Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Rallikool, lasteaed ja olen kõvamees teemad, paigutatakse IC'se ja haarav virtuaalne kihutamisfoorum asub aadressil: streetrace.ee
TO: Seff
Sinupoolt avalikult jagatavad "sõiduvõtted" ei ole kooskõlas üldise turvalise liiklemisega. Ja ei kuulu "hea nõu" kategooriasse. Katsu neid endale hoida.
mulle ka meeldib kähku sõita.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erikuga nõus.
Natuke veel sellist juttu ja IC on sobiv koht Seffi jutule.
OT mõte.Minu Audi piiraja on 7200 p/min.Piirajas esimese käiguga on spidol 60 km/h.Nii siis palju peaks mootori pöörded olema siis kui sa sõidad 80km/h?Lisaks veel selle,et Audi mootor ei ole tsikli mootor mis on mõeldud tegema 14000 p/min.
Veiko
TO: Seff
Sinupoolt avalikult jagatavad "sõiduvõtted" ei ole kooskõlas üldise turvalise liiklemisega. Ja ei kuulu "hea nõu" kategooriasse. Katsu neid endale hoida.
mulle ka meeldib kähku sõita.
kui keegi aru ei saanud siis need võtted oli illustratiivsed mitte mõeldud igaühele tavakasutusse katsetamiseks, ja pean rõhutama Ärge proovige neid kodus järgi teha
Julgelt siis teema juurde tagasi.Olen oma kõva pool aastat kindlasti 4Runneriga liikunud ja ennem seda ainult esiveolistega.
Kogemused: Honda Preludega (91a.) talvel kurvis tundliku surumisega seisis palju kindlamalt teel kui 4Runner (94a.) tagaveoga olgugi,et pedaalitunnetus veel pisike 4Runneriga.Sai juba ka läbi elatud juhtum,kus tegin 100 esimese libedaga möödumist ja võttis hetkeks käed nõrgaks,kui tagasi oma sõidu suunda naastes oli auto selgelt külg ees.Käis nõks peast läbi ja lükkasin 4WD sisse ja lisasin õrnalt kiirust ja läks nagu lupsti otseks.Kui oleksin olnud oma Preludega sellises situatsioonis,poleks ma küll kuidagi välja osanud tulla.
olen tagaveolisel sõiduautol sidurikorvi käiguga pidurdades peeti keeranud,aga seee oli asfaldi peal ja vähe võimsam mootor oli!
Käiguga pidurdamine igaljuhul kasulikum kui kiiremat sõitu teha,linnas kulgemisel eriti vahet küll ple
see et kas 2wd või 4wd see oleneb täiesti konkreetselt autost ja keskdifrist või vahekastist!
Ise sõitsin linna piires koguaeg tagaveoga vahet ei olnud kas oli lumi või jää maas.
Patroliga oli näitex nii et mootoril polnud lihtsalt nii palju jõudu et olex jõudnud ennast ilusti välja vedada kurvist kui külg ees oli,sellepärast meeldis tagavedu rohkem!
Aga, keegi ei maininud kas sõideti naelte või lamellidega? Minu kogemus näitab, et lamelliga ei ole mõtet ratast all ringi ajada, paremat kiirendust sellest ei saa. Ladaga võib jääl lamelliga 4 käigu ka sisse rammida ilma et auto kohalt liiguks. lamell peab niikaua kuni ta ei libise, peale libisemist pidamine väheneb trastiliselt. Naelaga seevastu tasub kaapida, rohkem pöördeid, naelad haukavad jääd rohkem. See jutt oli muidugi sileda jää kohta.
4wd või 2wd kohta ma soovitaks et sõida sellega millega oskad, kui sa 4wd ei oska libisemises kontrollida siis parem juba 2wd mida hästi tunned.
Gaz-69 oli küll lume saabudes tore jäärajal, sõida nagu trammiga. Kurvis läks vähe välja kuna pöörderaadiust liht polnud piisavalt aga kiirused polnud ka muidugi suured.