 kirjutas:Pakk on käes ja jupp ka küljes.
Enne paigaldamist sai veel mõned modifikatsioonid tehtud, mis gaaside voolamisele ehk kaasa aitaksid.
Effektiivsust ei oska kommenteerida veel, tänaseks läbitud alles ca 200-300km.
Samas soovitatkse puhastada perioodiliselt intercoolerit õlist.Seoses geneka demontaaziga võtsime lahti toru ´´throttle body ´´( mis see Eesti keeles on ?) küljest ja see on ka silmnähtavalt seest õline . Seega ei imesta kui ka intercooler sisaldab seda üleliigsel määral . Ega sa ei ole enda oma vaadanud?
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Selle õli sadestumisega seoses olen isegi pikalt mõelnud igasuguseid varjante (katkine turbo ja nii edasi).
Intercoolerini laiali pole veel lammutanud. Samas oli vahepeal üks olukord kui avastasin, et radika piirkonnas õlileke, ning lume peale jäi märk maha. Kahtlustasin juba vända otsa tihendit, roolivõimu pumpa ja mida kõike veel. Õnneks õigel ajal märkasin, et turbost algav surve poole alumiiniumtoru ühenduskoht plastikkorpuse peale (see detail, siis mis jääb mootori ja radiaatori vahele) oli pooleldi lahti vajunud kuna plastkorpuse kinnituspoldid oli ilmselt keegi ebamugavuse tõttu jätnud paigaldamata. Rihmamäng kõik oli märg. Siis saigi tehtud otsus, et selle paagi peab panema.
Paagi paigaldamise ajal sai pulkadeks lahti võetud ka karteri tuulutuse klapp ning süvenesin selle töö põhimõttesse. Kui turbo imemise poole peal tekib suur vaakum siis imetakse klapp selle sama vaakumiga kinni ning õli aurusid ei tohiks pääseda turbosse ja sealt edasi mootori silindritesse. Normaalolukorras klapp lahti ning karteri tuulutus vabalt ühenduses. Oletame nüüd, et see membraan on kõvaks läinud või mis iganes ning klapi sulgumine ei toimu enam nii kiiresti kui võiks, siis turbo poolt imetakse karterist kuigipalju õli ülesse, ning kuhu see satub, seda me juba teame. Võib-olla sinna ongi koer maetud.
Mina modifitseerisin seda klappi kuna see lahtivõetav tegelikult pole ning natuke ta katki läks. See mul tegelikult lekkis pikemat aega nii, et õlirada jõudis alla karteri põhjani. Kokku panekuks pidin kasutama natuke silikooni. Vajalik oli ka puurida uus ava, et membraani vastaspool oleks atmosfääriga ühenduse. Originaalis on selleks korpuse külje peal pisike kanal, kuid silikoniga sai see kinni valatud. Ilmselt peaks see ava olema kindla määratud suurusega, mis reguleerib avamise sulgumise kiirust, eks paistab.
Praegu vähemalt väliselt kõik on kuiv, õlikogumispaagi vaateklaasil paistis mõni kondentsvee mull. Sõidan edasi ja vaatab, mis saab.
Intercoolerini laiali pole veel lammutanud. Samas oli vahepeal üks olukord kui avastasin, et radika piirkonnas õlileke, ning lume peale jäi märk maha. Kahtlustasin juba vända otsa tihendit, roolivõimu pumpa ja mida kõike veel. Õnneks õigel ajal märkasin, et turbost algav surve poole alumiiniumtoru ühenduskoht plastikkorpuse peale (see detail, siis mis jääb mootori ja radiaatori vahele) oli pooleldi lahti vajunud kuna plastkorpuse kinnituspoldid oli ilmselt keegi ebamugavuse tõttu jätnud paigaldamata. Rihmamäng kõik oli märg. Siis saigi tehtud otsus, et selle paagi peab panema.
Paagi paigaldamise ajal sai pulkadeks lahti võetud ka karteri tuulutuse klapp ning süvenesin selle töö põhimõttesse. Kui turbo imemise poole peal tekib suur vaakum siis imetakse klapp selle sama vaakumiga kinni ning õli aurusid ei tohiks pääseda turbosse ja sealt edasi mootori silindritesse. Normaalolukorras klapp lahti ning karteri tuulutus vabalt ühenduses. Oletame nüüd, et see membraan on kõvaks läinud või mis iganes ning klapi sulgumine ei toimu enam nii kiiresti kui võiks, siis turbo poolt imetakse karterist kuigipalju õli ülesse, ning kuhu see satub, seda me juba teame. Võib-olla sinna ongi koer maetud.
Mina modifitseerisin seda klappi kuna see lahtivõetav tegelikult pole ning natuke ta katki läks. See mul tegelikult lekkis pikemat aega nii, et õlirada jõudis alla karteri põhjani. Kokku panekuks pidin kasutama natuke silikooni. Vajalik oli ka puurida uus ava, et membraani vastaspool oleks atmosfääriga ühenduse. Originaalis on selleks korpuse külje peal pisike kanal, kuid silikoniga sai see kinni valatud. Ilmselt peaks see ava olema kindla määratud suurusega, mis reguleerib avamise sulgumise kiirust, eks paistab.
Praegu vähemalt väliselt kõik on kuiv, õlikogumispaagi vaateklaasil paistis mõni kondentsvee mull. Sõidan edasi ja vaatab, mis saab.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Upitaks teemat vähe. Kuidas on vastu pidanud 2011+aasta jeepide õhk vedrustused?
Ma sain sõita 2 nädalat kui tagumine plahvatas, pauk oli korralik
Kas mõistlik vahetada kohe mõlemad ära ?
Kui see intsident vahele jätta on auto väga hea.
Ma sain sõita 2 nädalat kui tagumine plahvatas, pauk oli korralik

Kas mõistlik vahetada kohe mõlemad ära ?
Kui see intsident vahele jätta on auto väga hea.
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Oli mingi põhjus ka sellele? Padi halva hooldusega (pean silmas alusvankri pesu peale liivaseid sõite näiteks) juba karvaseks kiskunud vms?Erikoff kirjutas:Upitaks teemat vähe. Kuidas on vastu pidanud 2011+aasta jeepide õhk vedrustused?
Ma sain sõita 2 nädalat kui tagumine plahvatas, pauk oli korralik![]()
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Vat ei teagi hetkel. Tõstsin kõige kõrgemale asendisse, et koopaid pesta, natuke aega seisis ja siis käis pauk.TiitR kirjutas:Oli mingi põhjus ka sellele? Padi halva hooldusega (pean silmas alusvankri pesu peale liivaseid sõite näiteks) juba karvaseks kiskunud vms?Erikoff kirjutas:Upitaks teemat vähe. Kuidas on vastu pidanud 2011+aasta jeepide õhk vedrustused?
Ma sain sõita 2 nädalat kui tagumine plahvatas, pauk oli korralik![]()
Mis moodi neid hooldada? Tagumiste vahetuse elab veel üle, aga esimestega ei taha küll kokku puutuda
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Ma ise väga erilist hooldust pole samuti välja mõelnud, kui et korralisestes hooldustes (teinud neid siiani vaid 2tkErikoff kirjutas:Vat ei teagi hetkel. Tõstsin kõige kõrgemale asendisse, et koopaid pesta, natuke aega seisis ja siis käis pauk.TiitR kirjutas:Oli mingi põhjus ka sellele? Padi halva hooldusega (pean silmas alusvankri pesu peale liivaseid sõite näiteks) juba karvaseks kiskunud vms?Erikoff kirjutas:Upitaks teemat vähe. Kuidas on vastu pidanud 2011+aasta jeepide õhk vedrustused?
Ma sain sõita 2 nädalat kui tagumine plahvatas, pauk oli korralik![]()
Mis moodi neid hooldada? Tagumiste vahetuse elab veel üle, aga esimestega ei taha küll kokku puutuda

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Padi näeb suht kehva välja mulle tundub. Pole ennem kokkupuudet õhkvedrustusega muidugi olnud.TiitR kirjutas:Ma ise väga erilist hooldust pole samuti välja mõelnud, kui et korralisestes hooldustes (teinud neid siiani vaid 2tkErikoff kirjutas:Vat ei teagi hetkel. Tõstsin kõige kõrgemale asendisse, et koopaid pesta, natuke aega seisis ja siis käis pauk.TiitR kirjutas: Oli mingi põhjus ka sellele? Padi halva hooldusega (pean silmas alusvankri pesu peale liivaseid sõite näiteks) juba karvaseks kiskunud vms?
Mis moodi neid hooldada? Tagumiste vahetuse elab veel üle, aga esimestega ei taha küll kokku puutuda) olen palunud padjakännud visuaalselt üle vaadata ja vajadusel liivast/porist puhastada. Praegusega väga liivale/porile ei satu, kuid eelmise LC120-ga sai küll koguaeg jahis käidud ja sai suht tihti survekaga kännud puhtaks lasta. LC-l olid padjad muidugi taga ka ainult.
Aga nagu ikka üks asi nõuab teist selgus vahetusel, et padjaküljes olev plastik põlv (Arvatavasti õhk käib sealt kaudu) on murdund. Ei tea kuidas, kas õhkpadja vahetusel või siis treilapeale sõites, või alla vajudes andis järgi. Panen pildi ka juurde siis saab aru millest räägin

Aga igatahes seda põlve üksinda ei ole saada. Võibolla originaal padjaküljes on ei tea. B osa küljes igatahes ei olnud. Et seda juppi saada peab kogu torustiku tellima, Ebays 150euri ja silberist tellides 250euri.

Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Nojah "palju õnne", et sellisesse kohta plastik junn on pandud. Metallist kahju v? Aga ülemise pildi järele võiks arvata, et ongi siiski padja sellest kohast õhukeseks närinud. Känd paistab ka liivane olevat ja seal edasi-tagasi nühkides, kulutab kummi isukalt.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Noo metall on ju raskemTiitR kirjutas:Nojah "palju õnne", et sellisesse kohta plastik junn on pandud. Metallist kahju v? Aga ülemise pildi järele võiks arvata, et ongi siiski padja sellest kohast õhukeseks närinud. Känd paistab ka liivane olevat ja seal edasi-tagasi nühkides, kulutab kummi isukalt.

Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !

-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Küsi Lesvenist ka hinda, võib osutuda üllatavaks.Erikoff kirjutas: ...
Et seda juppi saada peab kogu torustiku tellima, Ebays 150euri ja silberist tellides 250euri.
Ma ei ole kõnealust vidinat käes hoidnud, aga veerandtuhandeeurone hinnasilt paneks Hydroskandi valikuga tutvuma...
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
v6sa kirjutas:Küsi Lesvenist ka hinda, võib osutuda üllatavaks.Erikoff kirjutas: ...
Et seda juppi saada peab kogu torustiku tellima, Ebays 150euri ja silberist tellides 250euri.
Ma ei ole kõnealust vidinat käes hoidnud, aga veerandtuhandeeurone hinnasilt paneks Hydroskandi valikuga tutvuma...

Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Pane siis lahendusest pilte ja juttu ka. Mine tea, kunas omal vaja läheb...garantii ju läbi jubaErikoff kirjutas:v6sa kirjutas:Küsi Lesvenist ka hinda, võib osutuda üllatavaks.Erikoff kirjutas: ...
Et seda juppi saada peab kogu torustiku tellima, Ebays 150euri ja silberist tellides 250euri.
Ma ei ole kõnealust vidinat käes hoidnud, aga veerandtuhandeeurone hinnasilt paneks Hydroskandi valikuga tutvuma...jep, tulebki lahendus hydroskandist.

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Kuule täna kirjutati mulle toppartsist et neil ikkagi see jupp olemas
10€

Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
