4. leht 5-st
Postitatud: R Veebr 04, 2011 9:46 am
Postitas virgo
Geo kirjutas:.. täpsemalt on see et paisupaagis on surve..
Kas Sul ei ole mitte surve all süsteemiga tegemist hoopistükkis?
Geo kirjutas:AGA! Radika juures on märg. Ei saa aru kas radikas lekib või muu, kuid lõdvik on kuiv (seest kah

)
Töökotta ärge soovitage minna, saan ise hakkama kui põhjus on teada.
Aja auto sooja garaazi ja lase tänavapläustist ära kuivada, siis käivita ja vaata kus mis märjaks läheb.
Ja kui ikka lõdvikud ka seest kuivad on siis tasuks murelik olla

Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:53 am
Postitas Geo
Vist viga on leitud, nimelt on siis radikas olnud umbes (paisupaagis surve oli olemas) ja nüüd see lekib ja aurub ja survet paisupaagis pole. Radikal on märg alumine serv, voolikud tunduvad korras olema.
Postitatud: R Veebr 04, 2011 2:59 pm
Postitas kadjakas2000
Kui radika otsimiseks läheb siis
http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100 Grand Sirõkile igastahes sain sealt.
Postitatud: T Veebr 08, 2011 1:39 pm
Postitas Geo
Thanks, sealt ostangi.
Oma eelmise postituse kohta võin öelda et viga pole hoopis radikas, vaid situatsioonis, kuna ennem oli surve paisupaagis ja nüüd survet pole (loogiline - radikas lekib, survet ei saa olla) vaid loogika järgi probleem võib olla selle odava paisupaagi korgis. Kuna autoga pole erilist viitsimist ja aega praegu tegeleda, siis põhjust tuleb otsida tulevikus... Las seisab natuke.
Võib olla ka termostaat on vähe lahti, võib ka kaane tihend ära, võika ka kork olla. Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi

Postitatud: K Veebr 09, 2011 10:40 am
Postitas kalleo
Geo kirjutas:Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi

Tekkis üks rumal küsimus siinjuures, et miks siis vana radika+kork+termostaat pealt välja ei paista "mis ja kuidas toimib või ei toimi"?
Postitatud: N Veebr 10, 2011 1:24 pm
Postitas virgo
kalleo kirjutas:Geo kirjutas:Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi

Tekkis üks rumal küsimus siinjuures, et miks siis vana radika+kork+termostaat pealt välja ei paista "mis ja kuidas toimib või ei toimi"?
Kui nüüd veitsa juttu mõttega lugeda, siis selgub: radikas lekib.-järelikult uut vaja...uuele radikale pole paha mõte ka uus kork panna. Ja kui termostaadis kindel ei ole siis pole see ka miski suur summa ära vahetada. Või mis selle küsimuse point oli ?
Virgo
Postitatud: N Veebr 10, 2011 2:05 pm
Postitas clondike
Radiaatori vahetus terendab ka vist minule. Ei ole veel 100% kindel, aga paistab, et korgipoolsest küljest siiski midagi lekib. Üritan lähiajal sooja garaazi pääseda ja mootoril altpoolt plastist katted eemaldada ja asja lähemalt piiluda. Praegu igastahes tilgub tasapisi mõõda neid katteid mootoriruumist esisilla detailidele mittekülmuv vedelik. Mis ta muu olla saab kui tosool. Kuna paisupaagist enam ei kao ja radikal uus tihe kork, siis eks ta ennast töösurve tekkides mingist augukesest väljutab vast. Aga eks siis näeb täpsemalt, kui katted maas ja saab asja lähemalt vaadata.
Postitatud: N Veebr 10, 2011 2:51 pm
Postitas torupilli juss
Njah - üks võimalikke elufilosoofiaid lähtub põhimõttest, et töötavaid asju ei ole tarvis parandada.
Kui on ikka radikas umbes või katki, siis muidugi vaheta välja, aga kui ei ole tegu hobiautoga, mida lihtsalt puhtast rõõmust ideaalses korras hoida tahad, siis nende tilgakeste osas võid pisut rehkendada, kas on ikka mõtet neile pisikestele sunnikutele üldse nii suurt tähelepanu kinkida...
Mul on mõlemal autol mingi väike leke kusagil - eriti talvel, kui mootorid ja detailid öösel väga maha jahtuvad. Siis on mõnikord lumel pärast külmkäivitust punaseid tilku näha ning aeg-ajalt tuleb sorts vedelikku juurde valada. Suvel probleemi eriti pole, kadu on minimaalne.
Kahe auto peale läheb aastas kokku võib-olla 100 krooni eest vedelikku, seega ei ole remont ju kuskilt otsast otstarbekas - aeg-ajalt on nagunii mõistlik kapoti alla vaadata ja vedelikke mõõta. Üks on minu käes juba üle 80.000 km sellesama lekkega sõitnud ja midagi pole juhtunud.
Terv, juss
Postitatud: N Veebr 24, 2011 1:26 pm
Postitas Geo
Ostsin uue Nissensi radika poest, panin külge, vahetasin igaks juhuks ka termostaadi ära (Gates), vedelik sisse ja Jeep taas töötab
Viga oli vanas VASK radikas mis on umbes. Radikas vist oli originaal.
Nüüd mootori temperatuur on normis ja ei ole kogu aeg 100C. Soojas garasis temp läks 100-ni ja kohe hakkas elektriventikas käima, jahutas umbes 80C-ni. Survet süsteemis enam pole.
Paisupaagi korgi ikkagi pean ära vahetama et kindel olla (poes kohal polnud korki).
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: P Mai 17, 2015 4:15 am
Postitas rullivana
Tere. Leidsin siit ühe vana teema jeebu soojuse mure poole pealt. Tõstaks korra veel päevakorda selle.
Mure järgmine. Auto jeep cherokee 92. a, 136 kw, 4.0i. Temp andur pidevalt üle saja seistes sõites. Kui elektri vendid järgi ja toa salongi ka põhja sooja puhuma panen saab millimeetri kaks alla saja, KORRAKS. Kolm aastat tagsi vahetatud radikas ( AL ). Vahetatud, termostaad, veepump, termostaadi juure olev temp andur, tosool. Paugaldasin ka ülemisele lõdvikule mis kondi pumba peal ventiili õhu välja laskmiseks süsteemist. Miski pärast radika kork madalamal kui see lõdvik

. Ees kaks org elektri venti. Ventide rakendumisel kui temp üle saja kaob ka lõdvikutest surve ( see väike surve normaalne ). Termostaadi avanemisel radikas läheb ühtlaselt soojaks.
Juhe täitsa koos, kohe nii koos et pean öösel pool viis siia kirjutama

. Loodan et siin leidub veel taibusi kes sõna sekka õelda oskavad.
Tänud ette!
Ivo
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: P Mai 17, 2015 6:13 pm
Postitas TarviR
rullivana kirjutas:Tere. Leidsin siit ühe vana teema jeebu soojuse mure poole pealt. Tõstaks korra veel päevakorda selle.
Mure järgmine. Auto jeep cherokee 92. a, 136 kw, 4.0i. Temp andur pidevalt üle saja seistes sõites. Kui elektri vendid järgi ja toa salongi ka põhja sooja puhuma panen saab millimeetri kaks alla saja, KORRAKS. Kolm aastat tagsi vahetatud radikas ( AL ). Vahetatud, termostaad, veepump, termostaadi juure olev temp andur, tosool. Paugaldasin ka ülemisele lõdvikule mis kondi pumba peal ventiili õhu välja laskmiseks süsteemist. Miski pärast radika kork madalamal kui see lõdvik

. Ees kaks org elektri venti. Ventide rakendumisel kui temp üle saja kaob ka lõdvikutest surve ( see väike surve normaalne ). Termostaadi avanemisel radikas läheb ühtlaselt soojaks.
Juhe täitsa koos, kohe nii koos et pean öösel pool viis siia kirjutama

. Loodan et siin leidub veel taibusi kes sõna sekka õelda oskavad.
Tänud ette!
Ivo
Kiire guugel ütleb, et 205F=96C on normaalne temp. Kui andur või siis kell armatuuris vähe valetab, siis ehk ei olegi probleemi.
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: P Mai 17, 2015 7:07 pm
Postitas rullivana
Tänud. Sellega oli kursis. Maastikul asi päris hull. Pidevalt natuke punasest puudu.
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: E Mai 18, 2015 8:31 am
Postitas TRANSIIT
Proovi korra ilma termostaadita.kui siis asi korras, otsi madalama avanemis temperatuuriga termostaat.kui ei,siis ei jõua jahutus radiaator jahutada võibolla umbes,liiga väike,või odav tootja.puhtalt oletused.
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: K Mai 20, 2015 7:40 pm
Postitas rullivana
Ilma termota sama trall. Eks peab uue radika poole vaatama mis oleks paksem kui 36 mm.
Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Postitatud: N Mai 21, 2015 7:53 am
Postitas TRANSIIT
kas oled kindel,et ikka kuumeneb üle.kas on keema ka läinud?kui ma nüüd ei eksi kas tempi osuti andur ei ole mitte ploki kaane peal ,taga nurgas.mul oli juhus kus oli vale andur,siis näitas ka rohkem.andur iseenesest ei maksa midagi.Alvadis oli minu arust letikaup.