Postitatud: L Jaan 08, 2011 10:27 am
Laplander 6X6 on odavam kui vene masinad? See oleks ju täielik üllatus. Huvi pärast vaatan ringi, palju sellise eest küsitakse.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Ma olen ka vene kroonus kõigi nende 6x6 ja 4x4 autodega kokku puutunud.Neil polnud mitte ühelgi silla lukku, peale gaz66 .Tavaliselt ikka kabiinis 2kangi ,ühest käis esisild sisse ja teisest aeglusti .Zil131oli natuke teisiti.Vahekast oli selline,millel oligi juba sildadevahe plokeeritud .Kõiki asju täpselt ei mäleta ,aga zil 157 tagumise silla kardaanid kippusid koos põrsaga ära kaduma, tänu keskmise silla peal asetseva põrsa viletsale konstruktsioonile.Aga Ural 4320 oli mitmeid mootoreid nii Kamaze ,kui ka peale Kamazi tehase põlemist 1993 aastal Jaroslavi tehase 6-seid ja 8-seid Maz-i mootoreid.Ural 375 vahekast moderniseeritud kujul pandi 4320 peale.Praeguste vene autode sillalukkudest ei tea eriti midagi .Leedus toodetud 4x2ja 6x4 kallurid on varustatud küll sillalukkudega aga need pole vene ega valgevene sillad.Vene ajast tean ainult ühte sillalukuga autot ja see oli sadulveok 4x2 Skoda ,vast vanemad mehed mäletavad.Ja ka see pole vene auto.al kirjutas:Maanteel lükkavad lund kaasaegsed 6x(4)2 veokid, mille maastikusuutlikus on pehmelt öeldes null. st. mistahes põhjatul pinnal liigub selline veok ainult vertikaalsihis. Miks siis kasutatakse: sest natukenegi kõvemal pinnasel suudab kiirustel 60+ trassid puhtana hoida.mazinist kirjutas:Ma ei mõista inimeste allergiat veokaga lumelükkamise suhtes. Maanteel ju sellised ometi liiguvad, järelikult päris kuu pealt kukkunud selline idee ei saa olla. Alternatiiv on traktor. Kusjuures KORRALIK traktor koos tõstva kopaga jne, mitte mingi vana mängusahaga belarus. Mida sihuke korralik traktor maksab ja mida ta teeb 9 kuud aastas, kui lund lükata pole tarvis -- võrdluses maastikuveokaga, mis leiab endale tegevust ka suvel ning maksab tublisti vähem?
Miks siis 6x6 ei sobi:
veelkord: pöörderaadius. uuemal Lääne tehnikal keeravad ka abisillad kui vaja, pöörderaadius on pea poole väiksem, ise olen raskema tehnikaga kokku puutunud väga kaua ja usu, seal kus Ural ringi keerab, võib 8m shassiiga 6x2 veokiga kaheksaid joonistada.
Vabandan ka sillalukkude eksitava info pärast. siiski üle paarikümne aasta möödas. Mäletan, et Urali lukud käisid kangist põrandal, aga et ainult sildadevaheline oli, jäi hämarusse. Esisild käis lülitist tõesti 131-l, aga kuidas Uralil oli, löö või maha, ei mäleta, jaotuskast oli kangist, aga ainult aeglusti, aga esisild ei olnud ju 100% sees?
Jah ,täpselt ,ka neid vuras siin vene ajal üsna palju ringi, oli endise GDR toodang.LR90 kirjutas:IFA W-50 -l tagasild lukuga.
MAZ 535 ja 537 oli 8x8 ja tanki mootoriga V12 ,automaatkast 3 käiguline ,kuiva karteriga ja igavese väikse mootori resursiga, meil oli divisjonis neid 3 tükki.Lekkisid nagu mahlakased,võtsid kütet meeter liiter.totu kirjutas: PS. "põhitööriistaks" oli MAZ 537, sellel tuli vast remondi- ja sõiduaja suhe 50:50, tõeline peletis. Kusjuures sain NZst, ehk uuena.
Ma lugesin ka selle teema siin läbi ja ma ei saa päris hästi aru, mida teemaalgataja üritab leida. Endale tuleb ikka selgeks teha, mida soovitud asi peab tegema. Eelmises 6x6 teemas sa ütlesid, et vajad autot ka muudeks töödeks, kui lume lükkamine ja sul on ka midagi, mida pead vedama. Siin taandub su jutt ikkagi lume lükkamisele, maastikusuutlikkusele ja mainid ka, et auto ei pea olema maantekõlbulikmazinist kirjutas:Kardan, et kommenteerijatel on õigus, et Uralil hakkaksid üsna varsti rattad lumel kaapima, massist hoolimata. Lukkude puudumine on ilmselt probleem. Täna testisin oma 66-t hangedes ja minu meelest on väga selge, et see masin võlgneb kõik oma automaatlukkudele. Tema läbivus kõigil pinnastel ei väsi mind üllatamast ja seetõttu ma võibolla ootan teistelt Vene masinatelt liiga palju.
ühinen!Meesmetsast kirjutas:Aga eks kokkuvõttes on see ainult minu arvamus.
Tõin su küsimuse teisest Bizniz altkeelutsoon kirjutas:ühinen!Meesmetsast kirjutas:Aga eks kokkuvõttes on see ainult minu arvamus.