4. leht 4-st

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:28 pm
Postitas K.Kotkas
Thir13en kirjutas:Või panen ma millegagi väga puusse praegu?
Oeh, ma ei tea kohe kus kohast alustada. Võta loe internetist otsingusõna "uniball strength" vms. Sa päris nii ei saa, et pauh, paneme midagi sinna ja hea saama. Esisilda sa nagunii uniballiga kinni ei saa. Natu hirmutav on mõelda, et sa laod autot kokku ilma, et sa oleks proovinud süveneda sellesse, mida sa tegelikult tegemas oled.

Formuleeri oma küsimused vähe paremini, keegi siin ei haugu ega näita küüsi, kuid asjalik vastus tuleb vaid asjalikule ja sisukale küsimusele.

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:50 pm
Postitas Movistar
Selle uniball strengtiga ei ole midagi peale hakata.Ilus on vaadata neid numbreid aga mis sa teed nendega kui jõu suurus on teadmata ?

Vedrudega on kahjuks sellised lood,et neid ei ole enam .

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:52 pm
Postitas Thir13en
Ei ole arvanudki, et keegi hauguks ja isegi kui hauguks siis ma ei ole solvuja tüüpi :P

Proovin veidi rohkem asjasse süveneda ja küsimuse vormistada vastatavaks :lol:

Seoses Movistar´i postitusega tekkis hunnik küsimusi ka vedrudega seoses :lol:

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:55 pm
Postitas hmm
K.Kotkas kirjutas:
Thir13en kirjutas:Või panen ma millegagi väga puusse praegu?
Oeh, ma ei tea kohe kus kohast alustada. Võta loe internetist otsingusõna "uniball strength" vms. Sa päris nii ei saa, et pauh, paneme midagi sinna ja hea saama. Esisilda sa nagunii uniballiga kinni ei saa. Natu hirmutav on mõelda, et sa laod autot kokku ilma, et sa oleks proovinud süveneda sellesse, mida sa tegelikult tegemas oled.

Formuleeri oma küsimused vähe paremini, keegi siin ei haugu ega näita küüsi, kuid asjalik vastus tuleb vaid asjalikule ja sisukale küsimusele.
Miks sa ütled, et esisilda ei saa. HMM-il mõlema silla lääbad kinnituvad raami külge uniballidega ja kaks hooaega vastu pidanud. Praeguseks on küll kerge kolks sees aga ei midagi tapvat. Mudugi kasutame ka M32 sabaga uniballe

Postitatud: P Dets 05, 2010 11:32 pm
Postitas Movistar
Thir13en kirjutas:E

Seoses Movistar´i postitusega tekkis hunnik küsimusi ka vedrudega seoses :lol:
Ma muidugi ei tea su eelarvet aga normaalne vedrustus läheb kuskil 30-35 tuh. maksma.Ise lähme seda teed hetkel. Sisaldab siis amorte ,vedrusid ja muid komponente,et coilid valmis teha.Nende tavaliste vedrudega ei saa tr3 mõistes head vedrustust, kuid sõita kannatab ka nendega.

Postitatud: E Dets 06, 2010 8:30 am
Postitas erik
Ka Kotkas pani praegu huupi :cry: . Saab küll uniballidega esisilla kinni, saab kasutada varraste ja raami kinnituspunktis, saab kasutada ka sillatala ja varraste kinnituspunktis. Küsimus on mis tüüpi sillakinnitust sa plaanid kasutada.
Kas lääbade ja banhardvardaga (diagonaal varda), 4 link klassikaliselt, 4 link ja banhard varda kombinatsiooni, või kahe reaktiivvarda ja ülakolmnurgaga? Kõikide nende lahenduste juures saab uniballe edukalt kasutada, välja arvatud lääba ja silla kinnituspunktis. Liigendi tugevusvaru sõltub nüüd sellest, millise varda millises kinnituspunktis sa seda kasutada tahad.

Uniballile on odavam alternatiiv mõne veoauto rooliliigendid, näit. Zil.
Kumm ja uretaan on ka head materjalid elastsete liigendite jaoks.

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:22 pm
Postitas Thir13en
Olen praegu mõelnud lääbade ja diagonaalvarda peale kuid kas see pole mitte kõige vähemliikuvam külgkaldel? Just lääbade kinnitus sillatalale tundub kuidagi väheelastne külgkalde suhtes.

Loomulikult ei taha ma panna lääba etteotsa kahte uniballi üksteise peale. See teeks asja ju ainult liikumatuks :lol:

Kuidas 4-link + banhard täpselt toimib? Mis eesmärk seal banhardil täpselt on? "Turva?"

Mõtlesin välja ka ühe lahenduse uniballi eluea pikendamiseks esisilla juures kasutades kui auto peaks tabama esirattaga kivi/kändu kuid see on mõeldav vaid lääbadega lahenduse puhul ja homme panen pildi kah :wink: saate arvamust avaldada.

Postitatud: T Dets 07, 2010 7:37 am
Postitas erik
Thir13en kirjutas:
Kuidas 4-link + banhard täpselt toimib? Mis eesmärk seal banhardil täpselt on? "Turva?"
Aga Sa Niva ja Lada tagasilla kinnitust oled vaadanud? Või Cherokee esisilla kinnitust? Sellist lahendust kasutatakse siis, kui silla kohale pole võimalik ruumi jätta. Esisillale minuarust parim lahendus.

Postitatud: T Dets 07, 2010 8:00 am
Postitas Movistar
Meie tagasillakinnitus nägi välja selline:
Pilt
Kasutusel on uue GR esilääbad milledel on puksipesad ringi tehtud LR polypukside peale.
Võin omast kogemusest kinnitada,et sai päris hea tehtud, kuna 2008 kevadel paigaldatud puksid pole siiamaani ära surnud ja tagasild on korralikult all.Vatti on saanud need aga üksjagu.
Nimetatud lääbad jäävad meil üle, kui huvi on.

Postitatud: T Dets 07, 2010 8:15 pm
Postitas Thir13en
erik kirjutas:
Thir13en kirjutas:
Kuidas 4-link + banhard täpselt toimib? Mis eesmärk seal banhardil täpselt on? "Turva?"
Aga Sa Niva ja Lada tagasilla kinnitust oled vaadanud? Või Cherokee esisilla kinnitust? Sellist lahendust kasutatakse siis, kui silla kohale pole võimalik ruumi jätta. Esisillale minuarust parim lahendus.
Tegelt ma mõtlesin selle päeval töö juures välja jah :lol:
Veits häbi oli kah küsimuse pärast... ausalt...

Kuidas teil SB´l esisillaga lood on? Toimetab hästi kui auto ja sillavaheline nurk sinna maksimumile läheneb? Ma mõtlen just seda, et ega lääba ise vastu silla kronsteini ei ulatu?

Postitatud: T Dets 07, 2010 9:49 pm
Postitas erik
Thir13en kirjutas:
Kuidas teil SB´l esisillaga lood on? Toimetab hästi kui auto ja sillavaheline nurk sinna maksimumile läheneb? Ma mõtlen just seda, et ega lääba ise vastu silla kronsteini ei ulatu?

Äkki katsud paremini selgitada.

Postitatud: R Mär 18, 2011 1:50 am
Postitas Thir13en
Sai õlle kõrval nokitsetud, et väistada võimalus et hiljem ratas vastu raami sügab või midagi üüratut ümber lõikama peab...


Vennad ja sõbrad aitasid (naine ka) :lol:

Pilt

[/img]

Postitatud: R Mär 18, 2011 8:38 am
Postitas rommi
erik kirjutas:
Thir13en kirjutas:
Kuidas teil SB´l esisillaga lood on? Toimetab hästi kui auto ja sillavaheline nurk sinna maksimumile läheneb? Ma mõtlen just seda, et ega lääba ise vastu silla kronsteini ei ulatu?
Äkki katsud paremini selgitada.
Ma sain aru, et ta mõtleb seda kui palju lääba oma "pesas" keerama annab. Originaallääbade puhul oleneb ka lääbast, et kas on raami poolt tikkpoldiga või silmaga. Need töötavad erinevalt, üks on sillast jäigemalt paigal aga samas ülesalla liikudes painutab raamipoolset puksi. Teine liigub raamist ülesalla paremini kuid flexides murrab rohkem sillakinnitustest. See uniballiga lääba tuleks ilmselt võtta sul aluseks. Projekteeri uniball mudavabalt töötama ja saad hea vastupidava asja ning kuskilt midagi ei murra :)

Postitatud: R Mär 18, 2011 11:52 am
Postitas Thir13en
rommi kirjutas:
erik kirjutas:
Thir13en kirjutas:
Kuidas teil SB´l esisillaga lood on? Toimetab hästi kui auto ja sillavaheline nurk sinna maksimumile läheneb? Ma mõtlen just seda, et ega lääba ise vastu silla kronsteini ei ulatu?
Äkki katsud paremini selgitada.
Ma sain aru, et ta mõtleb seda kui palju lääba oma "pesas" keerama annab. Originaallääbade puhul oleneb ka lääbast, et kas on raami poolt tikkpoldiga või silmaga. Need töötavad erinevalt, üks on sillast jäigemalt paigal aga samas ülesalla liikudes painutab raamipoolset puksi. Teine liigub raamist ülesalla paremini kuid flexides murrab rohkem sillakinnitustest. See uniballiga lääba tuleks ilmselt võtta sul aluseks. Projekteeri uniball mudavabalt töötama ja saad hea vastupidava asja ning kuskilt midagi ei murra :)
Vot täpselt seda ma mõtlesingi!

Asjad on tegelikult liikunud rohkem kui ainult graafiliselt.

Olen kuulnud, et esimese pooltelje peab ratta poolt panema laagrile jooksma ja topelt sk´d kummalegi poole... Vastab selline asi tõele?
Muidu ei pidavat silda veekindlaks saama.

Postitatud: E Mär 21, 2011 9:20 am
Postitas uputaja
Sk jutt õige jah. Soovitan ka lääbasid, millel raami pool pulk. Väga tugevad tükid on LC Lj 70 omad (aasta 85-90). Vana RR omad kah ok.

PS: Toya lääbasid on mul pakkuda kah.