Saada samas klassis arvestusse peavad teised(kes on reganud sinna klassi) sõitma vähemalt 30% sinu sõidetud ringidest.
Sõidad ju oma sõitu oma konkurentide vastu, või näed vaba klassi konkureerimas tr1-ga.
Ehk alati on olnud info, mis kohal sa rajal oled ja palju aega veel järgi, kõige tähtsamad Klaperjahi formaadis.
Kui oled kõva mees saad maksta kaks osalus tasu ja kui oled esimesena finisis saad kaks esikoha auhinda.
Euro-Trophy karika punkte saavad kõik osalejad kui nad lõpetavad 30% hulgas esimesest lõpetajast.
Esimeses sõidus kehtivad EAL4x4 reeglid (TR1 ja Vaba4x4) kuhu mahuvad välisvõistlejad otsustab teh.komisjon.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Iga aasta järjest keerulisem(mitte, et ma ei suudaks endale selgeks teha, mis ja kus ja kes) ja halvema maigu jätab. Võistlejatele pööratakse tähelepanu liiga vähe, kuigi võiks olla vastupidi(eeskuju SMS-ist või ASMV-st).
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Arxs mitu võistlus sa korraldanud oled ja kas on olnud kunagi selline võistlus kus kõik on rahuldatud?
Ja mis on keeruline ....
Võistlejale:
Antakse rada(ole mees ja pauguta)
Kui oled eelmine aasta oslenud saad soodustust(50%)
Antakse konkurendid(see et rajal on ka teisi ...tea kes on ees, kellest oled möödunud)
Ajamõõt dubleeritud
Antakse pealtvaatajad
Hea seltskond(võistlejate parkla)
Eraldi parkla kuhu iga tont sisse ei saa
Saab televusserisse
Parimad ei lahku tühjade taskutega
Led-R teeb muusikat(peale mida saab bussiga Valgase afterpartile ja tagasi)
Mida veel
....
Kui ei meeldi ei pea tulema
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Krt. Vaadates pilte rajategemisest, hakkab tekkima vägisi tunne, et si..a selle reeglite jamaga . Tuleb, vist ikka rajal olla.
Aga mis klassis sõidame ja kas üldse sõidame, see selgub tulenevalt sellest, kas saame kuskilt laenuks mingisugused veljed/rehvid.
Võta nüüd pool loetletust(tahaks ikka sõita mitte telekasse) ja tõmba maha ja siis ülejäänud poolest veel pool maha, mis ei tööta ja saadki 2 asja, mille pärast tulla. Nii oli/on.
Sõitma ei tule enam, krossiks on muud pillid.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Tundub, et saamegi sõitma tulla(tänud Andres Kuldsaar)
Nüüd ainult tekkis küsimus korraldajale?? Mis klassis, ennast registreerida?? Kas TR2(mis tunduks endale loogiline), või TR3
Autoks vaba/vaba13 auto, sirge silla ja 35"rehviga(ei ole traktori omad)
Küsin seda kõike sellepärast, et vältida probleeme tehnilises.
Arxs kirjutas:Võta nüüd pool loetletust(tahaks ikka sõita mitte telekasse) ja tõmba maha ja siis ülejäänud poolest veel pool maha, mis ei tööta ja saadki 2 asja, mille pärast tulla. Nii oli/on.
Sõitma ei tule enam, krossiks on muud pillid.
Korraldajad üritavad pakkuda head asja ja juba eos,ilma kohal käimata ja ilma sittagi teadmata tehakse asi maatasa.
Perse.Mulle meeldib ka aegajalt saagida mõne teema kallal aga enne kellegi teise poolt korraldatud võistlust sellist lolli juttu ajada on ikka täitsa lapsik.
See,et eelmine aasta rada ühes kohas raskeks läks ja ajamõõdutehnika alt vedas ,juhtub ikka. Mehed on õppinud ja tahavad paremini ja meie peaksime seda pigem toetama,mitte vinguma.
Oleks ma see korraldaja siis saaksidki vastuseks,et " ära tule ",keda see huvitab.
Tundub, et saamegi sõitma tulla(tänud Andres Kuldsaar)
Nüüd ainult tekkis küsimus korraldajale?? Mis klassis, ennast registreerida?? Kas TR2(mis tunduks endale loogiline), või TR3
Autoks vaba/vaba13 auto, sirge silla ja 35"rehviga(ei ole traktori omad)
Küsin seda kõike sellepärast, et vältida probleeme tehnilises.
Priit
Ma ei mäleta täpselt, kas su auto oli regatud sportautona või ei. Kui jah, siis on võimalik nii TR3 kui vaba 13, kui ei ole sportauto siis ainult vaba13.
Anto
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Küsimus korraldajale vaadates punkti 15.2. Autasustamisele kuuluvad võistlusklasside kolm esimest võistkonda, kui võistlusklass on esindatud vähemalt 6-e võistkonnaga.
kas tr2 ja nn.Vaba13 (ehk siis praeguse reglemendi järgi olematu klass) ei saagi poodiumile olenemata saavutatud kohast ?
Samas ei leidnud ka ajakavast ega reglemendist üldse miskit Vaba13 kohta, kellega sõidavad, millal sõidavad jne?
Ei taha kellelegi kanapeale astuda aga lihtsalt tekkisid sellised küsimused vaadates reglementi ja reganute listi.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ja veelkord on kaks rada ühel kuni 33" ja teisel üle 33" rehvidega masina klassid.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kas erinev rada käib ka tr2 ja tr3 klassile ? Tean näiteks vaba13 masinat millel sirge sild ja 35" rehvid, oleks natuke ebaaus nad koos portaali ja traktori 40" papudega samale rajale toppida. Ei vingu ega miskit aga lihtsalt puhtast uudishimust.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800