4. leht 5-st

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Dets 26, 2011 4:48 pm
Postitas Landy
Kas Pajerole erineva ülekanderavuga vahekaste ei pakuta, et sellega kompenseerida saaks?

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: K Dets 28, 2011 11:26 pm
Postitas honduras
Tere

Tekkis küsimus, mis ülekannetega LC 80 sillad on :?: .

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 09, 2012 6:34 pm
Postitas honduras
Sillad leitud :bg :br . Taha läheb Terrano LSD ja ette Patrol 260 vaba sild ülekannetega 4.625. Nüüd läheb modimiseks :twisted: .

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 09, 2012 6:48 pm
Postitas carpets
Aga miks siis juba taha ka patroli silda ei pane?

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 09, 2012 7:25 pm
Postitas RAMBO
carpets kirjutas:Aga miks siis juba taha ka patroli silda ei pane?
Kardaanid on valel pool. Patroli sildadel.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 09, 2012 8:42 pm
Postitas carpets
RAMBO kirjutas:
carpets kirjutas:Aga miks siis juba taha ka patroli silda ei pane?
Kardaanid on valel pool. Patroli sildadel.
Õigus :hail

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: T Jaan 10, 2012 1:46 am
Postitas Allar
tuningman kirjutas:keerad silla tagurpidi, ja diffri jälle õigetpidi, siis jääb diffri korpus õigele poole, kuid jah siis pead silla kinnitus kronsad maha lõikama ja tesele poole silda keevitama. aga peaks ka ikkagi lihtam olema kui seda pajero silla käisid ringi tegema hakata. põhimõtteliselt teeksin mina nii. aga see olen vaid mina :lol:
Sellisel juhul tuleb ka differ ju ringi pöörata, muidu hakkvad rattad üksteise vasu töötama :idea:
Talasild on ilus plaan., olen minagi plaaninud seda, ja usun, et teen selle tüki suvel ära kah, Inspiratsiooni sain siit.
http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=31464

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: T Jaan 10, 2012 8:00 pm
Postitas honduras
Sellisel juhul tuleb ka differ ju ringi pöörata, muidu hakkvad rattad üksteise vasu töötama
Tiffrit ringi ei keera kuid vahetan käised omavahel ära.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 23, 2012 12:15 am
Postitas honduras
Millest Patrol 160 esimese silla tiffri koda on tehtud, kas mingist malmist või valuterasest :roll: ? Vaja on keevitada üks õõtsa kinnitus kronsa sinna :? .

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Jaan 23, 2012 10:00 am
Postitas uputaja
Tempermalm peaks olema.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Veebr 18, 2012 10:57 pm
Postitas honduras
Auto on liikuma saadud :bg :br ! All veerevad 35" Goodyear wranglerid 8) , maast raamini on 55 cm ja auto kogukõrgus 214 cm :twisted: . Tundub, et olen loonud peletise :shock: . Pildid tulevad tehtust lähipäevil kui olen auto olmemustusest :mrgreen: puhtaks teinud.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: P Veebr 19, 2012 6:38 pm
Postitas dexter
honduras kirjutas:Auto on liikuma saadud :bg :br ! All veerevad 35" Goodyear wranglerid 8) , maast raamini on 55 cm ja auto kogukõrgus 214 cm :twisted: . Tundub, et olen loonud peletise :shock: . Pildid tulevad tehtust lähipäevil kui olen auto olmemustusest :mrgreen: puhtaks teinud.
35" ja päevavalges sooviks näha küll....Nii, et ootaks pilte küll

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Veebr 27, 2012 9:53 pm
Postitas honduras
Siin on lubatud pildid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: E Veebr 27, 2012 10:10 pm
Postitas dexter
honduras kirjutas:Siin on lubatud pildid.
Päris asine...kuidas sul pärast sildade ja suuremate rataste allapanekut mootori jõudlus on?

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: T Veebr 28, 2012 12:24 am
Postitas tuningman
honduras kirjutas:Auto on liikuma saadud :bg :br ! All veerevad 35" Goodyear wranglerid 8) , maast raamini on 55 cm ja auto kogukõrgus 214 cm
Uskumatult hea näeb välja, eest on eriti agresiivne. See sul sama kõrge nagu minu poolkõrge transit täispika vedrudega :eek