4. leht 6-st

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: P Okt 09, 2011 8:50 am
Postitas kollane
sellest

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 10, 2011 10:56 pm
Postitas Movistar
Vahepeal tekkis veel mõtteid.
Fordi Cosworth 2,9 V6 24v 152 kw aut.kastiga.
Kättesaadava info kohaselt peaks see mootor olema oluliselt kergem,mistahes V8 st.
Nädalavahetusel Lätis käies ütles üks V8-t kasutav TR 3 sõitja,et järgmisele autole paneks tema just selle mootori peale.Kaalunud ei olnud,kuid arvas,et sinna 120-130 kg kanti võiks jääda.Lisaboonusena lühike mootor,mis laseb nina oluliselt lühema teha.Kõigest 3 silindrit reas.
On kellegil kogemusi sellise mootoriga sõiduka peal ? Mis see üldse endast kujutab ? V6-l võiks juba mingi arvestatav kogus väänet olla käes madalatel pööretel.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 10, 2011 11:13 pm
Postitas Veiko
Lätlaste Sebra team sõitis Fordi V6 mootoriga aga neil oli tavaline 2.9 Skorpa mootor koos käsi kastiga.Täitsa liikus ja võitsid ka.Aga kas neil ei ole kõigil mitte malm plokk?Seda nüüd küll,et silindrite vahe on 60 kraadi seega päris kokku surutud.Kopaktne mootor igal juhul.

Edu
Veiko

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 10, 2011 11:24 pm
Postitas Movistar
Cosworthil peaks piltide järgi olema alu plokk.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 10, 2011 11:42 pm
Postitas Patermaa
http://carrating.org/car.php?16578
Selline masin liigub antud mootoriga ja sama mootor oli ka ühel teisel taunusel peal.
Taga aknal olevad kirjad annavad vihjeid, kust võib infi küsida.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 11, 2011 8:41 am
Postitas pisuhand
Patermaa kirjutas:http://carrating.org/car.php?16578
Selline masin liigub antud mootoriga ja sama mootor oli ka ühel teisel taunusel peal.
Taga aknal olevad kirjad annavad vihjeid, kust võib infi küsida.
Üks uazik liigub ka sama mootoriga ,kuid vist uazi käigukastiga
http://www.youtube.com/watch?v=4byohn-3h9g

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 11, 2011 9:50 am
Postitas FlammablE
Originaalkast on küll natuke tugevam kui tavaline a4ld, aga mitte midagi pommikindlat. 3 cossu scorpat, millega olen kokku puutunud, on kõik olnud mingitpidi poolpiduse kastiga. Suht lihtsalt saab asendada mt75 manuaalkasti ja transiti siduriga, aga suuremaid probleeme tekitab mootorijuhtimine, kus on automaatkast ja kõik muu omavahel kokku ehitatud. Te tahtsite nagunii automaatkasti, niiet mt75 pole lahendus. Minu teada on mootoriplokk ikkagi malm. Enamikel seisma jäänud mootoritel on vaja vahetada kett. Ketivahetuse jupid on suht kallid nagu ikka. Mootor pole ka kõige lihtsam oma muutuva pikkusega sisselaske jms tõttu, aga vähemalt sõiduautol oli väga meeldiv sõita- minek oli parem kui numbrite järgi võiks algul arvata. Tõmbab suhteliselt ühtlaselt ja jaksab lõpuni välja käia. Totaalselt erinev tavalisest fordi 2.9 v6 mootorist, mis veab alumisest otsast nagu traktor ja 5500 pöörde peal piirajasse jookseb.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 11, 2011 11:05 am
Postitas uaz469
Movistar kirjutas:Vahepeal tekkis veel mõtteid.
Fordi Cosworth 2,9 V6 24v 152 kw aut.kastiga.
....
On kellegil kogemusi sellise mootoriga sõiduka peal ? Mis see üldse endast kujutab ? V6-l võiks juba mingi arvestatav kogus väänet olla käes madalatel pööretel.
On mul hetkel selline Scorpio Cosworth hoovis, aga veidi avariiline (taguots),
muidu oleks lasknud sul mootori jõudlust per*edünoga testida!
Hea on see mootor siis, kui kõik ilusti töötab, aga kui on miskit tehnikal "üle t*ra" tehtud,
siis maksab see ikka valusalt kätte! Nõrgad kohad on ketid, ketitallad, idiootlik termostaat
ja loomulikult müstiliselt lagunev juhtmete isolatsioon (mootori ja käigukasti).
Kui selline mootor mingi võõra kere peale pookida, siis tuleb ju niivõinaa ka kõik juhtmestik
endale sobivaks teha ja parem oleks kui vana järgi uus meisterdada!
Kui on soov sellist mootorit ja kasti omada, siis võin ka müügile (ainult terve auto) mõelda.
Lisainfo PS.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 11, 2011 8:25 pm
Postitas Patermaa
Minu antud lingil olevale autole vist kodanikud ehitasid shortshifteri peale, kas nad sinna jätsid originaal kasti ma ei tea, aga selle mootri jõudu ta kinni hoiab vähemalt.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 11, 2011 9:10 pm
Postitas Movistar
Cosworth on ikkagi malmplokiga ja seega ei sobi .

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 17, 2011 4:51 pm
Postitas PriitV
Alfa 3-liitrine V6 164 või 166 vahelt, väga hea mootor ja jupid pole ka kallid. Käib kõrgele, on jõudu ja momenti. On nii manuaale kui automaate aga pikiasetuseks tuleb kastile ise vaheflants teha, kui just tõesti kogemata kusagilt GTV katel+automaat välja ei kaeva. Spordivahendile tuleb mootor ikka sealt valida, kes sportmootoreid ehitada oskavad. Igasugune ford/oopel ja pilukad unusta eos ära ;)

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: E Okt 17, 2011 5:37 pm
Postitas Movistar
Pilukad oskavad ju hästi sportmootoreid toota :D
Tekkis veel selline uitmõte nagu Lexus GS300. Mootor ka V6,automaat kohe otsas.(sama kast mis kuni 1994 a. 4.0 V8 vahel)
KW ka 156 ainult momenti on 285 nm.See tundub kuidagi vähevõitu.Samas toorikuna odav osta.
Vastupidavuse kohapealt,tühi maa.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 18, 2011 1:36 am
Postitas zum
GS 300 on kuuene rida, vähemalt esimene ja teine põlvkond.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 18, 2011 10:55 am
Postitas tarmo
Meil on 4Runneri V6 (3.0). On hea väike küll, aga ütlen ausalt, et volvo kõige kiirema ülekandega jääb jõudu mõnikord natuke väheks. Tõenäoliselt aeglase ülekandega ei oleks probleemi. Võimsust on tal originaalis 110 kW.
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Okt 18, 2011 12:43 pm
Postitas marxkoll
Meil on 4Runneri V6 (3.0). On hea väike küll, aga ütlen ausalt, et volvo kõige kiirema ülekandega jääb jõudu mõnikord natuke väheks. Tõenäoliselt aeglase ülekandega ei oleks probleemi. Võimsust on tal originaalis 110 kW.
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).

_________________
Tarmo Toom, Mainor Team piloot, TR3 (324), offroader alates 2003a, http://offroad.mk.ee/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mu nelijooksikul on sama kone ja 105 kw!