4. leht 5-st

Postitatud: R Mär 18, 2011 11:38 am
Postitas M.A.R.E.K
pane belaruzi mootor nt

Postitatud: R Mär 18, 2011 1:55 pm
Postitas uhti
M.A.R.E.K kirjutas:pane belaruzi mootor nt
Russi mootor on minu meelest liiga raske,suts uimane,ei kannata palju pöördeid,käivitub külmaga kehvalt ja on päris kallis ka.

Postitatud: R Mär 18, 2011 3:46 pm
Postitas ivan
uhti kirjutas:
M.A.R.E.K kirjutas:pane belaruzi mootor nt
Russi mootor on minu meelest liiga raske,suts uimane,ei kannata palju pöördeid,käivitub külmaga kehvalt ja on päris kallis ka.

Kui korralikku kolli tahad ehitada, siis siin http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=409082 on selleks õige mootor!

Postitatud: R Mär 18, 2011 3:59 pm
Postitas uhti
Njaa,tänud pakkumast aga kui bensiinimootori panen siis kindlasti eelistan kerget ja lihtsat R4 turboga mootorit.

Postitatud: R Mär 18, 2011 5:57 pm
Postitas raimz
uhti kirjutas:Njaa,tänud pakkumast aga kui bensiinimootori panen siis kindlasti eelistan kerget ja lihtsat R4 turboga mootorit.
Sellel kergel ja lihtsal r4 turboga mootoril pole madala pöördel jõudu, mida on sellise masinal vaja. See mootor mida pakuti, see jõuab tühikäigul ka lund lükata, aga r4 mootoril peab sul koguaeg pööre üleval olema. Kokkuvõttes võtab see lihtne r4 turbokas rohkem kütet kui suure töömahuga mootor.

Postitatud: R Mär 18, 2011 8:49 pm
Postitas ivan
uhti kirjutas:Njaa,tänud pakkumast aga kui bensiinimootori panen siis kindlasti eelistan kerget ja lihtsat R4 turboga mootorit.
Ei ole kuidagi selle mootori ega autoga seotud. Lihtsalt jõuetu mootoriga koll ei ole koll ja gaz 66 agrekaattidele taha panna midagi väiksemat kui V8 on täiesti mõttetu. Original on V8 ja ikka jõuetu. Otsides aga leiad siit 1000€-ga korraliku 200 KW-i arendava mootori mis R4 õlipressist tunduvalt vähem kaalub

Postitatud: R Mär 18, 2011 11:28 pm
Postitas ylbik
Ei pea tingimata v8 olema, otsi parem 4.2 patrulli kone.

Postitatud: R Mär 18, 2011 11:41 pm
Postitas empudogy
Mul on tööjuures igasuguseid vene diisel mootoried, T-40, T-130, mingid greiderid jne... :D :D :D, ning mis hind siis belarussi mootori jaoks kallis on?

Postitatud: L Mär 19, 2011 12:28 am
Postitas rt23
Odavama otsa, suure töömahuga ning lihtsamalt leitav turgatas pähe patroli 3.3 diisel

Postitatud: L Mär 19, 2011 10:55 am
Postitas madallend
Viimasel ajal on suhteliselt odavalt müüdud bmw 3 liitriseid v8-id.160 kilovatti peaks edasi vedama küll.

Postitatud: L Mär 19, 2011 12:28 pm
Postitas enx
madallend kirjutas:Viimasel ajal on suhteliselt odavalt müüdud bmw 3 liitriseid v8-id.160 kilovatti peaks edasi vedama küll.
Ajad vist midagi sassi. See 3 liitrine 160-ne kw mootor rida 6 ikka, mitte v8.

Postitatud: L Mär 19, 2011 1:25 pm
Postitas rakett
enx kirjutas:
madallend kirjutas:Viimasel ajal on suhteliselt odavalt müüdud bmw 3 liitriseid v8-id.160 kilovatti peaks edasi vedama küll.
Ajad vist midagi sassi. See 3 liitrine 160-ne kw mootor rida 6 ikka, mitte v8.
Ei aja ta midagi sassi, täitsa olemas selline mootor BMW-l

Postitatud: L Mär 19, 2011 1:26 pm
Postitas Shrek4x4
enx kirjutas:Ajad vist midagi sassi. See 3 liitrine 160-ne kw mootor rida 6 ikka, mitte v8.
E34 ja E38 on 3.0l, 160 kw, V8 mootor

Postitatud: L Mär 19, 2011 2:58 pm
Postitas enx
enx kirjutas:
madallend kirjutas:Viimasel ajal on suhteliselt odavalt müüdud bmw 3 liitriseid v8-id.160 kilovatti peaks edasi vedama küll.
Ajad vist midagi sassi. See 3 liitrine 160-ne kw mootor rida 6 ikka, mitte v8.
Vabandust, minu viga jah. On ikkagi selline mootor olemas.

Postitatud: L Mär 19, 2011 3:15 pm
Postitas PARUN
Jah, aga kui uhtil on diisel tasuta käes, siis seda enam silm ka ei pilguks bensukone peale.