4runneri LSD diffri probleem?
Moderaatorid: jr, Moderators
Mõtlesin ka mis müstilistest summadest siin räägiti, et LSD'd pidama saada. Tõesti jah kui Elke Autost originaalkettad tellida - siis maksad küll oinaks. Endal oli kaks LSD'd laual lahti ja valisin kummagist paksemad kettad välja. Töötab nagu charm. Siin palju kiidetud LockRight läheb suurema rattaga Toyodel paari võistlusega aatomiteks. 33" rattaga ja väiksemaga mehed sõidavad mõned jällegi aastaid ja on õnnelikud.PARUN kirjutas:Ahjaa, läks see üritus maksma 2x15eeki rõngastihend
3L Liqui moly lsd difri õli kokku 456 eeki. (Silda läks 2.4l)
LSD eelis on ilmselt see, et kui ära kulub siis töötab vabadiffrina ikka edasi. Lockright kui läheb perse siis on perses. Muud tarka siis teha ei ole kui jälle uus Lockright osta - erinevalt LSD'st mida saad lihtsalt tihendada. Samas on Lockrightil jälle õli odavam ja kui on lukus, siis on ikka suhteliselt lukus. Erinevalt LSD'st mis vajalikul hetkel libisema võib hakata. Võta kinni. Kellele ema, kellele tütar.
Päikest:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Ligunes ööläbi tagasild tiigilaadses augus. Hommiku auto kuivale ja otsustasin uurida kas vesi on asendanud õli. Kuid oh ei, kõik oli tip-top, väljaarvatud metallipuru mis õli sees oli. Ilmselt pingutaasin seibi paksusega üle ja surusin vedru pimedaks. Esialgu veel uurima ei hakka, mis elu seal sees toimus, kuid kindlasti vaatan tulevikus lockright'i poole. Võibolla mitte küll selle autoga, aga mõne muuga kindlasti.
Kõnetraat 51922951
Lõpuks siis nii kaugel et sai teema algataja enda LSD toimima.
Kuna talv võtab järjest karmimaid tuure ja endal puhkus sai asi ette võetud.Läks ca.10tundi kuna seibid treisin ise polnud tehase omasid
käepärast. Pole ise suuremasi treial aga tehtud sai .Paksusega 0,7-0,8 mm. Aega viitsid stabikavarda poldid mis läksid puru kuna differ ei tulnud
muidu välja. Pärast möllasin tule ja veega tükk aega.
Aga praegu asi toimib rabab mõlemaga väga hästi!
Tänud kõigile kes siin oma kogemusi jagasid ja mind sellega innustasid!!!
Kuna talv võtab järjest karmimaid tuure ja endal puhkus sai asi ette võetud.Läks ca.10tundi kuna seibid treisin ise polnud tehase omasid
käepärast. Pole ise suuremasi treial aga tehtud sai .Paksusega 0,7-0,8 mm. Aega viitsid stabikavarda poldid mis läksid puru kuna differ ei tulnud
muidu välja. Pärast möllasin tule ja veega tükk aega.
Aga praegu asi toimib rabab mõlemaga väga hästi!
Tänud kõigile kes siin oma kogemusi jagasid ja mind sellega innustasid!!!
Mõõtmist ei teinud , kuna kettad olid praktiliselt kulumata ja tehase paigaldusega. See tähendab ,et kõige välimised kettad on paksemad kui teised ja lisaseibe ei olnud.Vedrusid oli ka ainult üks sees. Kuna vedru käik tundub olema kaunis lühike ja vedru päris tugev, ei hakanud üle pingutama. Esinduse seibid ka 0,7mm.
Ise lisasin kokku 1,6mm ja praegu võtab pööramisel isegi asfaldil sisemise kummi krobisema, lumest rääkimata. Kuna kulumine oli pea olematu eeldasin, et asja toimima saamiseks pole rohkem vaja ja nii oligi.
Kaua ta toimib ei tea aga nüüd juba asi käpas.
Ise lisasin kokku 1,6mm ja praegu võtab pööramisel isegi asfaldil sisemise kummi krobisema, lumest rääkimata. Kuna kulumine oli pea olematu eeldasin, et asja toimima saamiseks pole rohkem vaja ja nii oligi.
Kaua ta toimib ei tea aga nüüd juba asi käpas.
Mul juba aasta ja 4 kuud täiesti toimib, nii esi-kui tagasild siiani kratsivad maad kui 4wd sees. taga oli vist 2 vedruga ja ees 1 vedruga variant.. huvitav mis ajal ja mis puhul ning mis modifikatsioonidele neid erinevaid tehti? teab siin keegi äkki? mina siis tänaks teda küllsaunatont kirjutas: Kaua ta toimib ei tea aga nüüd juba asi käpas.

Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
See 4 runneri remondi raamat näitab ka kahte vedru aga mul on üks.
Isend on aastast 93 2,4td 66 kw.
Eile sai siis katsetatud max. koormusega 3t. treilaga. Asfaldil pöörates mõtlesin, et pilbastab sateliidid ära. Töötab häst ei jätnud hätta eilse libedaga. Võibolla sai isegi tiba tummine.
Tahaks tänada ka Roosna-Alliku tiimi, kes eelmine nädal vahetas esimesed veovõlli puksid töö kiire ja korralik,mõistliku raha eest
Tänud!!!
Isend on aastast 93 2,4td 66 kw.
Eile sai siis katsetatud max. koormusega 3t. treilaga. Asfaldil pöörates mõtlesin, et pilbastab sateliidid ära. Töötab häst ei jätnud hätta eilse libedaga. Võibolla sai isegi tiba tummine.
Tahaks tänada ka Roosna-Alliku tiimi, kes eelmine nädal vahetas esimesed veovõlli puksid töö kiire ja korralik,mõistliku raha eest
Tänud!!!