Asi polegi jäikuses ega tugevuses. Pika vintsimise puhul kerib vints trossi ühe koha peale suure kuhja ja surub katki vintsi kooshoidvad pulgad või korpuse kõrvad. Alumine plaat piirab sellise asja juhtumist.tarmo kirjutas:Ei ole see asi nii hull midagi. U-raud on ümberringi piisavalt jäik.tooland kirjutas:Pori kukub tõesti vintsi alt nüüd ilusti ära,aga oht vintsi korpus ära lõhkuda suhteliselt suur. Endal sai puuritud pooli alla 40.sed augud
JEEP "Suumahher"
Moderaator: Moderators
Re: JEEP "Suumahher"
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
Re: JEEP "Suumahher"
Siis mina ja pool maailma on peast põrunud kui selliseid treilasi tehakse ja sellistega veetakse http://www.youtube.com/watch?v=90fVhUo9wXEtarmo kirjutas: Peaks ikka päris peast põrunud olema, kui hakkaks selle auto ja selle konksuga 7-8 tonniseid paate vedama
treileril on õli pealt toimivad pidurid jne...veopea on tehtud kuuli jaoks.
rami konksuraam mida müüakse on 16000lbsi millegi pärast.
Sry ot pärast,rohkem ei kirjuta siia sellel teemal.
56157755
Re: JEEP "Suumahher"
Peale 4,5" tõstet: http://www.roughcountry.com/jeep_xj_4x.html
ja tiivaäärte lõikust lähevad alla need:


ja tiivaäärte lõikust lähevad alla need:
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 10:12 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
mis need on 33'' või 35'' ?
Re: JEEP "Suumahher"
Rehvi mõõt on 33x13,5 R15.
Kuna peaülekanne tuleb 4.56 siis peaks neid meeldivalt ka mudas edasi vedama.
Nii vähemalt näitab see tabel:

Kuna peaülekanne tuleb 4.56 siis peaks neid meeldivalt ka mudas edasi vedama.
Nii vähemalt näitab see tabel:

Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 10:15 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Sain siis eile autole ka uued jalavarjud alla...peale tõstet hakkavad need all ringi ka käima.


Õhtul tuleb pilte ka küljetorude ehitusest.
Õhtul tuleb pilte ka küljetorude ehitusest.
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 10:17 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Küljetorude ehitus küll mingit erilist tulemust veel andnud ei ole, aga algust sai tehtud.
Kõik nädalavahetused auto ehitatusega on nats kopa ette visanud.
Inspiratsioon ikka lahe tagant...loodame, et auto omanik Meerikamaalt pahaks ei pane...

Ja minu algversioon, mis ei taha kuidagi edasi minna:


Küljekarbi olin suutnud ühe metsaskäiguga lömmi sõita. Väike abinõu ja esialgses konditsioonis ta oligi - tõeline pihkurite tööriist...




Nüüd mõned päevad autost eemal, et naasta tagasi juba uue teotahtega...
Siis jätkub ka toruehituse pildiseeria.
Kõik nädalavahetused auto ehitatusega on nats kopa ette visanud.
Inspiratsioon ikka lahe tagant...loodame, et auto omanik Meerikamaalt pahaks ei pane...


Ja minu algversioon, mis ei taha kuidagi edasi minna:
Küljekarbi olin suutnud ühe metsaskäiguga lömmi sõita. Väike abinõu ja esialgses konditsioonis ta oligi - tõeline pihkurite tööriist...

Nüüd mõned päevad autost eemal, et naasta tagasi juba uue teotahtega...
Siis jätkub ka toruehituse pildiseeria.
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 11:15 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
No nii. Autost mõniaeg eemal olles tekkis jälle isu midagi teha. Vahepeal on vaja lihtsalt aeg maha võtta. Laupäeval sai lõpetatud alumised torud...muidugi mitte päris. Vaja veel leiutada mingi torupainutuspink. Olemasolev ennast ei õigusta ja tulemusega rahul ei olnud. Seega, toruehitus jätkub.
Teine, suurem asi, mis sai tehtud...duuralumiiniumist paagikaitse. 5 mm alumiinium on ikka vintske küll, painutuspink tahtis vägisi kuju muuta, aga plekk ei tahtnud kuidagi alluda. Puhas Eesti mehe ramm ja valmis ta saigi:
Shabloon sai tehtud Würth-i kalendrist, see on kõige sobivam papp (tshiki pilt on teisel pool ja seda te lihtsalt ei näe):

Lihaste abil töötav painutuspink...

Küljetükid valmis:

Põhjatüki mõõdistamine:

Et ei tekiks uut teemat muda irdumise kohta, siis sai auke hulgim puuritud:

Vahepeal polnud aega ja jõudu pilte teha, sest kogu olemasolev energia läks painutusmasina kangidesse:

Ja ongi valmis keevituseks:

Muideks, auto all nägi see asi veel edevam:

Vahepeal oli aega ka tukastamiseks...

Raami kinnituse augud veel puurida ja valmis ta on?


Ja nüüd siis head uudised: foorumikasutaja Rommi elamises asuvad sellised kastid, mis ootavad Eestisse saatmist:

Aga kõigest lähemalt juba järgmisel nädalal.
Teine, suurem asi, mis sai tehtud...duuralumiiniumist paagikaitse. 5 mm alumiinium on ikka vintske küll, painutuspink tahtis vägisi kuju muuta, aga plekk ei tahtnud kuidagi alluda. Puhas Eesti mehe ramm ja valmis ta saigi:
Shabloon sai tehtud Würth-i kalendrist, see on kõige sobivam papp (tshiki pilt on teisel pool ja seda te lihtsalt ei näe):
Lihaste abil töötav painutuspink...

Küljetükid valmis:
Põhjatüki mõõdistamine:
Et ei tekiks uut teemat muda irdumise kohta, siis sai auke hulgim puuritud:
Vahepeal polnud aega ja jõudu pilte teha, sest kogu olemasolev energia läks painutusmasina kangidesse:
Ja ongi valmis keevituseks:
Muideks, auto all nägi see asi veel edevam:
Vahepeal oli aega ka tukastamiseks...
Raami kinnituse augud veel puurida ja valmis ta on?
Ja nüüd siis head uudised: foorumikasutaja Rommi elamises asuvad sellised kastid, mis ootavad Eestisse saatmist:

Aga kõigest lähemalt juba järgmisel nädalal.
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 11:30 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Polnud enne seda protsessi jälginud,aga peab ühtima eelkõnelejatega,super keevitus ja tubli töö!
Re: JEEP "Suumahher"
No nii - üle pika aja jälle selili ma olin auto all, karterist õli tilkus sirinal jne.
Plaanis oli teha tiivaääred rehvisõbralikumaks...ja välja kukkus see nii:





Teise poolega samamoodi:

Tagumistega oli tööd natuke rohkem, aga kes ütles, et elu peab lihtne olema???






Seltsimees ka ikka abiks:


Ja valmis ta sai. Tiiva äärte ja põhja mastiksi laskmine tuleb hiljem. Ennem võtan sillad alt ära ja siis täielik põhja mögistamine.


Üks rate pilt ka:

Kui kõik plaanipäraselt läheb siis homme õhtuks on juba katuseraami ehitusest pildimaterjali, sest 6 LED töötuld on vaja kuhugi panna.
Plaanis oli teha tiivaääred rehvisõbralikumaks...ja välja kukkus see nii:
Teise poolega samamoodi:
Tagumistega oli tööd natuke rohkem, aga kes ütles, et elu peab lihtne olema???
Seltsimees ka ikka abiks:
Ja valmis ta sai. Tiiva äärte ja põhja mastiksi laskmine tuleb hiljem. Ennem võtan sillad alt ära ja siis täielik põhja mögistamine.
Üks rate pilt ka:
Kui kõik plaanipäraselt läheb siis homme õhtuks on juba katuseraami ehitusest pildimaterjali, sest 6 LED töötuld on vaja kuhugi panna.
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 11:59 am, muudetud 1 kord kokku.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: JEEP "Suumahher"
Nagu poe oma
Pildilt jäi silma ilmselt tegemist vajav asi.
Vaata tõstuki peal esikardaan üle. Kui sild on alumises asendis, kiilub vbl kinni (ehk siis jääb liiga pikaks).
Lahendus minu poolt.
Lääbad pikemaks 15-25mm. Ratas mahub paremini koopasse. Ei haaku vedru kinni keskel olevasse käigupiirajasse.
Viimane tuleks pikemaks teha, kui juba tehtud pole..

Pildilt jäi silma ilmselt tegemist vajav asi.
Vaata tõstuki peal esikardaan üle. Kui sild on alumises asendis, kiilub vbl kinni (ehk siis jääb liiga pikaks).
Lahendus minu poolt.
Lääbad pikemaks 15-25mm. Ratas mahub paremini koopasse. Ei haaku vedru kinni keskel olevasse käigupiirajasse.
Viimane tuleks pikemaks teha, kui juba tehtud pole..
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: JEEP "Suumahher"
Vastus sinu nõuandele on siin:urmas kirjutas:Nagu poe oma![]()
Pildilt jäi silma ilmselt tegemist vajav asi.
Vaata tõstuki peal esikardaan üle. Kui sild on alumises asendis, kiilub vbl kinni (ehk siis jääb liiga pikaks).
Lahendus minu poolt.
Lääbad pikemaks 15-25mm. Ratas mahub paremini koopasse. Ei haaku vedru kinni keskel olevasse käigupiirajasse.
Viimane tuleks pikemaks teha, kui juba tehtud pole..

Selline asi peaks varsti-varsti jõudma minuni.
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 12:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Olen tagasi orbiidil, vahepeal murdis mandliop haiglavoodisse ja ehitus seisis lootusetult.
Pole head ilma halvata - nimelt vahepeal käis jõuluvana ja tõi 6 LED töötuld, Hi-Lifti, tutika tagavararatta jne.


Sellel nädalavahetusel sai ka lõpetatud küljetorud:
Töömesilased...





Kuna seda kõike nädalavahetuseks oli ilmselgelt vähe, siis sai ära tehtud ka katuseraam. Need ilusad nipsasjakesed on kuhugi külge vaja keerata. Oli alguses plaan teha tagavararatta jaoks selline raam, aga kuna auto tuleb safarite jaoks, siis tagant külmade õllede väljakoukimine peaks olema operatiivne ja kiire. Üheks miinuseks veel reg. number koos valgustusega kaob kuskile ratta taha ära. Iga kord varuratta raami eest ära võtmine ajaks lihtsalt hulliks. Üldiselt on nii, et varuratast ja tungi ei peaks metsas vaja minema ja las nad siis igavlevad katusel.
Kuna internetist midagi ilusat ei leidnud, siis hakkasime lihtsalt improviseerima. Kõigepealt sai tehtud uued rullikud nelikanttoru jaoks, asi töötas üllatavalt hästi:



Ära sai kasutatud originaal reelingud, arvan et piisavalt tugev.







Tung ja labidas on mõeldud ka sinna ülesse, aga ilusamad pildi peale värvimist. Keevitustöödega hakkame vaikselt ühele poole saama. Nüüd järgmisena snorkli ja tiivalaiendite paigaldus, peale seda läheb auto kere värvimisse. Hoian kursis tegemistega
Pole head ilma halvata - nimelt vahepeal käis jõuluvana ja tõi 6 LED töötuld, Hi-Lifti, tutika tagavararatta jne.

Sellel nädalavahetusel sai ka lõpetatud küljetorud:
Töömesilased...
Kuna seda kõike nädalavahetuseks oli ilmselgelt vähe, siis sai ära tehtud ka katuseraam. Need ilusad nipsasjakesed on kuhugi külge vaja keerata. Oli alguses plaan teha tagavararatta jaoks selline raam, aga kuna auto tuleb safarite jaoks, siis tagant külmade õllede väljakoukimine peaks olema operatiivne ja kiire. Üheks miinuseks veel reg. number koos valgustusega kaob kuskile ratta taha ära. Iga kord varuratta raami eest ära võtmine ajaks lihtsalt hulliks. Üldiselt on nii, et varuratast ja tungi ei peaks metsas vaja minema ja las nad siis igavlevad katusel.
Kuna internetist midagi ilusat ei leidnud, siis hakkasime lihtsalt improviseerima. Kõigepealt sai tehtud uued rullikud nelikanttoru jaoks, asi töötas üllatavalt hästi:
Ära sai kasutatud originaal reelingud, arvan et piisavalt tugev.
Tung ja labidas on mõeldud ka sinna ülesse, aga ilusamad pildi peale värvimist. Keevitustöödega hakkame vaikselt ühele poole saama. Nüüd järgmisena snorkli ja tiivalaiendite paigaldus, peale seda läheb auto kere värvimisse. Hoian kursis tegemistega
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 12:46 pm, muudetud 2 korda kokku.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: JEEP "Suumahher"
Kas tulede raam ei oleks mõistlikum teha teisele poole kaldu? Praegu on mõnus püünis igasugustele okstele ja palkidele.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: JEEP "Suumahher"
Ette tulevad oksatrossid, mis peaks ka snorklit kaitsema. Taha ei tee midagi - väldin R-käiku...
Välja tuli ta sellepärast selline, et kellelgi teisel sellist ei ole

Välja tuli ta sellepärast selline, et kellelgi teisel sellist ei ole
