4. leht 5-st

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:46 pm
Postitas e.p.
Mehed, lõpetage see lahmimine ära ja vaadake olukorda natuke laiemalt, kui oma kuuris toimuvat.
Kas te üldse seda joonist vaadanud olete ja aru saanud, mis seal kirjas !!?? Praks ? Hardo?

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:55 pm
Postitas Movistar
Ma ei tea kes on Ardo aga minu nimi on Hardo ning lisaks ma ei lahmi vaid üritan eos igasuguste mallide ja tillide kraadimise ebavajalikkusele tähelepanu pöörata. See selleks.
Küsimus.Kas nii läheb esmapilgul kokku reeglitega ?Nii eest ja tagant ulatuvad üle ratta keskpunkti ca 20 cm.
Pilt
Pilt

Edit: ja kahjuks või õnneks ei oma ma mitte kuuri vaid kõigile nõuetele vastavat sooja garaazi :D

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:01 pm
Postitas srock
Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma 8)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:04 pm
Postitas Movistar
srock kirjutas:Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma 8)
Mina saan kõigest aru,peale selle,et millega hakatakse mõõtma ?
Lisaks sain ma aru Uputaja ideest kraadida tehnilises tilli ja palavikku :lol:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:06 pm
Postitas e.p.
Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.

TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas, 2012 nimekirja pole veel üllitatud :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:08 pm
Postitas e.p.
Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma
No selle spetsialistiga on teil varsti Soomes aega järelaitamise tunde võtta piisavalt :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:10 pm
Postitas e.p.
Küll ühel päeval anname väikesele pinnile võimu ja paneme tehnilist tegama, küll siis saab tillide pikkusi mõõta ja egosid langetada ... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:18 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.

TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas
Eero on 302 mitte 303.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 12:10 am
Postitas Tegija
2003-2004 oli vene meistrivõistluste sarjas osalemiseks vaja tehnilise läbimiseks omada tagasillal porikumme mis ulatuksid silla tsentrini. Sai siis ehitatud suva kummist "asjandus".Mis kestis Võibolla 100-500m? Kas tahate sama jura ka eestisse?

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 1:24 am
Postitas srock
e.p. kirjutas:... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära :)


Millega mõõdan?Ok,aga kuskohast ma sellise antud junni saan mis siin pildina Arto pani? Mina tean aint 2 kraadi, pool kuus ja pool kaksteist.Järelikult Pets, pead tulema oma kalibreeritud taadeldud kraadipuuga külla 8).



Rene

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 10:10 am
Postitas e.p.
Selline kraadipulk on Antol kapi otsas, tal on veel igasugu teisi puklasid ka ;)
Aga külla võib alati tulla, kui kutsutakse ... kuus õlut ja nurgad selged :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 12:09 pm
Postitas totu
Kuulge mehed, nurga määramine ei saa ju nii raske olla. Raadius jagab ringi kuueks, saame 60 kraadi. Et kindel olla, kõlbab see nurk 50 kraadise asemele. Kui siis 60 pooleks jagada, saame 30, ja seda on ju ka vaja. Kas mõõdulindi kasutamisega on raskusi? Alati on võimalik nurk suuremaks jätta, et ei tekiks mingeid kahtlusi.
Tilli-, palaviku jms. mõõrmised las jäävad pädevamatele aladele, reeglites ei tohi olla kahetimõistmise võimalust ja see tingib, paraku, arvväärtuste kasutamise. Praegune olukord, kus valdaval enamusel autodest ei ole ratas vertikaalsihis kaetud (ronid puu otsa ja ratast ei näe) aga rajale lastakse (inimlikult normaalne), ei ole ju normaalne. Teoreetiliselt võib keegi tulla linnamaasturiga, miinimumpunktid korjata ja protesti esitada. Praeguste reeglite järgi on tal täielik õigus, osaliselt katmata ratastega, autodele disklaffi nõuda.
Arvet

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 12:45 pm
Postitas e.p.
Tänud Arvet :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Apr 06, 2012 3:45 pm
Postitas Movistar
Järelikult tuleb sõita ainult neid sõite,kus avalike teede peale asja pole.
Hetkel selliseid Eestis vist kaks. Klaperjaht ja ASMV.
Lisaks kõik Läti sõidud.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Apr 07, 2012 10:22 pm
Postitas totu
Sai täna Hardo tiibasid näpitud ja tundub, et ette 30 kraadi on tõesti paljuvõitu. Iseenesest mõõtmise skeem ju hea aga mõnda nurka võiks vähendada küll.
Arvet