empudogy kirjutas:MInu viimane idee, mis tundub kõige lihtsam, kuid väga vale siis lööge või maha.
Idee siis selline, et ehitada lintidega ning siis panna mõlemale poole 4 ratast, ning veoratas teha otse auto poolasside otsa, ning kui originaalis on kasutuses ratas 175/65/r14 siis see teeb umbes diameetriks 460mm, kui ma aha asendan selle rattaga(tähikuga) mis on 230mm, siis saan ju reaalselt võimsust juurde ja samas ka toimib see aeglustina, ehk siis kiirusest kaotan ju poole, ning seega peaks ka jõudu olema antud isendil tänu sellise süsteemi võrra rohkem. Keerama hakkaks auto diferentsiaaliga, ning otsa laoks mõlemale poole ketaspidurid.
Ideaalis oleks kasutada esiveolist 1,2-1,4 liitrist mootorit automaat kastiga (mida raske leida, seega manual) ning võiks olla ka turbo diisel, kuid nendega sama asi, et ei ole saada just eriti.(pean silmas tudendile mõistliku hinnaga).
Ootan vastuseid, mis oleks sellel lahendusel viga, mis v-o sobiks?
Infoks veel niipalju, et oletatav arvutuslik kaal peaks tulema sellel isendil kuni 600 kg. Kiirus, mille saavutada soovin võiks olla 40 km/h, ning kelk(käru) mida vedada peaks jõudma võiks olla umbes 500-700 kg, ehk siis talvel metsa teha. Sellepärast ka natukene kardan neid rihm ülekandeid, kas need peaksid sellele vastu? Kuna murutraktoril on küll vihmase ilmaga raske kohalt minema saada, kuna rihm märg.
Martin
Hakkab looma.
Kahekordne aeglustus jääb väheks, I käik liiga kiire ja nõrk, 3-4 võiks parem olle.
Diffrilukuna töötaks ka rihmaseibid mõlemal sisemise liigendil nendelt rihmad seibidele liigutataval lisavõllil (vedru hoiab rihmad pingul ja nt. külgpiduri sadulale minev pidurivedelik surub vedru kokku). peaks saama päris hea, sujuv ja kerge.
Kett ja ketirattad ei maksa miljoneid ja ehk tasuks jälle mõelda 8X8 peale, e. kettidega ühendada ühe poole rataste ajam ja kasutada täismõõdus rehve ja vajadusel lint või kett (analoogselt forvarderile) peale.
Tehtud, mõeldud.