
Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tundub olema ühe Ford Bronco omaniku varjatud kadedusjr kirjutas:Ei...nagu diff ütles...hea poes käia piima järgi. Ei mingit muda.mikk888 kirjutas:Kui auto valmis saab kord, kas siis avalik presentatsioon ka mudas tuleb?


-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
Pidurdusjõu regulaator äki?margus4x4ee kirjutas:Mis see eelviimasel pildil olev hõbedane keermelatt-mutrid-kronsa thingy on?

Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kui ma väike poiss olin siis mul oli ka metallplaatide-, aukude-, keermelattidega konstruktor. Sinna mahuks veel mõned mutrid keerata
. Ok, aitab iroonitsemisest. Aga ma kardan et kui autoga väikse hüppe teed siis see asjandus mõtleb endale uue asendi välja. Pildil pole hästi näha kui pikk see hoob seal anduri küljes on. Kui pikk see sillakäik ka on?

Mure on põhjendatud. Aga...Ranno kirjutas:Kui ma väike poiss olin siis mul oli ka metallplaatide-, aukude-, keermelattidega konstruktor. Sinna mahuks veel mõned mutrid keerata. Ok, aitab iroonitsemisest. Aga ma kardan et kui autoga väikse hüppe teed siis see asjandus mõtleb endale uue asendi välja. Pildil pole hästi näha kui pikk see hoob seal anduri küljes on. Kui pikk see sillakäik ka on?
1. Kuna vedrud jäid originaalid, siis on ka sillakäik originaalile sarnane, ehk tuli juurde 1-2cm rohkem kukkumist, aga see pole märkimisväärne.
2. Kuna sillakäik jäi samaks, siis pikendasin lihtsalt varrast niipalju, kuniks ülemine hoob läks täpselt samasse asendisse, kus ta stock kujul oli.
3. Kuna saab reguleerida KAHEST KOHAST, varda pikkust ja hoova asendit regulaatori küljes, siis saab kindlasti täpselt välja häälestada hoovastiku. Seda teen siis kui kardaan ka küljes on.
4. Kui siiski ei sobi, siis panen manuaalselt reguleeritava klapi sinna.
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... ing_valve/
EDIT:
Varras on tugevusega 8 keermelatist. Jätsin sellise "mutter" ühenduse, et saaks reguleerida ja et ta annaks ka ümber oma telje pöörlema ehk läbi väänduma kui sild ühest nurgast all ja teisest üleval on.
+372 5028488
Põhimõttelt on valmis...juba pühapäeval oli valmis. Neetidega vaja ära kinnitada veel kere külge.kala kirjutas:kuidas snorkel edeneb?
Muuseas...mis vahenditega saab roostevaba kerge vaevaga läikima lüüa? Mingi hea soovitus oleks abiks... hetkel pole väga kindel, kas viitsin ette võtta seda tööd.
+372 5028488