4. leht 5-st

Postitatud: K Okt 04, 2006 10:19 am
Postitas rommi
boob kirjutas: tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab?
äkki just kasulik? - tagumised rattad ei kraabi täpselt samas rööpas... :roll:

Postitatud: P Okt 08, 2006 10:08 am
Postitas boob
Kuram, sai uuritud el.mootorite mähkimise hindasid, 600-900 raha tahetakse ühe mootori eest :shock: Peab minema vist rekkade lammukaid revideerima...

Postitatud: E Okt 09, 2006 7:14 am
Postitas erik
Uus 24 V vent maksab u. 1,5 kilo, saad valida tõmmet - puhet, võimsust ja läbimõõtu, paksus u 60 mm.

Postitatud: R Okt 13, 2006 10:33 pm
Postitas boob
Nii, kummardus erikule vihje ja Maidule ventikate eest ning :bshake sellele vandile, kelle juures ei saanud kuidagi vanu ventikamootoreid mähitud.
Nüüd siis vints ees, radikas küljes, nina kokku laotud ja sillad ka all ning toimimas. Kuna ventikad suured ja võimsad, siis sai esimese hooga pandud mõlemad käsitsilülitamise peale. Edaspidi vaatame, kui vaja paneb ühe termoreleega tööle. Suur hunnik vanu ja ebavajalikke juhtmeid on maha katkutud ja mingi webasto või kero taoline asi vahelt minema visatud (kui keegi omale tahab, andku teada).
Snorkel sai kah külge :P
Auto hakkab juba välimust võtma. Homme ehk saan mõned pildid ka ülese, kaugel asi on.

Ja pühapäeval on siis järjekordne "tehnika katsetamine". Kes huvitub, võib kampa lüüa.

Postitatud: N Okt 19, 2006 9:15 am
Postitas jazz777
Kas on siis auto Kukepeal stardis ka :?:

Postitatud: N Okt 19, 2006 9:51 am
Postitas boob
Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad :?

Postitatud: N Okt 19, 2006 10:56 am
Postitas jazz777
boob kirjutas:Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad :?
Kahju :( Aga kas sa ei saanud Boggereid :?:

Postitatud: N Okt 19, 2006 11:13 am
Postitas boob
jazz777 kirjutas:
boob kirjutas:Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad :?
Kahju :( Aga kas sa ei saanud Boggereid :?:
Meil on Boggerid all, aga mõõt ei sobi vabaklassi ning uute ostmiseks pole hetkel rahad koos :cry:

Postitatud: K Jaan 10, 2007 9:06 am
Postitas boob
Aega jälle läinud ja asi edasi arenenud...
Esmalt sai ehitatud garaaz, see talvel telgis auto ehitamine pole ikka päris õige asi :o
Garaaziehitamise ajal sai boggerid vahetatud 33" mudzillade vastu ja need autole alla pandud.
Kui garaazile katus peale sai, oli auto juba seal sees ja mina lammutasin esisilda :P Hunnik rauapuru tuli välja, ehk siis mõlemad poolassiliigendid ribadeks. Okei, olgu, meil tagavarasild ka, vaatame sinna sisse... Sisse vaadates mõtlesime ümber ja sai tellitud uued liigendid.
Edasi sai lahti lõigatud ja õige nurga alla keeratud sillamunakad, polnudki midagi hirmsat. Eriti kui arvestada, et pole aastaid keevitanud (nüüd peab ainult lootma, et keevitus peaks, muidu peab vist kaugele metsa jooksma :twisted: ). Uued jubinad ja sild on jälle koos. Järgmise asjana sai see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, viidud loodi. Sama asi tuleb veel teha ära tagasillal.
Viimasest ujumisest andis ka starteril tõbmerelee saba, remont 3,5k :shock:

Ees ootab veel roolivarda otsade vahetus, vanad on kõik jubedate lõtkudega. Vahepeal sai Come-Up vintsi ostmine maha maetud ja soetatud T-Maxile uus mootor ning vints on jälle nagu uus.
Mittetöötavast salongisoojenduse mootorist vaatasid vastu millimeetrised harjad :lol: Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.

Kohendamist ootab veel osa elektrisüsteemi, inverteri ja läpaka integreerimine ja mõne 12V jubina 24V peale ehitamine.
Istmed püüame ka vahetada korvistmete vastu...

Ja lõpuks sai soetatud 38x12,5 rehvid kodus kruiisimiseks :P Mis targad arvavad, kas sobiks need rehvid panna 10" laiadele bedlock'idega velgedele?

Pildimaterjaliga on jamasti, koguaeg on näpp õline ja kellegil pole aega klõpsu teha :P Aga noh, selle vea püüame parandada.
Võistlema tulemisega on ikkagi probleemid, auto on veel soome registris ja ülevaatus sai läbi, soome pole mõtet ülevaatusele minna, kuna auto on niipalju ümber ehitatud, et seal hakkaks mööda igasugu tehnilisi komisjone jooksma, eestisse arvele võtmiseks peaks aga ülejäänud liisingu ära maksma :? Jama! Kui keegi teab rohtu selle mure vastu, oleks abi teretulnud, saaks äkkiste isegi võistlema :P

Postitatud: R Jaan 12, 2007 8:31 pm
Postitas boob
Täna siis sai üle pika aja jälle väike tiir tehtud :P
Esisild on peaaegu valmis, puudu on veel roolikarbi külge käiv rooliots. Pidurid tahavad ka veel korra õhutamist. Hooldatud roolivõim ei aja ka enam õli välja :P
Vints on ninal ja 38" rehv on all. Täitsa kena näeb juba välja :twisted:
Homseks veel tagumise see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, loodi viia ja siis läpaka lauda sisse ehitama.

Salongisoendusmootor, see kapoti all olev on siiski küsimärgiks. Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.

Postitatud: L Jaan 13, 2007 3:16 pm
Postitas Veiko
Aga proovi 12V-ga siis on kohe näha kui kiiresti see ringi vurab.Kui on mõeldud 24V jaoks siis suht aeglaselt.
Veiko

Postitatud: L Jaan 13, 2007 8:59 pm
Postitas boob
Ja ongi 12V mootor :?
Aga kui harjad tõsta 24V mootorile?
Või panna 12V mootorile näiteks sõiduauto soojendusmootori astmeline lüliti vahele?

Postitatud: L Jaan 13, 2007 9:03 pm
Postitas Veiko
Tõsta harjad ringi kui sobivad.See oleks kõige lihtsam lahendus.
See lüliti värk ei sobi kuna seal on igas ahelas takisti ja see on ikkagi mõeldud 12V jaoks.
Veiko

Postitatud: L Jaan 13, 2007 9:37 pm
Postitas boob
See harjade ümber tõstmine on üks nikerdamine, väiksemal mootoril väiksemad harjad :?
Aga eks siis tuleb nikerdada...

Postitatud: L Jaan 13, 2007 9:42 pm
Postitas Veiko
Kas Tevalost või Oomi poest ei saa selliseid harju nagu sul vaja?
Veiko