Automatk Mongooliasse 2010
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Viimane uuendus:
Rait&Co jõudisd öösel kodukamarale tagasi. Seevastu Inseneer&Co jäid Piiterisse autoturule shoppama.
Rait&Co jõudisd öösel kodukamarale tagasi. Seevastu Inseneer&Co jäid Piiterisse autoturule shoppama.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Käidud ja terve nahaga tagasi.
Km tuli 19350.keskmine läbisõit 483 km päevas,sellest 6 päeva läks rem ja asjaajamise peale.siis tegelik päeva läbisõit ikka suurem.
Pilte on kambapeale pagana palju.peab mõtlema kuda ja mis...
Suured tänud kõigile kaasaelajatele ja abistajatele
Km tuli 19350.keskmine läbisõit 483 km päevas,sellest 6 päeva läks rem ja asjaajamise peale.siis tegelik päeva läbisõit ikka suurem.
Pilte on kambapeale pagana palju.peab mõtlema kuda ja mis...
Suured tänud kõigile kaasaelajatele ja abistajatele

saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Oli küll mõtte aga jäi panemattaJünger kirjutas:Mõne KP ka kuhugile panite, mida võtma minna ?![]()
Kaspar

Järgmise ringiga panen kindlasti!
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Isegi kenasti eluga tagasi. Väike suveseiklus oli täitsa mõnus. Nüüd jälle tööle.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Aga kuhu jääb pikast ja väsitavast puhkusest puhkamine?!inseneer kirjutas:Isegi kenasti eluga tagasi. Väike suveseiklus oli täitsa mõnus. Nüüd jälle tööle.

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Ei jõua kohe neid pilte ära oodata 

Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Vaatasin oma pildid üle ja tulemuseks oli kõigest miskine 5900 pilti. Suutsime peaaegu kõik Zil-id, Volgad ja puitarhidektuuri pildistada kahekesi ühe väikese seebikarbi sisse.RAMBO kirjutas:Ei jõua kohe neid pilte ära oodata

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Nu siis vaataks esialgu need 5900 pilti ära...inseneer kirjutas:Vaatasin oma pildid üle ja tulemuseks oli kõigest miskine 5900 pilti. Suutsime peaaegu kõik Zil-id, Volgad ja puitarhidektuuri pildistada kahekesi ühe väikese seebikarbi sisse.RAMBO kirjutas:Ei jõua kohe neid pilte ära oodata

Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Tegin väikse arvutuse oma auto kohta.
Kütet kulus 2780l.(1tonni saime kütet toetajatelt)
Kulu oli 14,3 100/km
Raha kulus meil 2peale 37200eeki.Selle sees on kõik kulud.viisad,küte,MO-st ostetud joped,esivedrud,keevitamine,kõrtsi õhtud jne.
Kui miskit huvitab siis küsige aga.
Teen siis piltidega ka otsa lahti.Palju on aga rohkem ei raatsind kustutada.
Need siis Lillekese tehtud
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/set ... e=1&seek=7
Kütet kulus 2780l.(1tonni saime kütet toetajatelt)
Kulu oli 14,3 100/km
Raha kulus meil 2peale 37200eeki.Selle sees on kõik kulud.viisad,küte,MO-st ostetud joped,esivedrud,keevitamine,kõrtsi õhtud jne.
Kui miskit huvitab siis küsige aga.
Teen siis piltidega ka otsa lahti.Palju on aga rohkem ei raatsind kustutada.
Need siis Lillekese tehtud
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/set ... e=1&seek=7
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Minu tehtud pildid ka
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/sets/1044473
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/sets/1044473
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Trahvi saime 3 korda, summad on teema esimesel lehel välja toodud.
Kinni peeti põhiliselt Venemaal, vast korda tosin ja seda valdavalt ametniku uudishimust tingituna. Suhtumine oli korrektne.
Venemaa on üle külvatud DPS-punktidega - kiirusepiirang, kaamerad tee ääres ja putka tõkkepuuga. 2...3 mundris venda kõlgutavad sauasid ja peatavad järjest möödujaid, eelkõige veokeid. Vaadatakse põhliselt kaubasaate dokumente, pisteliselt ka sõiduautode pabereid.
Teisene funktsioon on neil asutustel eriolukorra korral tee sulgeda, kuna paiknesid valdavalt sildade ja linnade sissesõitude ääres ning magistraalide keskel ehk siis möödasõidu võimalused puudusid. Kompleksi varustuses oli ka ca meetrise läbimõõduga triibuline metalltoru ambazuuriga, kuhu siis automaatur varjuda sai.
DPS liikuvpatrulle oli võrreldes Eestiga politseipatrullidega väga palju teedel (meil on umbes sama tihedalt kiirusemõõtekaameraid), nende ülesanne oli siis kiirust mõõta ja see kõige tähtsam - pidevjoone ületamist vältida. Kuna selle viimase tegevuse eest kaotad Venemaal aastaks load, siis sedsorti karistuste asendamine personaalse tasustatud noomitusega on ilmselt DPS-nikute põhisissetulek.
Kasahtsanis on miilitsaid teedel vähem ja trahvid palju väiksemad. Meid kui väljamaalasi nad eriti ei tülitanud (2 õiglaselt määratud liiklustrahvi, mis muidugu riigile ei laekunud, v.a), kohalikud aga arvasid neid halvasti. Reisi 1 humoorikamaid hetki oli see, kui mingi põhja-Kasahtsani põõsast väljahüpanud "poliismän Ahmetina" tutvustanud tegelane meie dokumente kontrollis ja naeratusega teele saatis.
Seal maal linnades oli jalgsipatrulle kuidagi rohkem kui Venemaal, eriti esimesena külastatud suuremas linnas, kus mingi riigivisiit vms asi toimus. President Buschi külaskäik Tallinna natuke kahvatus selle miilitsahulga kõrval.
Mongoolias oli ka miilitsaid, 1 isegi tuli juttu ajama. Muidu külamendid (olid paaris suuremas külas ainult) kükitasid küla sissesõidul väikses putkas, aga välja ei julgenud ükski tulla. Linnas nad tegelesid liikluse reguleerimisega, mingil määral nende tegevust kohalikud ka aktsepteerisid. Kuna teid Mongoolias ei ole, siis ka teedel olid nad suured haruldused. Korra küll tekkis kahtlus, et meid hakati nagu jälitama (me ületasime looduslikud teetõkked ja sõitsime poolikul teetammil kui mingi hall autoke punaka esiklaasinurgaga tee kõrval üritas järsku meieni jõuda), kuid tehnika ebavõrdsuse tõttu ta kadus ära.
Ulan-Batori sildi taustal pilti teha meil ka ei lubatud, käemärkidega paluti lahkuda ja kiirelt tutvust sobitama tõtanud Eerole näidati mingist vestmikust lauset "olete rikkunud liikluseeskirju" ja seejärel peitusid jälle kuhugi söögikohta ära.
Kinni peeti põhiliselt Venemaal, vast korda tosin ja seda valdavalt ametniku uudishimust tingituna. Suhtumine oli korrektne.
Venemaa on üle külvatud DPS-punktidega - kiirusepiirang, kaamerad tee ääres ja putka tõkkepuuga. 2...3 mundris venda kõlgutavad sauasid ja peatavad järjest möödujaid, eelkõige veokeid. Vaadatakse põhliselt kaubasaate dokumente, pisteliselt ka sõiduautode pabereid.
Teisene funktsioon on neil asutustel eriolukorra korral tee sulgeda, kuna paiknesid valdavalt sildade ja linnade sissesõitude ääres ning magistraalide keskel ehk siis möödasõidu võimalused puudusid. Kompleksi varustuses oli ka ca meetrise läbimõõduga triibuline metalltoru ambazuuriga, kuhu siis automaatur varjuda sai.
DPS liikuvpatrulle oli võrreldes Eestiga politseipatrullidega väga palju teedel (meil on umbes sama tihedalt kiirusemõõtekaameraid), nende ülesanne oli siis kiirust mõõta ja see kõige tähtsam - pidevjoone ületamist vältida. Kuna selle viimase tegevuse eest kaotad Venemaal aastaks load, siis sedsorti karistuste asendamine personaalse tasustatud noomitusega on ilmselt DPS-nikute põhisissetulek.
Kasahtsanis on miilitsaid teedel vähem ja trahvid palju väiksemad. Meid kui väljamaalasi nad eriti ei tülitanud (2 õiglaselt määratud liiklustrahvi, mis muidugu riigile ei laekunud, v.a), kohalikud aga arvasid neid halvasti. Reisi 1 humoorikamaid hetki oli see, kui mingi põhja-Kasahtsani põõsast väljahüpanud "poliismän Ahmetina" tutvustanud tegelane meie dokumente kontrollis ja naeratusega teele saatis.
Seal maal linnades oli jalgsipatrulle kuidagi rohkem kui Venemaal, eriti esimesena külastatud suuremas linnas, kus mingi riigivisiit vms asi toimus. President Buschi külaskäik Tallinna natuke kahvatus selle miilitsahulga kõrval.
Mongoolias oli ka miilitsaid, 1 isegi tuli juttu ajama. Muidu külamendid (olid paaris suuremas külas ainult) kükitasid küla sissesõidul väikses putkas, aga välja ei julgenud ükski tulla. Linnas nad tegelesid liikluse reguleerimisega, mingil määral nende tegevust kohalikud ka aktsepteerisid. Kuna teid Mongoolias ei ole, siis ka teedel olid nad suured haruldused. Korra küll tekkis kahtlus, et meid hakati nagu jälitama (me ületasime looduslikud teetõkked ja sõitsime poolikul teetammil kui mingi hall autoke punaka esiklaasinurgaga tee kõrval üritas järsku meieni jõuda), kuid tehnika ebavõrdsuse tõttu ta kadus ära.
Ulan-Batori sildi taustal pilti teha meil ka ei lubatud, käemärkidega paluti lahkuda ja kiirelt tutvust sobitama tõtanud Eerole näidati mingist vestmikust lauset "olete rikkunud liikluseeskirju" ja seejärel peitusid jälle kuhugi söögikohta ära.