4. leht 10-st
Postitatud: R Jaan 11, 2008 10:34 pm
Postitas tanel
Leedu kirjutas:Ma jäin Saksamaal Dresdenisse sisse sõidul 70 alas 76ga kiirusekaamera pildile. Vähem, kui 10%, aga sain 10 EURi trahvi. Kohale jõudis trahvipaber 2.5 kuud peale Saksas olemist. Ju läks neil aega, et
Saksa täpsus vist.

Me saime Tromsös kunagi 500 NOK parkimise eest, siiani pole keegi turja tulnud. St. kviitung surati klaasi vahele.
Mitte, et trahvi saamine ja sellest ära viilimine mingi auasi oleks, aga see oli suhteliselt idiootne case ka. Mingi laiali lükatud majaase platsiks, P märk, kiri "Europark" ja kogu moos. Ei mündi pilti, ei ühtki inglisekeelset sõna kuskil sildil. Leidsime, et ise ka lolliks juurelda ei viitsi end, kellele ja kuhu ja kuidas maksta ja läksime linna peale...
Kviitungi leidsime, siis arvasime samuti, et aborigeenid mingu oma kohaliku keelega puu taha (peale summa polnud mitte midagi aru saada ja ainus kontakt oli Oslos märgitud) ja kui neil kipitab, eks suravad selle meile järele ja küll liising kui auto omanik meilt selle sisse nõuab (kui otse meile ei tule). Noh, 2 aastat sellest juba... ju ei viitsinud heaoluühiskonna tõugud omale ülearust peavalu tekitada.
Esimese hooga sai vihastatud, siis mõtlesin, et mida norrakas meie linnas ja parkimisalades teeks... täpselt samasugune kepp, hiromant pead olema... welcome to estonia.
Postitatud: N Jaan 24, 2008 7:52 pm
Postitas Päkapikk
Täna näitas telekas koos Erki Noolega sama inspektor Tomsonit, kes mulle Pärnus kiirmenetluse korras pakkus võimalust saada maksimumtrahvi. Nüüd telekas ta rääkis, et ilma registrita tehakse ikka tihti hoiatus. Muutlik meel mehel

to Kondimurdja and the others
Postitatud: E Jaan 28, 2008 12:48 pm
Postitas mimuline
kes meist on võtnud viimasel aastal liikluseeskirja kätte ja läbi lugenud- mõttega. Pakun, et mitte keegi või siis selle foorumi vähesed asunikud. Seal on selline punk mis küll ajuvaba ja riigionude poolt loodud ja rohkem nagu ennast täis nokkade "õpetamiseks" aga kahjuks on nii kirjas, et "juht on kohustatud veenduma sõiduki korrasolekus ja kompleksuses enne sõidu alustamist kui ka teel olles". Tähendab see seda, et jätad peale mõnda aega sõitmist auto seisma ja teed tiiru peale autole, et visuaalselt kontrollida sõiduki korrasolekut. Samasugune sõnaseletus on ka numbrimärgi kohta mis peab olema päevasel ajal loetav 50m ja pimedal ajal 25m pealt. Mida teha siis kui väljas on lumesadu, tuist, pori lihtsalt lumine tee, kas siis hakkad iga 5min pärast autost väljas käima:) Absurdseid asju on selles eeskirjas aga ennast täis mehepoegi on nende järgi hea kantseldada. Mõni sõidab ju autoga pool aastat nii, et ei pesegi. Lihtne on ju bensiinijaama tankima minnes-nädalas korra vaadata üle ka tuled ja number ning vajadusel osta kohe ka pirn või klaasipesuvedelik või lapike või võtta see käte salfakas ja number/tuled puhtaks teha. Eks ole ju ka vanasõna- loll pea ihu nuhtlus! Kerge on kohe politseid kiruma hakata kui ise loll oled

Postitatud: E Jaan 28, 2008 12:59 pm
Postitas mimuline
to ricardodesol11 ja teistele teadmiseks
TÜV-ta võid sõita ainult lähimasse remondi kohta ja ülevaatusele mitte aga linnapeal ringi vurada 5 päeva. Omaniku vahetus tuleb vormistada 5 päeva jooksul. Liikluses on keelatud sõita sõidukiga millel on selline tehniline rike millega omal jõul liikumine keelatud, samuti puudub tüv, kehtiv liikluskindlustus. Kellel on probleeme olnud või hetkel on ja kellel veel ei ole olnud siis on soovitav muretseda omale selline väikese märkmiku suurene Liikluseeskirja väljaanne per 100 eeku/tk ning lugeda läbi, et ei tuleks mõttetuid vaidlusi politseiga ning naabrile või sõbrale ei hakkaks jutustama, et näe kus olid alles m...id mendid tegid mulle liiga.
Ärge pikka viha pidage loengu eest aga kui on abi vaja kellegil siis olen nõuks ja jõuks ikka/alati valmis.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:55 pm
Postitas Olle
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
Postitatud: E Jaan 28, 2008 9:31 pm
Postitas Landy
Olle kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
Landy off-road team sia Turbas pollritega vestelda järgmistel teemadel:
*"E"-kat load ja nede (mitte)vajadus pukseerimisel
*kaherattalise trilaga auto pukseerimine
*Jäiga ühenduslüli mõiste
*Veduki ja veetava masina massid ning nende erinevused+haagise mass
*Tulede kasutamine pukseerimisel.
Õnneks lahenses kõik rahulmeelslet, kuna vedav Defender 90 oli 300kg raskem, kui järev veetav Defender 90. Ühtlasi avastasin passist, et vedav D90 on 83 millimeetrit teisest pikem

Postitatud: E Jaan 28, 2008 9:36 pm
Postitas Stupiduser
Landy kirjutas:Õnneks lahenses kõik rahulmeelslet, kuna vedav Defender 90 oli 300kg raskem, kui järev veetav Defender 90. Ühtlasi avastasin passist, et vedav D90 on 83 millimeetrit teisest pikem

OT: vedav Defender 90 ja järelveetav Defender 90?

Sinu puhul eriti...

Postitatud: E Jaan 28, 2008 9:51 pm
Postitas Madis
Olle kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
Kes seal kinni peeti ei tea, aga pidamise põhjus ilmselt sama mis minu puhul oli Viljandis - E kat. Ja nad said mis tahtsid

Massid jms klappis, aga mina oma A,B,C-ga ei tohi sellist käru vedada(mis siis et võistlusauto oli juba maha aetud ehk käru oli tühi), mis tõttu ostan järjekordselt 900.- eegi eest EV aktsiaid. Muide - takistusi edasiseks sõiduks ei tehtud, mis on mõnevõrra kummaline nagu oleks peale kiirmenetlusotsuse kättesaamist tekkinud see puuduolev kat. ja sõiduoskus (sõiduoskust mul ei ole - seda ütles mulle nooruke miilits, sest mul ju puudub vastav kategooria)
Postitatud: T Jaan 29, 2008 2:10 am
Postitas inseneer
Ausalt öelda vaatasin imestusega seda vedurite armeed mis Saaremaalt ära kihutas sabad järgi. Minumeelest ei klappinud pooltel veduritel teh passis lubatud suurim piduritega haagise mass tegeliku haagise massiga. On offroadereid peedistatud selle teemaga nii Soomes kui ka Venemaal. See kontroll käib eriti suure luubi alla. Nii et vaadake ka enne kui midagi millegi taha või külge haagite, mis teh passis kaalude kohta kirjas on... Ise osalen liikluses pidevalt treilaga ja tean kui tihti peetakse sellise käruga kinni.
Postitatud: T Jaan 29, 2008 7:33 am
Postitas Koit
Meie need punase kastikaga olime ja seda kõike ,mis eelpool mainitud kontrolliti plus paluti puhuda aga meil ei olnud mille kallal norida. Nii,et sedakorda jäid nad ilma sponsorluseta.
Postitatud: T Jaan 29, 2008 8:22 am
Postitas tarmo
Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Postitatud: T Jaan 29, 2008 1:05 pm
Postitas raimo
tarmo kirjutas:Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Just olen lõpetamas CE koolitust ja hind oli 7200 pluss ARK eksam.
Postitatud: T Jaan 29, 2008 9:37 pm
Postitas Madis
raimo kirjutas:tarmo kirjutas:Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Just olen lõpetamas CE koolitust ja hind oli 7200 pluss ARK eksam.
Mis lõppsummana teeb........?
Vist on odavam ja kiirem lahendus ehitada treilajunn kuhu esirattad peale toetuvad - ja tuld. Treila sild(piduritega) on olemas, nüüd vaid vaja leida pisut aega. Olen siis loll ja oskamatu edasi, aga vähemalt legaalne.
Postitatud: K Jaan 30, 2008 12:10 am
Postitas R.Laansalu
Ega teist keegi Saaremaalt tulles promillidega endale probleeme tekitanud? Minu teada oli seal vähemalt paar juhti küll, kellel oleks võinud nendega probleeme tekkida.
Terv,
Rasmus
Postitatud: K Jaan 30, 2008 1:06 am
Postitas tarmo
Madis kirjutas:Vist on odavam ja kiirem lahendus ehitada treilajunn kuhu esirattad peale toetuvad - ja tuld. Treila sild(piduritega) on olemas, nüüd vaid vaja leida pisut aega. Olen siis loll ja oskamatu edasi, aga vähemalt legaalne.
Ainult BE siiski vähem kui enne pakkusin - koos ARK ja esmaabiga ca 3000-3500 (seal oli mäletatavasti ainult 6 sõidutundi).