4. leht 5-st

Postitatud: L Veebr 13, 2010 10:02 pm
Postitas taxopets
KP 28 me siiski ei jõudnud.Lahtilükatud teed tuulikuteni olid nii täis tuisanud,et kell 20,00 me loobusime :( Tänud mõnusale seltskonnale,eriti Urmasele :D Metsas näeme.Küsiti juba ka Läänekopra safari järgi aga lund on nii palju,et ei tea kas suudab mida korda saata :?: Kui maale saan lähen uurin metsas ja annan teada.
Pilte ka http://www.foto24.ee/index.php?main=42&albumID=50885

Postitatud: L Veebr 13, 2010 10:03 pm
Postitas metsik
kp 28 jäi nõksa puudu :?

Postitatud: L Veebr 13, 2010 11:19 pm
Postitas Landy
Sillalukkudega ja 35" rehvidega Defekas liikus vaid GAZ66 jäljes, sest iseseisvaks liikumiseks oli üle stange trügiv lumi liiast. Lõpuks jäi isegi 66 kinni. :roll:
Loodan homme roolimise kõrvalt tehtud mõned klõpsud ka välja panna.

NB! Nüüdsest teab väike seltskond ka seda kus asub Tondi Grill.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 11:54 pm
Postitas denis23
Ja minu jaoks selline moraal, et igal pool linnamaasturiga hakkama ei saa)

Nii et järgmine kord ilmselt, pean mõne teise liikuriga tulema.

P.S.

Suured tänud kõigile, kes abistasid!

Postitatud: P Veebr 14, 2010 12:00 am
Postitas Landy
denis23 kirjutas:Ja minu jaoks selline moraal, et igal pool linnamaasturiga hakkama ei saa)

Nii et järgmine kord ilmselt, pean mõne teise liikuriga tulema.

P.S.

Suured tänud kõigile, kes abistasid!
Sinu autole saab alati järelaitamistunde teha.
www.jrmotors.ee aitab su masina taas metsas liikvele!

Postitatud: P Veebr 14, 2010 12:25 am
Postitas denis23
ikka ikka)))

aga seni on aega, ning kõige lihtsam lahendus, et võtan lihtsalt ühe teise auto)

Postitatud: P Veebr 14, 2010 1:01 am
Postitas Romek
Tegus päev oli jah, Tondi Grillis kohtume raisk, kohe kui kondid lapitud :evil: loodetavasti üsna pea...

10punni ja tervitused seltskonnale kah!

Postitatud: P Veebr 14, 2010 8:23 am
Postitas metsik
krt,oleks pidand Tondi grilli kordinadid ära märkima :D
aga kes kohal oli teab vist niisamagi.

Postitatud: P Veebr 14, 2010 8:51 am
Postitas TiitR
taxopets kirjutas:KP 28 me siiski ei jõudnud.Lahtilükatud teed tuulikuteni olid nii täis tuisanud,et kell 20,00 me loobusime :( Tänud mõnusale seltskonnale,eriti Urmasele :D Metsas näeme.Küsiti juba ka Läänekopra safari järgi aga lund on nii palju,et ei tea kas suudab mida korda saata :?: Kui maale saan lähen uurin metsas ja annan teada.
Pilte ka http://www.foto24.ee/index.php?main=42&albumID=50885
Kuna sel LC120-l olid pea ainukesena (ok, GAZ 66 ei arvesta 8) ) all nö. "tänava" rehvid, siis tundus, et oli suht piinarikas talle see teekond? :roll:
P.S ma tean mida ta tundis :D

Postitatud: P Veebr 14, 2010 9:14 am
Postitas denis23
Mis puutub LC120-sse.


Esiteks, jah, oli piinarikkas teatud mõttes, kuna auto ei ole võimeline liikuma lumes mis on 80 sm sügav)

Teiseks, minul, ehk omanikul seni selliste ürituste kogemus puudus koos kõikide teiste järeldustega.

Kolmandaks, LC120 4.0 V6 pea ainuke eelis selles olukorras on hobustejõude arv. Hiljem, Põllküla-Suurküla piirkonnas sõitis see üsna sügavas lumes gaas põhjas ainult jõuga - gaas põhja ja kiirus 30 km/h. Siis veab välja. Kui aga peatud - siis jäädki sinna.
Kolonnis seda ei saa. Esimene kord, kus tuli peatus jäi ka viimaseks.

Aga selge on see, et stock LC120 ei ole võimeline konkureerima ettevalmistatud autodega.

Postitatud: P Veebr 14, 2010 12:54 pm
Postitas Myrgel
Näe sain ka veidi osa teie kuulsast safarist. Paar klõpsu 90ne kuulsusetust lõpust:

Pilt

Pilt

Pilt

Urmas

P.S. Nagu me tõestanud nüüd oleme, siis hetkel saab metsas käia kui mõni suure rehviga, võimas masin tee ette teeb ja talle järgnevad rehvisuuruse järjekorras teised. Suur rehv on siis 40+. Samuti ka vist seda, et ilma mudarehvi ja vintsita ei ole ka seal suht midagi teha.

Postitatud: P Veebr 14, 2010 1:26 pm
Postitas Külahull
Mõned pildid ka minu kaasreisija objektiivi läbi.
http://fotoalbum.ee/photos/kylahull2/sets/935578

Postitatud: P Veebr 14, 2010 3:07 pm
Postitas TiitR
denis23 kirjutas:Mis puutub LC120-sse.


Esiteks, jah, oli piinarikkas teatud mõttes, kuna auto ei ole võimeline liikuma lumes mis on 80 sm sügav)

Teiseks, minul, ehk omanikul seni selliste ürituste kogemus puudus koos kõikide teiste järeldustega.

Kolmandaks, LC120 4.0 V6 pea ainuke eelis selles olukorras on hobustejõude arv. Hiljem, Põllküla-Suurküla piirkonnas sõitis see üsna sügavas lumes gaas põhjas ainult jõuga - gaas põhja ja kiirus 30 km/h. Siis veab välja. Kui aga peatud - siis jäädki sinna.
Kolonnis seda ei saa. Esimene kord, kus tuli peatus jäi ka viimaseks.

Aga selge on see, et stock LC120 ei ole võimeline konkureerima ettevalmistatud autodega.
Kusjuures selle 4,0 bens V6 suhtes on sul õigus. Käisime mingi aeg tagasi siin paari foorumlasega Raadi kruusaaugus ja tundsin samuti, et pikemalt paksus lumes ei jaksa korralikku hoogu üles võtta, et kuhugi tõusu hooga vallutama minna....samas oli foorumlasel Pob`il 4,0 V6 LC 120 ja see urises küll mõnusa häälega.

Postitatud: P Veebr 14, 2010 3:18 pm
Postitas TiitR
denis23 kirjutas:Mis puutub LC120-sse.


Esiteks, jah, oli piinarikkas teatud mõttes, kuna auto ei ole võimeline liikuma lumes mis on 80 sm sügav)

Teiseks, minul, ehk omanikul seni selliste ürituste kogemus puudus koos kõikide teiste järeldustega.

Kolmandaks, LC120 4.0 V6 pea ainuke eelis selles olukorras on hobustejõude arv. Hiljem, Põllküla-Suurküla piirkonnas sõitis see üsna sügavas lumes gaas põhjas ainult jõuga - gaas põhja ja kiirus 30 km/h. Siis veab välja. Kui aga peatud - siis jäädki sinna.
Kolonnis seda ei saa. Esimene kord, kus tuli peatus jäi ka viimaseks.

Aga selge on see, et stock LC120 ei ole võimeline konkureerima ettevalmistatud autodega.
P.S tundub minu länkari kaksikvend olevat? Vähemalt värv tundub sama? 8)

Postitatud: P Veebr 14, 2010 3:55 pm
Postitas denis23
eks need kõik länkarid on ühesugused enam vähem)

ainult et 98% on diiselmootoriga.

jah, 175 kw on mõnel juhul suur pluss, kui kütusekulu mitte arvestada muidugi.