4. leht 7-st
Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:19 pm
Postitas hmm
Kaua võib härrased?
Mul on pikem (parem) kui sul....
Püss on parem kui kahur.... jne. lõpmatuseni...
Igal asjal oma koht ja vajadused, omad head ja vead.
Punni on hea ja kerge lõkata - tõmmata... aga kui koormat vedada vaja on puuks.
Varsti on teema mul parem naine kui sul...
Võiks veel teha teema kui sitt on Lamboga kartuleid vedada järelikult mõttetu auto.
Järgmiseks Patroliga ringrada sõita on jama, järeldus mõttetu auto...
Jõudu.
Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:36 pm
Postitas mrt
Kes need maaklerid on sellised ?

Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
PriitV kirjutas:
------------------------------------------------------------------------------------
Saage aru, poleks me Margus61'e ja Michelise meeskonnaga
Vanjale ja Mašale Vepskiil kogemata appi sattunud, oleks need kaks tegelast seal niigi kohaloldud 24 tunnile lisaks veel paar päeva veetnud! Toda vintsita 4-Runnerit poleks nad sealt never käterammuga kätte saanud (vaata video lõppu). Samas võtad sellise mõttetu kerge punni, tropp taha, kirvega lööd ühe 3-meetrise lepakaika ja tõmbad köögifüüsikaga ta sealt 20-30 cm kaupa sita seest välja. Nii, nagu väidetavalt on püramiidid tehtud - kangimeetodiga. Kõige lihtsam toetada kang mõne kasvava puu taha. Tonnist saab veel jagu, kahest kindlasti mitte või peab "kang" juba selline olema, et seda ei jõua hoida.
Tegelikult ei saanud ma seda videot vaadates aru mida nad seal augus 24h vahtisid - Hi-Lift oli neil ju olemas - selle ajaga oleks ammu välja "vintsinud" - justnimelt käterammuga
hmm kirjutas:Järgmiseks Patroliga ringrada sõita on jama, järeldus mõttetu auto...
Ringraja Patrolit ei ole kohanud tõeste - aga maalmas on mitmeid kiirendus Patrolisis küll
Üks isegi hetkel müügis:
http://cgi.ebay.com.au/Nissan-Patrol-35 ... 3ca9235726
Mõõdaks veel millegi pikkust

Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:48 pm
Postitas Marlai
PriitV kirjutas:
Mis kuradi VINTS!!! Kui, siis läheme otsejoones põhjatusse sopaauku tehasekorras autodega. Muuseas, mina võin tulla ka 805 kg kaaluva 1wd isendiga, tõstvaks-tõmbavaks jõuks võtan jõulise lapsepõlvesõbra kaasa.
Mis kuradi lapsepõlvesõber !!! Läheme otsejoones põhjatusse sopaauku, mina võin tulla ka jalgrattaga ......
Lõpetaks tõesti selle jabura vaidluse. Jalgrattast ei saa iial auto, sõiduauto ei ole maastur, maastur ei ole "(metsa)koll" ja kollisist ei saa ..... jne,jne.
Postitatud: L Jaan 16, 2010 11:08 pm
Postitas aadu
Poeg oli vist neljane või viiene kui ta kiusas mind küsimusega, et milline auto on kõige-kõige parem.
Registreeritud kasutajad peaks ju foorumi reeglite järgi olema vähemalt 13 aastat vanad...

Postitatud: P Jaan 17, 2010 12:05 am
Postitas ddig
Kuidas küll saab selline teema ärritada nii tõsiseid tegijaid?
Postitatud: P Jaan 17, 2010 1:07 am
Postitas Myrgel
ddig kirjutas:Kuidas küll saab selline teema ärritada nii tõsiseid tegijaid?
Nohh mehed on kirega oma hobi juures kes maasturite, kes Pandade juures. Ja kui mehed juba midagi kirega võtavad siis võib ka emotsioon lakke minna.
Ei saa ju ka ärritamata jätta kui üks mees tuleb ja teeb põhimõtteliselt selgeks, et enamik tuntud maastureid ja nendega sõitjaid on mõtetud.
Samas kui vaielda mingi asja üle autofoorumis siis olgu see siis juba autod. Ehk selgub ka vaidluses tõde. Kuigi antud hetkel on seda ilmselt juba palju loota.
Teen ettepaneku paar tooni maha võtta ja mõelda sõbralik-sportliku väljakutse tegemise peale ikkagist. Igavesti uhke oleks kui väike panda või subaru TRx masinatele maastikul silmad ette teeks. Oleks meil kõigil suud lukus. Vaja on teeme top geari ka ja paneme televiisorisse.
Urmas
P.S. PriitV: ennem kui madist ja movistari offroad valdkonna mõtetuteks statistideks sõimama lähed mine ja hari ennast veidi. Mind võid sõimata kelleks tahes. Üleüldse võiks jääda teema juurde ja mitte laskuda nii madalale, et isiklike solvanguid tegema hakata. Siis pole see enam vaidlus ega väitlus vaid tatipritsimine.
Postitatud: P Jaan 17, 2010 1:45 am
Postitas Thir13en
Eks igaüks süveneb asjasse oma vaatevinklist. Kas ta jääb enda põhimõtete ja ideoloogia juurde või läheb kaasa niisama "puurijatega" kas on mõtet ärrituda nii mõtetute asjade üle? Ma tõesti ei mõista mis peaks ajendama kedagi selleks et süveneda sellesse mis teda nagu absoluutselt ei huvita. Milleks võrrelda näppu nokuga? Siga ei saa kunagi sarnaseks käoga. Las poisid mängivad oma liivakastis. Igaühele oma.
Postitatud: P Jaan 17, 2010 2:13 am
Postitas Discovery
Thir13en kirjutas:Eks igaüks süveneb asjasse oma vaatevinklist. Kas ta jääb enda põhimõtete ja ideoloogia juurde või läheb kaasa niisama "puurijatega" kas on mõtet ärrituda nii mõtetute asjade üle? Ma tõesti ei mõista mis peaks ajendama kedagi selleks et süveneda sellesse mis teda nagu absoluutselt ei huvita. Milleks võrrelda näppu nokuga? Siga ei saa kunagi sarnaseks käoga. Las poisid mängivad oma liivakastis. Igaühele oma.
OT Ma tean, et nii mõnelgi hakkavad silmad vilama mu jutu peale, aga õpi enne komad ära ning nokusid pole ette ja taha vaja toppida, eriti avalikus foorumis, et end mõistetavaks teha ja midagi tabavalt ütelda. Edu.
Ja nüüd maasturijuttu...jätka!:)
Postitatud: P Jaan 17, 2010 2:27 am
Postitas aadu
Myrgel kirjutas:
Teen ettepaneku paar tooni maha võtta ja mõelda sõbralik-sportliku väljakutse tegemise peale ikkagist. Igavesti uhke oleks kui väike panda või subaru TRx masinatele maastikul silmad ette teeks. Oleks meil kõigil suud lukus. Vaja on teeme top geari ka ja paneme televiisorisse.
Kuidas sa mõtled neid võrrelda?
Pandat, mille eeliseks on väikesed mõõtmed ja kerge kaal, kuid mis on siiski liiga raske ja ilma sangadeta, et vööni mudas teda süles kanda.
X-i, mille xdrive toimetab hästi libedal ja aitab hoida valitud sõidusuunda, kuid mis on ikkagi ehitatud maanteeristlejaks väikese teelt mahakeeramise võimalusega.
Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud).
Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
Igatahes pojale ma seletasin nii, et iga auto on ehitatud teatud kasutusvaldkonda silmas pidades ja iga autoomanik on on valinud omale auto isiklikke eeliseid silmas pidades. Kellel on selleks siis kas hind, auto omamisega saavutatud ühiskondlik staatus, kütusekulu, suurus, värvus, kandevõime, läbivus või mida iganes...
Nii võibki öelda, et
iga auto on tema omanikule see
kõige-kõige parem.
Ilmselt oli mul õigus ja sellest ongi tingitud need tulised vaidlused ja vajadus oma valiku õigsust tõestada
Tegelikult peaks nüüd, kus poisil on endal juba mitu autot olnud, temale sama küsimuse esitama. Huvitav mida ta vastaks?

Postitatud: P Jaan 17, 2010 10:18 am
Postitas MahviaDeTyrk
aadu kirjutas:Tegelikult peaks nüüd, kus poisil on endal juba mitu autot olnud, temale sama küsimuse esitama. Huvitav mida ta vastaks?

Küsi jah - Paluks vastuse kah avalikustada - äkki saame siis lõpuks ometi tõe teada

Postitatud: P Jaan 17, 2010 10:48 am
Postitas tai
Suht objektiivse tulemuse saaks, kui vaadata kes kõige kauem ilma elumahladeta kulgeb või kõige aeglasemalt maha põleb.

Postitatud: P Jaan 17, 2010 1:19 pm
Postitas Myrgel
aadu kirjutas:Kuidas sa mõtled neid võrrelda?
Pandat, mille eeliseks on väikesed mõõtmed ja kerge kaal, kuid mis on siiski liiga raske ja ilma sangadeta, et vööni mudas teda süles kanda.
X-i, mille xdrive toimetab hästi libedal ja aitab hoida valitud sõidusuunda, kuid mis on ikkagi ehitatud maanteeristlejaks väikese teelt mahakeeramise võimalusega.
Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud).
Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
No siin on juttu olnud ikka nende autode maastikusuutlikusest. Seega tingimused peaksid ikka samad olema mis maastikul leida võib. Kui võrlus TR3 klassi kollidega on ebavõrdne (mõni muidugi vaidleb vastu) siis võiks ju väikesed putukad omavahel rammu katsuma panna. Et milline masin kõige kaugemale saab. Mine tea, äkki mõni võistlusekorraldaja teeb ala populariseerimiseks eraldi showklassi kunagi veel. Kui asi piisavalt seks tundub, siis võtan kaamera ka ühes ja paneme mudased asfaldiautod televiisorisse ka.
Ma ei räägi ainult X'ist ja Pandast. Omal ajal oli siin üks mees kes veriselt kaitses
HRV uskumatut läbivust ja enamikel on veel värskelt meeles
Smart'i mees, kes kõikidele postitustele vastas A4 jao tekstiga kuivõrd hästi murrab see plastmassist auto läbi mägede. Veel peaks foorumiliikmete seas olema KIA ja Hyundai linnamaastureid jm.
Urmas
Postitatud: P Jaan 17, 2010 8:28 pm
Postitas 111CAT
Lahe - kas verd ka juba saab
Igal masinal on oma eelised ja koht kus esineda. Vana tagaveoline ja tagamootoriga VW transporter liigub kindlasti paksus lumes ülihäsi ( võib- olla ka vana 'skoda) . Kui peaksin ainult ennast liigutama erinevatel teedel ja teedeta alal siis oleks igati õige valik Panda. Praktiline valik kui vaja tonne liigutada ( kastis ja kärus) erinevatel teedega ja teedeta aladel (praegune lumi veel juba talve sõitnud lamelliga muret ei valmista) on picup ning pole mõtet neid võrrelda ainult ühe kindla mõõdupuu järgi.
Spetsiaalmasinad aga mida ühe lombi - kivi juurest teise juurde veetakse treileriga ei kannata kohe kindlasti mingis mõttes

mingit võrdlust Pandaga !!
Postitatud: P Jaan 17, 2010 9:03 pm
Postitas igiliikur
Loomulikult on iga auto hea, nagu öeldakse, kellele ema, kellele tütar

Nagu rahvas räägib, siis on see teema mõttetu vaidlemine, millel pole lõppu....Kõik autod on omas elemendis head, eks sellepärast ongi mudelite valik nii suur. Langetasin enda jaoks samuti hiljuti raske otsuse ja vahetasin oma Chevy(uskuge mind, olin hingega asja juures) Pajero vastu

Ameeriklane on mugav(maanteel sõita hea), samas sain nuud traktori(pajero), paras tank aga mulle sobib

Tahab nokitsemist, aga siis saabki ju kõik oma käe järgi ära teha. Seega minu sõnum: rebjata, tavaite zit drusno
