Kardan et pooltelgi läheb 27/24, L-530tarmo kirjutas:Päris äge set tegeltOotame põnevusega katsetusi mudas
Aga kui sul pooltelgi/püsikaid varsti juurde läheb vaja, siis mul 2 komplekti riiulis ootamas

Moderaator: Moderators
Minu jalgadega on veel OK, kõrval on veel hullem aga teoreetiliselt mahume ära. Juhi jalgealune põhi läheb homme tootmisse. Kabiin käib üles rohkem käigukasti jms. hooldamiseks, alt ju ligi ei pääse. Mootoriga on keerulisem, all kabiiniga saab õlid- rihmad vahetatud, kabiini alt ei ole juurdepääs kiita aga eks suurema jama korral tuleb kabiin maha tõsta. Aga tegelikult, lennukit õhus ei remonditahelar kirjutas:Äge! Eriti hästi on lahendatud alumine õõts.
Aga.. kuhu kohta juhi jalad lähevad ? Ega mitte ometi sinna "pilusse" ?
Või tuleb käsijuhtimine?![]()
Kas saan õigesti aru, et mootorit hooldatakse nagu suurt- kabiin üles ?
Elektriga lülitatav solenoid(tegelikult jagaja) lülitab tagasilla jadasse esisillaga. Kui toidet ei ole, juhib hüdro ainult esisilda ja tagumised liinid on suletud. Kui peaks vaja olema, saab jagaja asendamisega tekitada ka kolmanda reziimi, nn. koer, esialgu on koer saadaval ainult tagasilla nihkesse jätmisega.PARUN kirjutas:Kuidas muidu 4roolimise sünkroonsus on ära lahendatud, st, et esi ja tagasild ikka alati otse jooksevad
On asju millest ei taha rääkida ja üks nendest on see hülsside valik aga miks termoplast ja korduvotsikud? Kerge (sellise süsteemi korral võit üle 10 kg) ja lihtsalt lõigatav, koos korduvkasutatavate otsikutega on mingi jama korral metsas süsteemi lihtne (kiire) taastada. Pakun et oksake ei tee sellele süsteemile küll midagi, ega kännuke või kivike, ikka lollus on see mis asju lõhub (see projekt ei ole veel meetritki sõitnud). Ainuke reaalne oht voolikutele peitub veovõllides, kui sisemise liigendi peaks pilbasteks lööma, saavad ilmselt voolikud ka pihta. Teine ohukoht on roolivardaga (üle poole meetri maast) kändu sõita, siis võib silindri varre ära väänata. Voolikud on veetud läbi raamitalade ja ainus võimalus neid vahetada on teha seda ilma otsikuta, analoogne on seis ka tulemüüri läbiviikudega. Kui need oleks lahendanud pressotsikutega, oleks asi veel kallim ja raskem tulnud.saarik kirjutas:Tere!
Mind kohe huvitab, mis põhjusel te üleüldse termoplasti kasutate seal hüdrosüsteemis ja kes soovitas teil kasutada hüdrovoolikute (kummi) korduvkasutavaid otsikuid ja hülsse termoplasti juures.
Mina isiklikult ei näe eriti üldse pöhjust korduvkasutatavaid otsikuid seal kasutada. Esiteks on need kallimad, kobakamad, jnejne, sama kehtib termoplasti hinna kohta.. Teiseks on ilmselt süsteem kehvalt tehtud kui iga suvaline oksake voolikut kipub löhkuma. Painderaadiused tavavoolikutel on tegelt suht samad.
Lugupidamisega, Janis.