ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sellepäras et:
1. Keskdifrit pole ISUZUL ... õnneks, seega ette ja taha läheb 1:1 vääne
2. Pööramisel tahavad esimesed ja tagumised rattad erineva kiirusega ringi käia ja seega hakkab perutama, kuna vahekastist 1:1 jõuülekanne ette ja taha.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

Veel kütusekulust.
Sai eile käidud lõunanaabrite juures messil. Pidev maantee cruisiga 105km/h, kütusekulu täispaak meetodil 47l=600km ehk siis 7,83l/100km.
Müstika. :shock:
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

jr kirjutas:Sellepäras et:
1. Keskdifrit pole ISUZUL ... õnneks, seega ette ja taha läheb 1:1 vääne
2. Pööramisel tahavad esimesed ja tagumised rattad erineva kiirusega ringi käia ja seega hakkab perutama, kuna vahekastist 1:1 jõuülekanne ette ja taha.
St, et 4veo puhul oleks nagu keskdiffer lukus? Ja kas sel juhul asfaldil 4veoga sõita pole soovitatav? Sõitsin talvel küll üsna tihti Tallinna lörtsipudrus 4veoga, kas siis kuivemal tänavalõigul nt. tagasipööret tehes tuleb 2veo peale lülitada?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Just, kuna keskdiffer puudub, siis 4x4 kasutada ainult teekattel, kus rattad läbi libisevad. Kuival asfaldil 100% 4x4 sõites, pakun et 20K km järel on su vahekasti laagrid kutud ja pöörised eest tuksis.
+372 5028488
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Varsti teeme rauad külgedele ja taha ning paneme vintsi ette + alla panzrid. Kütusefiltrid on juhi all ülitobedalt kaitseta jäetud ja filtri ots ulatub veel raamist 5mm allapoole! Esimese stange osas oli üks mõte, et viskab selle plastikhujaariku kõik nahui ja teeb korraliku terasest ARB stiilis pampri. Natuke peab kalkuleerima, kui raske see kupatus jääb, kuna paljalt vintsi panek viib ligi 5mm esiotsa allapoole.
Kas ehitus juba käib? Minule kättesaadavad võimalused on kanaliga garaaž, kiljotiin, treimine, erinevad materjalid, keevitus + keevitaja, nikeldamine Voltas...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kiskus relvajutuks ära siin, tõstsin Vaba aja alla selle osa.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper :driving . Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda? :oops:
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

meie kirjutas:Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud.
Kõik keskdifrita lülitatavad nelikveolised sõbrad on libedaga alajuhitavad. Tagaveolisena aga on juhitavus ikkagi enamasti "tihendis" kinni... Ma tegin Runneriga küll täna mõnusad driftid :D
Näpunäited võiks anda ainult niipalju, et nt. enne vasakule kurvi rooliga nõks paremale ja siis alles vasakule, kuid mitte kohe põhja. Lapatsit anna ka samal ajal et tagaotsa tee küljest lahti saad. Edasi juba rooliga mängimine kui risti sa auto lased. Mine jäärajale, saad ruttu ideele pihta.
Viimati muutis rommi, K Nov 01, 2006 9:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Alajuhitavuse vastu aitab gaasi andmine täie pasaga kui rattad välja keeratud neliveoga. Iseasi kas Isuzu mootor nüüd on see kõige õigem röögatus masina korrigeerimiseks. Ja loomulikult peaks hea rehv all olema.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

tegu ju veel ka automaatiga, nii et eriti kiiret reageeringut gaasipedaali vajutamisel pole oodata :roll: Sama kehtib ka tagaveoga sõitmise kohta, et ega eriti seal gaasiga mängida ei saa. Tegelt eks ta tahab harjumist.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

meie kirjutas:Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper :driving . Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda? :oops:
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Saaks nvl kokku ja prooviks kuskil. Minu auto küll tagaveolisena alajuhitav pole. 4veolisena on alajuhitav, kui rool on täiesti välja keeratud ja talda anda - see peaks keskdifrita norm olema. Tänaval libedaga 90* pööret tehes on rool küll üllatavalt täpne, ei mingit ala- ega ülejuhitavust. :D
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

414 AVM kirjutas:
meie kirjutas:Esimesed libedaproovid tehtud. Sai siis natuke platsipeal harjutatud. Kuna pole enne 4 veolist autot omanud olid ootused suured.Kiirendus lumeplögas on ikka 4 veoga supper :driving . Kuid siit ka natuke negatiivset nimelt on auto jube alajuhitav, ka tagaveolisena. Võibolla on viga minus, kuna pole enne 4 veolisega sõitnud. Oskab keegi mõned näpunäited anda? :oops:
Kuidas teistele D-MAXi omanikele tundub?
Saaks nvl kokku ja prooviks kuskil. Minu auto küll tagaveolisena alajuhitav pole. 4veolisena on alajuhitav, kui rool on täiesti välja keeratud ja talda anda - see peaks keskdifrita norm olema. Tänaval libedaga 90* pööret tehes on rool küll üllatavalt täpne, ei mingit ala- ega ülejuhitavust. :D
ok helistame ja proovime.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume :oops: kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all. :roll:
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

414 AVM kirjutas:Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume :oops: kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all. :roll:
Hetkel on all miskised Continentalid 245/70 R16 need olid kohe all. Talvekad ostsin muidu juba paar kuud tagasi ära aga pole jõudnud alla panna. Talvekad siis Nokian HKPL SUV 245/70 R16
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

meie kirjutas:
414 AVM kirjutas:Tegelt, Meie, mis rehvid Su autol all on? Kas tellisid, või olid all. Ja ka teised D-Maxi omanikud - milliste rehvidega auto kätte saite? Olen rehvide kohalt üsna tume :oops: kas keegi selgitaks: Landair 245 70 R16, S112, V2MT, V505. Ja need olid all. :roll:
Hetkel on all miskised Continentalid 245/70 R16 need olid kohe all. Talvekad ostsin muidu juba paar kuud tagasi ära aga pole jõudnud alla panna. Talvekad siis Nokian HKPL SUV 245/70 R16
Ega Sa ometi suverehvidega auto käitumise üle (jää ja lumi) ei otsusta???
Vasta

Mine “Isuzu”