4. leht 5-st
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: L Veebr 02, 2013 8:56 pm
Postitas Landy
Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 63 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: L Veebr 02, 2013 8:58 pm
Postitas Lomp
Landy kirjutas:Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 51 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
siiski gaz 63 baasil on see koll

Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: P Veebr 03, 2013 8:27 am
Postitas kaido83
Kui ülekanded paigas siis liiguvad maasiktul normaalselt. Kiiruseid maastikul sellega nagunii tagaajada ei saa kuna masin ju praktiliselt täiesti vedrustamatta orginaalis vähemalt.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: P Veebr 03, 2013 6:16 pm
Postitas uhti
Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: P Veebr 03, 2013 10:39 pm
Postitas kaido83
uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 12:03 am
Postitas tuningman
kaido83 kirjutas:uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsast

Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 8:30 am
Postitas kaido83
tuningman kirjutas:kaido83 kirjutas:uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsast

Pole pöörlemise kiirusega kursis, vintsi oma ma just mõtlen, kas sellest piisaks kui lihtsalt vända otsa panna. Oleks vaja ka siis mingisugust kasti kust saaks ka vajadusel välja sisse lülitada vintsi. Selle moto esiveoliste kastid tükivad järgi andma, natuke nõrgad. Olen ise mitut sellise mootoriga autot pidanud ja olen suutnud neil käigukastidel hammasrattaid hammastest puhtas lasta, aga see probleem oli esimeste vr6 kastidega. Uuematel kood sama aga kuidagi kestsid paremini. Muidu olen neid päris palju remontinud.
Peab seda asja mõtlema ja kaaluma. Uurin seda patroli mootori asja ka.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 7:13 pm
Postitas rt23
Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga

Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 8:26 pm
Postitas kaido83
rt23 kirjutas:Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga

Selles see jama ongi. Kas 66. mitte ainult ühtepidi ei käinud!
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 9:20 pm
Postitas Praks1
Ülekanne võetakse 3-4 väikse kiilrihmaga näiteks ja pingutuse teel hakkab tõmbama(nagu murutraktorid jne asjad),siis pane mis revers kast tahes sinna vahele.
Aga sellesse mootorisse mul küll usku pole veoka peal,et rattad ja vints korraga veel tõmmata jõuaks.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 9:28 pm
Postitas tuningman
kui ma omale lennukit ehitaksin, siis ma küll sinna rolleri mootorit ei aretaks
Anna nüüd andeks, aga see rohkem naljana mõeldud

Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 9:40 pm
Postitas kaido83
Kas siis keegi teab täpselt kas gaz 66 moto väände nr on 225nm või 290nm. Esimene nr on wikipediast ja teine on siit lihtsalt läbikäinud.
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: E Veebr 04, 2013 10:52 pm
Postitas MetsaVikat
Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:
Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)
Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.
Terv Villu
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: T Veebr 05, 2013 6:52 am
Postitas uhti
http://www.youtube.com/watch?v=Z_aiWLb9Gw4
Kui juba lada väike mootor jõuab liigutada siis miks ei peaks 3x võimsam mootor jõudma?
Re: Gaz 66 1977a
Postitatud: T Veebr 05, 2013 9:33 am
Postitas kaido83
MetsaVikat kirjutas:Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:
Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)
Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.
Terv Villu
Tänud, väga asjaliku info jagamise eest!