4. leht 7-st
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 8:33 am
Postitas walkman
Jah, ka Aurora ei täienda osalejate ridu siiski, kuigi plaanis oli. Käisin ülevaatusel ja lõhkusin tagasiteel vahekasti. Seekord siis sellised jutud

Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 2:28 pm
Postitas totu
Et siis Saarekoll jääb ära, või tuleb liitklass? Või regavad kõik viimastel minutitel? Või on liiga odav ja enamus maksab hilinemistrahvi?
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 5:00 pm
Postitas Mell
totu kirjutas:Et siis Saarekoll jääb ära, või tuleb liitklass? Või regavad kõik viimastel minutitel? Või on liiga odav ja enamus maksab hilinemistrahvi?
Eks sellele küsimusele peab pärast regamise lõppemist korraldaja otsuse tegema.
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 7:36 pm
Postitas totu
Nonii, suhtlesime Heinzaga ja oleme mõlemad valmis TR-3 täis komlekteerima aga üks auto ikka puudu. Härrased, ükskõikmillisest klassist, ühinete? Loodan siiralt, et hilinemistrahvi tähtaeg lükatakse edasi. Meie maksame kui 5 autot täis.
Arvet
5038631
Sookonn
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 7:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
walkman kirjutas:Käisin ülevaatusel ja lõhkusin tagasiteel vahekasti. Seekord siis sellised jutud


Sa kohe oskad
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 9:09 pm
Postitas Jan!
totu kirjutas:Nonii, suhtlesime Heinzaga ja oleme mõlemad valmis TR-3 täis komlekteerima aga üks auto ikka puudu. Härrased, ükskõikmillisest klassist, ühinete? Loodan siiralt, et hilinemistrahvi tähtaeg lükatakse edasi. Meie maksame kui 5 autot täis.
Milleks te kõik klassid ajate taga 5 masinat, kui sellest aastast piisab ka 3 masinast, sellest kirjutas ka antud teemas Arto!
6.5 Etapp loetakse toimunuks,
kui stardib vähemalt kolm võistkonda omas võistlusklassis. Võistkond loetakse startinuks pärast stardiloa saamist osavõistluse tehniliselt komisjonilt.
See tähendab siis seda, et antud hetkel klassid TR-1 ja TR-3 on komplekteeritud, ATV-l 1 team puudu, VABA-l 2 puudu ja TR-2 täitsa kuival omadega.
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 9:30 pm
Postitas Heinza
Jan! kirjutas:totu kirjutas:Nonii, suhtlesime Heinzaga ja oleme mõlemad valmis TR-3 täis komlekteerima aga üks auto ikka puudu. Härrased, ükskõikmillisest klassist, ühinete? Loodan siiralt, et hilinemistrahvi tähtaeg lükatakse edasi. Meie maksame kui 5 autot täis.
Milleks te kõik klassid ajate taga 5 masinat, kui sellest aastast piisab ka 3 masinast, sellest kirjutas ka antud teemas Arto!
6.5 Etapp loetakse toimunuks,
kui stardib vähemalt kolm võistkonda omas võistlusklassis. Võistkond loetakse startinuks pärast stardiloa saamist osavõistluse tehniliselt komisjonilt.
See tähendab siis seda, et antud hetkel klassid TR-1 ja TR-3 on komplekteeritud, ATV-l 1 team puudu, VABA-l 2 puudu ja TR-2 täitsa kuival omadega.
Mis juttu sa mees ajad , endal veel Saarekolli koduka aadress all, ütle kas ikka kõik ajavad taga karikasarja punkte ????
14.2 Autasustamisele kuuluvad võistlusklassid, millistes on registreerunud vähemalt viis võistkonda.
Soovitan juhendit uuesti lugeda!!!!!
Vähemalt midagi mis motiveeriks seal selle raha eest sõitma oleks nagu karikas, eks, saffarit selle raha eest ma küll ei taha, seda ma saan siin kodus laus ainult kütte raha eest.
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 9:36 pm
Postitas totu
Jan! kirjutas:totu kirjutas:Nonii, suhtlesime Heinzaga ja oleme mõlemad valmis TR-3 täis komlekteerima aga üks auto ikka puudu. Härrased, ükskõikmillisest klassist, ühinete? Loodan siiralt, et hilinemistrahvi tähtaeg lükatakse edasi. Meie maksame kui 5 autot täis.
Milleks te kõik klassid ajate taga 5 masinat, kui sellest aastast piisab ka 3 masinast, sellest kirjutas ka antud teemas Arto!
6.5 Etapp loetakse toimunuks,
kui stardib vähemalt kolm võistkonda omas võistlusklassis. Võistkond loetakse startinuks pärast stardiloa saamist osavõistluse tehniliselt komisjonilt.
See tähendab siis seda, et antud hetkel klassid TR-1 ja TR-3 on komplekteeritud, ATV-l 1 team puudu, VABA-l 2 puudu ja TR-2 täitsa kuival omadega.
Tegelikult tahaks võistelda (mandri peal on lähemal safarile minna), meil (Sookonn) ei ole TR-3 punktidega nagu midagi peale hakata, Suzuke vabas aastapunkte ei saa (seega, kui meie Suzukesega jääme vabasse on ikkagi 2 autot puudu ja kolmes 1 puudu), seega vast ainus võimalus asi põnevaks teha on üks klass täis komplekteerida. "Kolme" pääsevad (tehn. reeglite järgi) nii enamus vabad kui "kahed", seega loogiline valik? Kõigile, peale 1 ja 3 on niikuinii safari, üritame siis vähemalt 3des vähe elevust (loe: las kohaletulijad saavad etapi kirja) tekitada

ja on lõpetamisel kellelegi plaksutada.
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 10:48 pm
Postitas srock
Härrased, mis toimub?

Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 10:49 pm
Postitas srock
walkman kirjutas:Jah, ka Aurora ei täienda osalejate ridu siiski, kuigi plaanis oli. Käisin ülevaatusel ja lõhkusin tagasiteel vahekasti. Seekord siis sellised jutud

Tegelt sa tegid seda meelega ,et mitte Saaremaale tulla

Re: Saarekoll 2012
Postitatud: T Veebr 14, 2012 11:36 pm
Postitas Movistar
Sõitke igaüks oma klassi. Kui ei ole kolme TR 3,siis järelikult ei ole ja ei peagi olema ning jalgratast ei ole mõtet leiutama hakata .
Asjal võib olla oma põhjus miks neid TR3-sid stardis ei ole. Kes tahab TR3 sõita,see ehitagu omale TR3 ja tulgu sõitma.
Ja üldse see 3 auto teema on nagu välk selgest taevast.
Aastaid oli min.5 autot ja tänu sellele teadmisele võtsid nii mõnedki (k.a. ise) ette paarikuise auto ümberehitusprotsessi,teades,et karikasarja arvestust TR3-s Saarekollil nagunii ei toimu kuna 5 autot sinna kokku ei tule. Nüüd aga üritatakse miskit kokku käkerdada.
EDIT:ei pannud varem tähele,et Sookonn ongi juba TR 3-s kirjas.
Kas Sookonn on nüüdsest TR3 ( ka .EAL teh.kaardis on kirjas rühm/klass TR3) ja sõidab terve aasta TR3-s või kolib aprillis vabasse tagasi ja tuleb hetkel lihtsalt segama kaarte mida teised TR3 sõitjad ei soovi ? Kui sõidad kolmes ,siis võtan oma sõnad tagasi.
Või peab äkki EAL-i (mitte alakomitee) võistluste korraldamise juhendi uuesti välja otsima ja Saaremaal selle eest hoolt kandma,et uutele sõitjatele liiga ei tehtaks ja kõik ikka reeglite järgi käiks ja kontrollima ka seda,et kõik autod ,
kõikides punktides ikka reeglitele vastaks nii,et sõit karikaarvestusse läheks ja minna saaks ?
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: K Veebr 15, 2012 10:14 am
Postitas totu
Krt, tahtsin, kuidas parem, välja tuli, nagu alati. Ei mõtelnud üldse sellest aspektist, et boikoteerijatel saab halvem kui selle etapi 3s sõidame. Aga no niikuinii regamise aeg täis ja kokku 4 autot (mitte arvestades 1sid). Kuna ametlikult registreerunuks loetakse peale raha laekumist, ei ole meie veel regatud, seega võiksid korraldajad meid (Sookonn) kustutada. Safarile meie Saaremaale, selle raha eest, ei sõida.
Iseenesest kahju, täitsa lahe sõit ja keset pikka võistluspausi. Ühtlasi ka korraldajatele- miks nii on läinud?
Arvet
5038631
Re: Saarekoll 2012
Postitatud: K Veebr 15, 2012 10:20 am
Postitas Landy
totu kirjutas:Iseenesest kahju, täitsa lahe sõit ja keset pikka võistluspausi.
O.T.
Arvestades, et eelmise aasta ASMV ja Kõukekõmina vehele jääb pea pool aastat (siseriikliku) võistluspausi ,siis saavad ehk kõik oma autod selleks ajaks remonditud/ümber ehitatud ja kõhenema rahakotiga kodanikud Saarekolli arvelt täiendust koguda. Nii pika pausi jäerel peaks kevadel adrenaliin juba kõrvadest purskama hakkma.

Re: Saarekoll 2012
Postitatud: K Veebr 15, 2012 10:52 am
Postitas Movistar
totu kirjutas:Krt, tahtsin, kuidas parem, välja tuli, nagu alati. Ei mõtelnud üldse sellest aspektist, et boikoteerijatel saab halvem kui selle etapi 3s sõidame. Aga no niikuinii regamise aeg täis ja kokku 4 autot (mitte arvestades 1sid). Kuna ametlikult registreerunuks loetakse peale raha laekumist, ei ole meie veel regatud, seega võiksid korraldajad meid (Sookonn) kustutada. Safarile meie Saaremaale, selle raha eest, ei sõida.
Iseenesest kahju, täitsa lahe sõit ja keset pikka võistluspausi. Ühtlasi ka korraldajatele- miks nii on läinud?
Keegi ei ole sulle öelnud,et ära mine Saarekollile sõitma.Loomulikult mine kui meeldib.TR3-dele väga ei meeldi ja nemad ei sõida .
Kui sa aga ei taha osaleda terve aasta TR3 karikaarvestuses siis ei ole seda mõtet teha ka 1 sõit.
Ehk ütlen välja selle mida paljud mõtlevad: 2 sõitjale lood eelisolukorra punktitabelis , aga ülejäänud kümnele keerad taha.
Ja minujaoks on siiani uskumatu mis ku**di karikaarvestus saab toimuda 3 masinaga
Vaadates ükskõik millise motospordi ala reegleid,siis miinimum on 5 masinat.Ja ka siis ei ole karikaarvestus veel kindel.Need 5 peavad ka läbima mingi kindla protsendi võistlusest.
Ehk kui miinimum on 5 masinat,stardib 5, üks laguneb pea kohe peale starti siis mingit karikaarvestust ei toimu.
Meil piisab kui reganud ja maksnud on 3,neist ainult 1 sõidab ja arvestus kui selline toimub.Uskumatu värk.
Saan ka aru korraldajate soovist,et 5 autot on mõni võistlus raske kokku saada.Kui juba 3 on koos,siis küll need ülejäänud ka tulevad.
Kuid jään siiski oma eelmise mõtte juurde seoses masinate arvuga võistlusklassides.
Seniks aga peace

Re: Saarekoll 2012
Postitatud: K Veebr 15, 2012 11:04 am
Postitas totu
Hardo, nõus. Tõsi, 3 auto nõue on Alamkomitee rida, korraldaja miinimum on 5, vähemalt seekord.
Arvet
5038631