4. leht 33-st
Postitatud: L Okt 21, 2006 9:17 pm
Postitas jr
Sellepäras et:
1. Keskdifrit pole ISUZUL ... õnneks, seega ette ja taha läheb 1:1 vääne
2. Pööramisel tahavad esimesed ja tagumised rattad erineva kiirusega ringi käia ja seega hakkab perutama, kuna vahekastist 1:1 jõuülekanne ette ja taha.
Postitatud: P Okt 22, 2006 9:48 am
Postitas suzi
Veel kütusekulust.
Sai eile käidud lõunanaabrite juures messil. Pidev maantee cruisiga 105km/h, kütusekulu täispaak meetodil 47l=600km ehk siis 7,83l/100km.
Müstika.

Postitatud: P Okt 22, 2006 1:04 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas:Sellepäras et:
1. Keskdifrit pole ISUZUL ... õnneks, seega ette ja taha läheb 1:1 vääne
2. Pööramisel tahavad esimesed ja tagumised rattad erineva kiirusega ringi käia ja seega hakkab perutama, kuna vahekastist 1:1 jõuülekanne ette ja taha.
St, et 4veo puhul oleks nagu keskdiffer lukus? Ja kas sel juhul asfaldil 4veoga sõita pole soovitatav? Sõitsin talvel küll üsna tihti Tallinna lörtsipudrus 4veoga, kas siis kuivemal tänavalõigul nt. tagasipööret tehes tuleb 2veo peale lülitada?
Postitatud: P Okt 22, 2006 6:59 pm
Postitas jr
Just, kuna keskdiffer puudub, siis 4x4 kasutada ainult teekattel, kus rattad läbi libisevad. Kuival asfaldil 100% 4x4 sõites, pakun et 20K km järel on su vahekasti laagrid kutud ja pöörised eest tuksis.
Postitatud: L Okt 28, 2006 6:15 pm
Postitas 414 AVM
Varsti teeme rauad külgedele ja taha ning paneme vintsi ette + alla panzrid. Kütusefiltrid on juhi all ülitobedalt kaitseta jäetud ja filtri ots ulatub veel raamist 5mm allapoole! Esimese stange osas oli üks mõte, et viskab selle plastikhujaariku kõik nahui ja teeb korraliku terasest ARB stiilis pampri. Natuke peab kalkuleerima, kui raske see kupatus jääb, kuna paljalt vintsi panek viib ligi 5mm esiotsa allapoole.
Kas ehitus juba käib? Minule kättesaadavad võimalused on kanaliga garaa, kiljotiin, treimine, erinevad materjalid, keevitus + keevitaja, nikeldamine Voltas...
Postitatud: P Okt 29, 2006 7:34 pm
Postitas jr
Kiskus relvajutuks ära siin, tõstsin Vaba aja alla selle osa.
Postitatud: K Nov 01, 2006 8:37 pm
Postitas suzi
Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper

. Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda?
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Postitatud: K Nov 01, 2006 9:42 pm
Postitas rommi
meie kirjutas:Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud.
Kõik keskdifrita lülitatavad nelikveolised sõbrad on libedaga alajuhitavad. Tagaveolisena aga on juhitavus ikkagi enamasti "tihendis" kinni... Ma tegin Runneriga küll täna mõnusad driftid

Näpunäited võiks anda ainult niipalju, et nt. enne vasakule kurvi rooliga nõks paremale ja siis alles vasakule, kuid mitte kohe põhja. Lapatsit anna ka samal ajal et tagaotsa tee küljest lahti saad. Edasi juba rooliga mängimine kui risti sa auto lased. Mine jäärajale, saad ruttu ideele pihta.
Postitatud: K Nov 01, 2006 9:44 pm
Postitas jr
Alajuhitavuse vastu aitab gaasi andmine täie pasaga kui rattad välja keeratud neliveoga. Iseasi kas Isuzu mootor nüüd on see kõige õigem röögatus masina korrigeerimiseks. Ja loomulikult peaks hea rehv all olema.
Postitatud: K Nov 01, 2006 9:49 pm
Postitas suzi
tegu ju veel ka automaatiga, nii et eriti kiiret reageeringut gaasipedaali vajutamisel pole oodata

Sama kehtib ka tagaveoga sõitmise kohta, et ega eriti seal gaasiga mängida ei saa. Tegelt eks ta tahab harjumist.
Postitatud: N Nov 02, 2006 6:03 pm
Postitas 414 AVM
meie kirjutas:Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper

. Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda?
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Saaks nvl kokku ja prooviks kuskil. Minu auto küll tagaveolisena alajuhitav pole. 4veolisena on alajuhitav, kui rool on täiesti välja keeratud ja talda anda - see peaks keskdifrita norm olema. Tänaval libedaga 90* pööret tehes on rool küll üllatavalt täpne, ei mingit ala- ega ülejuhitavust.

Postitatud: N Nov 02, 2006 6:21 pm
Postitas suzi
414 AVM kirjutas:meie kirjutas:Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper

. Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda?
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Saaks nvl kokku ja prooviks kuskil. Minu auto küll tagaveolisena alajuhitav pole. 4veolisena on alajuhitav, kui rool on täiesti välja keeratud ja talda anda - see peaks keskdifrita norm olema. Tänaval libedaga 90* pööret tehes on rool küll üllatavalt täpne, ei mingit ala- ega ülejuhitavust.

ok helistame ja proovime.
Postitatud: N Nov 02, 2006 6:28 pm
Postitas 414 AVM
Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume

kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all.

Postitatud: N Nov 02, 2006 6:55 pm
Postitas suzi
414 AVM kirjutas:Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume

kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all.

Hetkel on all miskised Continentalid 245/70 R16 need olid kohe all. Talvekad ostsin muidu juba paar kuud tagasi ära aga pole jõudnud alla panna. Talvekad siis Nokian HKPL SUV 245/70 R16
Postitatud: N Nov 02, 2006 7:15 pm
Postitas 414 AVM
meie kirjutas:414 AVM kirjutas:Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume

kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all.

Hetkel on all miskised Continentalid 245/70 R16 need olid kohe all. Talvekad ostsin muidu juba paar kuud tagasi ära aga pole jõudnud alla panna. Talvekad siis Nokian HKPL SUV 245/70 R16
Ega Sa ometi suverehvidega auto käitumise üle (jää ja lumi) ei otsusta???