4. leht 11-st

Postitatud: N Aug 19, 2010 9:14 am
Postitas Landy
Viimane uuendus:
Rait&Co jõudisd öösel kodukamarale tagasi. Seevastu Inseneer&Co jäid Piiterisse autoturule shoppama.

Postitatud: N Aug 19, 2010 9:26 am
Postitas metsik
Käidud ja terve nahaga tagasi.
Km tuli 19350.keskmine läbisõit 483 km päevas,sellest 6 päeva läks rem ja asjaajamise peale.siis tegelik päeva läbisõit ikka suurem.
Pilte on kambapeale pagana palju.peab mõtlema kuda ja mis...
Suured tänud kõigile kaasaelajatele ja abistajatele :thumb:

Postitatud: N Aug 19, 2010 9:57 am
Postitas Jünger
Mõne KP ka kuhugile panite, mida võtma minna ? :twisted:


Kaspar

Postitatud: N Aug 19, 2010 10:11 am
Postitas metsik
Jünger kirjutas:Mõne KP ka kuhugile panite, mida võtma minna ? :twisted:


Kaspar
Oli küll mõtte aga jäi panematta :? hea koht oli valmis vaadatud aga kardan,et mingi ajapärast ei suudaks ise ka seda liivaseest leida.
Järgmise ringiga panen kindlasti!

Postitatud: N Aug 19, 2010 10:26 am
Postitas e.p.
parim kp on kindlasti see Eestlaste küla :)

Postitatud: R Aug 20, 2010 2:22 pm
Postitas inseneer
Isegi kenasti eluga tagasi. Väike suveseiklus oli täitsa mõnus. Nüüd jälle tööle.

Postitatud: L Aug 21, 2010 4:02 pm
Postitas Jünger
inseneer kirjutas:Isegi kenasti eluga tagasi. Väike suveseiklus oli täitsa mõnus. Nüüd jälle tööle.
Aga kuhu jääb pikast ja väsitavast puhkusest puhkamine?! :twisted:



Kaspar

Postitatud: L Aug 21, 2010 10:20 pm
Postitas kpihus
metsik kirjutas: Pilte on kambapeale pagana palju.peab mõtlema kuda ja mis...
Ülemõistuse suurte pildihulkade majutamisega võin aidata. Kui plaadil pildid kätte annab, siis saab nad eriti lihtsasti interneedusesse üles ka.

Postitatud: P Aug 22, 2010 11:04 am
Postitas RAMBO
Ei jõua kohe neid pilte ära oodata :wave

Postitatud: P Aug 22, 2010 11:31 am
Postitas inseneer
RAMBO kirjutas:Ei jõua kohe neid pilte ära oodata :wave
Vaatasin oma pildid üle ja tulemuseks oli kõigest miskine 5900 pilti. Suutsime peaaegu kõik Zil-id, Volgad ja puitarhidektuuri pildistada kahekesi ühe väikese seebikarbi sisse. :lol:

Postitatud: P Aug 22, 2010 11:38 am
Postitas RAMBO
inseneer kirjutas:
RAMBO kirjutas:Ei jõua kohe neid pilte ära oodata :wave
Vaatasin oma pildid üle ja tulemuseks oli kõigest miskine 5900 pilti. Suutsime peaaegu kõik Zil-id, Volgad ja puitarhidektuuri pildistada kahekesi ühe väikese seebikarbi sisse. :lol:
Nu siis vaataks esialgu need 5900 pilti ära... :wink:

Postitatud: P Aug 22, 2010 7:00 pm
Postitas metsik
Tegin väikse arvutuse oma auto kohta.
Kütet kulus 2780l.(1tonni saime kütet toetajatelt)
Kulu oli 14,3 100/km
Raha kulus meil 2peale 37200eeki.Selle sees on kõik kulud.viisad,küte,MO-st ostetud joped,esivedrud,keevitamine,kõrtsi õhtud jne.
Kui miskit huvitab siis küsige aga.
Teen siis piltidega ka otsa lahti.Palju on aga rohkem ei raatsind kustutada.
Need siis Lillekese tehtud
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/set ... e=1&seek=7

Postitatud: E Aug 23, 2010 8:09 am
Postitas metsik

Postitatud: E Aug 23, 2010 10:30 am
Postitas Külahull
Piltide pealt on näha, et mitmed korrad tundis politsei/miilits teie vastu huvi. Olid ka suured väljaminekud? Mongolid ei pidanud ju ennast kunagi pesema, oli kerge laibakas seal kogu aeg üleval?

Postitatud: E Aug 23, 2010 1:03 pm
Postitas Kjen
Trahvi saime 3 korda, summad on teema esimesel lehel välja toodud.
Kinni peeti põhiliselt Venemaal, vast korda tosin ja seda valdavalt ametniku uudishimust tingituna. Suhtumine oli korrektne.

Venemaa on üle külvatud DPS-punktidega - kiirusepiirang, kaamerad tee ääres ja putka tõkkepuuga. 2...3 mundris venda kõlgutavad sauasid ja peatavad järjest möödujaid, eelkõige veokeid. Vaadatakse põhliselt kaubasaate dokumente, pisteliselt ka sõiduautode pabereid.

Teisene funktsioon on neil asutustel eriolukorra korral tee sulgeda, kuna paiknesid valdavalt sildade ja linnade sissesõitude ääres ning magistraalide keskel ehk siis möödasõidu võimalused puudusid. Kompleksi varustuses oli ka ca meetrise läbimõõduga triibuline metalltoru ambazuuriga, kuhu siis automaatur varjuda sai.

DPS liikuvpatrulle oli võrreldes Eestiga politseipatrullidega väga palju teedel (meil on umbes sama tihedalt kiirusemõõtekaameraid), nende ülesanne oli siis kiirust mõõta ja see kõige tähtsam - pidevjoone ületamist vältida. Kuna selle viimase tegevuse eest kaotad Venemaal aastaks load, siis sedsorti karistuste asendamine personaalse tasustatud noomitusega on ilmselt DPS-nikute põhisissetulek.

Kasahtsanis on miilitsaid teedel vähem ja trahvid palju väiksemad. Meid kui väljamaalasi nad eriti ei tülitanud (2 õiglaselt määratud liiklustrahvi, mis muidugu riigile ei laekunud, v.a), kohalikud aga arvasid neid halvasti. Reisi 1 humoorikamaid hetki oli see, kui mingi põhja-Kasahtsani põõsast väljahüpanud "poliismän Ahmetina" tutvustanud tegelane meie dokumente kontrollis ja naeratusega teele saatis.
Seal maal linnades oli jalgsipatrulle kuidagi rohkem kui Venemaal, eriti esimesena külastatud suuremas linnas, kus mingi riigivisiit vms asi toimus. President Buschi külaskäik Tallinna natuke kahvatus selle miilitsahulga kõrval.

Mongoolias oli ka miilitsaid, 1 isegi tuli juttu ajama. Muidu külamendid (olid paaris suuremas külas ainult) kükitasid küla sissesõidul väikses putkas, aga välja ei julgenud ükski tulla. Linnas nad tegelesid liikluse reguleerimisega, mingil määral nende tegevust kohalikud ka aktsepteerisid. Kuna teid Mongoolias ei ole, siis ka teedel olid nad suured haruldused. Korra küll tekkis kahtlus, et meid hakati nagu jälitama (me ületasime looduslikud teetõkked ja sõitsime poolikul teetammil kui mingi hall autoke punaka esiklaasinurgaga tee kõrval üritas järsku meieni jõuda), kuid tehnika ebavõrdsuse tõttu ta kadus ära.
Ulan-Batori sildi taustal pilti teha meil ka ei lubatud, käemärkidega paluti lahkuda ja kiirelt tutvust sobitama tõtanud Eerole näidati mingist vestmikust lauset "olete rikkunud liikluseeskirju" ja seejärel peitusid jälle kuhugi söögikohta ära.