Ohutusvarustus autos!
Moderaator: Moderators
- grand-cherokee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 187
- Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
- Asukoht: vändra
Re: Leek Kapoti all!
Olin ise eelnimetatud Mercury roolis, kui sõiduvahend kätte ära suri. Esimeseks põhjuseks arvasin, et kapoti alt tuleb jahutusvedeliku auru ning tegin hooga kapoti lahti, et asja uurida. Ja eks sellest sai ka leek hoogu juurde. Aga jah õnneks pööstis seekord olukorra see 1 kilone kustuti. Kuid jah, kui oleks esimese hooga mööda sihtinud, siis poleks seda ka rohkemaks jätkunud.pets9555 kirjutas:Tere,
Juhtus siis selline lugu, et Mercury Sable kapoti all hakkasid sõidu ajal põlema küünlajuhtmed. Mootor kuum ei olnud, töötas igati normaalselt, kuni selle hetkeni kui jõud kadus ja asi põlema läks. Põlema läksid ka ainult salongi poolsed kolm küünlajuhet (mootor on tal risti ees). Äkki keegi oskab pakkuda mis oli selle põhjuseks?
Tulekustuti peab olema autos!!! Mina olen ka olnud alati nii kõva mees, et mul seda ikka vaja ei lähe ja mis selle kilosega ikka ära teha. Õnneks läks nii, et esimene auto, kes pidama sai tõi kohe oma kustuti, enne kui enda oma sai leitud. See kord lihtsalt vedas, et auto maha ei põlenud, oli vaid väike leek, aga kellel veel pole kustutit, see ikka pangu käe-jala juurde. Väike kustuti võib päästa nii mõnegi auto ja elu!
Pets@nüüd usun tulekustuti vajadusse 110%
Terv.
Madis
Chevy Blazer s-10 Sport 4,3
kõrvalistuja positsioon
kõrvalistuja positsioon
Re: Leek Kapoti all!
Endal oli selline lugu, et küünlajuhtmeid koos hoidev plastmassist jubin läks vastu kollektorit ja autosse hakkas äkki kohutavat kärsakat tulema. Sain enne leeki jaole, kuid palju ilmselt puudu polnud. Äkki sellel mootoril ka selline asi võimalik?pets9555 kirjutas:Tere,
Juhtus siis selline lugu, et Mercury Sable kapoti all hakkasid sõidu ajal põlema küünlajuhtmed. Mootor kuum ei olnud, töötas igati normaalselt, kuni selle hetkeni kui jõud kadus ja asi põlema läks. Põlema läksid ka ainult salongi poolsed kolm küünlajuhet (mootor on tal risti ees). Äkki keegi oskab pakkuda mis oli selle põhjuseks?
- pets9555
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 169
- Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
- Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad
Re: Leek Kapoti all!
Ei läinud need juhtmed millegi vastu ja pole ka midagi, mis neid kinni hoiaks. Kollektorist on nad ikka omajagu eemal.rommi kirjutas:Endal oli selline lugu, et küünlajuhtmeid koos hoidev plastmassist jubin läks vastu kollektorit ja autosse hakkas äkki kohutavat kärsakat tulema. Sain enne leeki jaole, kuid palju ilmselt puudu polnud. Äkki sellel mootoril ka selline asi võimalik?pets9555 kirjutas:Tere,
Juhtus siis selline lugu, et Mercury Sable kapoti all hakkasid sõidu ajal põlema küünlajuhtmed. Mootor kuum ei olnud, töötas igati normaalselt, kuni selle hetkeni kui jõud kadus ja asi põlema läks. Põlema läksid ka ainult salongi poolsed kolm küünlajuhet (mootor on tal risti ees). Äkki keegi oskab pakkuda mis oli selle põhjuseks?
Täna rääkisin ühe mehega, kes juba aastaid autosid remontinud, ka tema tegi suured silma. Ei osanud midagi arvata. Vähemalt lubas uurima tulla, et kuidas nii juhtuda sai, ütles et uudishimust peab juba vaatama

Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Mis aasta masin muidu ?
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



Enda üks Sable(90a 3,8L ja roolis abikaasa) süttis samuti keset sõitu Pärnu maanteel.Põhjuseks lekkiv roolivõimu toru,mis pihustas õli peenikese joana väljalaske kollektorile.Ilmselt mingil hetkel sai tekkinud õliaur küünlajuhtmetest sädet ning süttis.Kuna tookord ei saanud naised mootorikatet tuuleriivist kohe lahti siis põles kogu esiosa maha.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Tundub et magasid või tegid poppi kui füüsika tunnis räägiti kõrgepingest.
Kõrgepingel on huvitavad omadused. Leegi põhjustas kuumus mille tekitas lekkiv isolatsioon millele aitas kaasa mustus juhtmetel(mikrolaine ahi).

Kõrgepingel on huvitavad omadused. Leegi põhjustas kuumus mille tekitas lekkiv isolatsioon millele aitas kaasa mustus juhtmetel(mikrolaine ahi).

Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Tegelikult pole eriti suurt vahet kui suurt ja kallist kustutit kaasas kannate. see on tegelikult suuresti õnneasi. Kui läheb õnneks ja kapoti tross pole veel läbi põlenud saate hakkama. Järgmine võimalus on, et kapotti avades toimub järsk ja kiire hapniku juurdepääs, mis päädib väga kiire tule levikuga. Edasi tuleb juba käte ja näo karvade uuesti kasvatamine.
Pärnu/ Tihemetsa
pets9555 kirjutas:Roolivõim ju ees pool mootorit, aga süttisid tagumised juhtmed.
Eks ma lähen uurin seda nädalavahetusel, tänan asjaliku vastuse eest.
Pets
Aga voolikud, mis roolilatile lähevad on tulemüüri vastas. Minul oli 89 aasta Taurus, sellel kulutas vibratsioon sellele vask torule nõelaotsa suuruse augu sisse ja siis kuses nagu poisike täpselt väljalaske kollektori peale. Õli kärsaka peale hakkasin huvi tundma kapotialuse elu üle. Hea et maha ei põlenud.
Kõik mis ei tapa teeb tugevaks.
Hirm on see mis araks teeb.
Hirm on see mis araks teeb.
Kodanikuna peaksin kursi olema kõikidest Eesti Vabariigis kehtivate seadustega. Omalegi üllatusena aga sain just eile koolitusel teada, et juba 1-l septembril kehtima hakanud Tuleohutuise seaduse järgi võib iga kodanik läbi viia oma tulekustuti kontrolli, mis ette nähtud siseruumides iga 2 a tagant ja liikurmehhanismidel ning autodel iga aasta. Kuna teadmatuse võib olla veel teisigi kodanikke ja siinse foorumi kasutajaid, siis avaldaksin info kuida kontrolli läbimviia ja fikseerida.
Kontrolli teostamisel tuleb:
- pealdise loetavuse kontrollimine ja vajadusel pealdise uuendamine, peab peal olema EN3 tähistus ja ei tohi ületda tootja poolt antud kasutamise aega (kui antud)
- päästiku, ventiili ja plommi visuaalne kontrollimine
- rõhunäituri kontrollimine või rõhu mõõtmine
- tulekustuti pulbri voolavuse kontrollimine
- tulekustuti kontrollkaalumine (CO puhul)
- vooliku kontrollimine
- kere väline vaatlus
- EVS-EN3, temperatuuri, keele, ja elektrijuhtivusvastavusnõuetele kontrollimine
tulekustuti varustaminekontrollilipikuga
Juriidilistel isikutel tuleks pidada päevikut, erisikutel omatarbeks ainult lipikud kustutile kus peab olema kontrollimise kpv, mis ajani kehtib, kes testas ja allkiri, seda kõik veekindla pliitasiga soovitavald niiskuskindlale kleepekale.
Ei tea kuidas selline asi juhtuda sai, kas tõesti olid mõned tegelased puhkusel või ei olnud annetused tehtud parteikassase.
Kontrolli teostamisel tuleb:
- pealdise loetavuse kontrollimine ja vajadusel pealdise uuendamine, peab peal olema EN3 tähistus ja ei tohi ületda tootja poolt antud kasutamise aega (kui antud)
- päästiku, ventiili ja plommi visuaalne kontrollimine
- rõhunäituri kontrollimine või rõhu mõõtmine
- tulekustuti pulbri voolavuse kontrollimine
- tulekustuti kontrollkaalumine (CO puhul)
- vooliku kontrollimine
- kere väline vaatlus
- EVS-EN3, temperatuuri, keele, ja elektrijuhtivusvastavusnõuetele kontrollimine
tulekustuti varustaminekontrollilipikuga
Juriidilistel isikutel tuleks pidada päevikut, erisikutel omatarbeks ainult lipikud kustutile kus peab olema kontrollimise kpv, mis ajani kehtib, kes testas ja allkiri, seda kõik veekindla pliitasiga soovitavald niiskuskindlale kleepekale.
Ei tea kuidas selline asi juhtuda sai, kas tõesti olid mõned tegelased puhkusel või ei olnud annetused tehtud parteikassase.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.