4. leht 6-st
Postitatud: E Jaan 25, 2010 8:41 am
Postitas gunnar
Jeep GC kirjutas:Kas on keegi leidnud ka mingi lahenduse, ise mõtlen praegust defa eelsoenduse peale, mis Te arvate, oleks see üks lahendus probleemile.
Kahjuks mitte, auto seisab ja ootab soojemat ilma. Veebruari algul lasen calixi plokisoenduse panna, paha ta ikka ei tee. Samas korda plaanin ikka asja teha, pole normaalne et -15 auto ei käivitu !
Postitatud: E Jaan 25, 2010 8:51 am
Postitas fagott
Teinekord abi privaatsõnumitest, tasub vaadata

Postitatud: E Jaan 25, 2010 9:39 am
Postitas gunnar
fagott kirjutas:Teinekord abi privaatsõnumitest, tasub vaadata

Lugesin, aga enne kui ma masinat liikuma ei saa pole midagi teha. Seepärast ütlesin et ootan soojemat ilma.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 11:53 am
Postitas Laks
Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 12:21 pm
Postitas hh
Räägid ehk lähemalt, mis tegid oma Jeebiga? Endal Grand alla -18 ei taha siiski käivituda.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 5:19 pm
Postitas Y60 Patrol GR
Laks kirjutas:Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
Rahvas nõuab,räägi lähemalt mis tegid,et haigusest jagu said.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 5:50 pm
Postitas Jeep GC
Oleks ka huvitatud mis siis viga oli, oma autole lasin eile panna peale defa eelsoenduse ja täna hommikul läks plõksti käima. Sellega küll ei ole probleem lahendatud, kuid saab vähemasti autoga liigelda.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 6:07 pm
Postitas ibra
Y60 Patrol GR kirjutas:Laks kirjutas:Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
Rahvas nõuab,räägi lähemalt mis tegid,et haigusest jagu said.
Poiss hoiab saladust ,eks ta juhi saamatus ikka oli

Postitatud: R Jaan 29, 2010 8:55 pm
Postitas rannamees
Väga levinud käitumine muide erinevates foorumites:(
Kui auto(sikkel, paat, jne) peetis, siis nutetakse ja otsitakse abi...
Saadakse tavaliselt kuhjaga erinevaid soovitusi -ideid...
Aga tagasisidet, mis teisi sama murega kokkupuutujaid huvitaks, ei tulegi....
See jutt on minu isiklik arvamus, tähelepanek ja ei kehti mitte ühegi konkreetse inimese kohta ei siin ega kuskil mujal.
Palun mitte kedagi tunda ennast puudutatuna !!!
Postitatud: P Jaan 31, 2010 6:53 pm
Postitas heiki003
minu CRD mootoriga Voyageril oli sama asi ja viga peitus ühes pihustis mille tagasivool oli üle max lubatu (25ml/minutis).
Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:05 am
Postitas Laks
Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 10:08 am
Postitas Jeepu
Diisli puhul poleks ise Rain Aava peale Kostiveres tulnudki. Ma olen kunagi tema juures käinud, aga bensiini tarbivate masinatega ja just Audidega. Aga kindlasti on ta põhjalike teadmistega ja kogemustega ning teda võib alati usaldada. Aretab ta ju rallikaid ka. Mina olen paaril korral (küll bensukate puhul) saanud temalt abi asjades, mille puhul teised on hätta jäänud.
//
Terv.Priit
Postitatud: E Veebr 01, 2010 1:45 pm
Postitas ibra
Laks kirjutas:Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
Mõtetu jutt.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:24 pm
Postitas gunnar
ibra kirjutas:Laks kirjutas:Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
Mõtetu jutt.
Njah, mul ei meeldi viriseda aga tundub nii küll jah

Paraku. Kui mu auto oleks 2 nädalat remondis ja ma peaks selle peale hulka raha kulutama siis mingi leiva ja töö jutt mind abs ei huvitaks. Ma tahaks ikka teada mille eest ma täpselt maksin. Pole kuskil enne mingit varjamist olnud... A võibolla on asi ainult mu paranoilises loomuses.
Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:33 pm
Postitas KeegiVeel
Endal 2,5 td Grand Cherokee, ei olnud külmaga suuremat probleemi, ainult -26, siis tahtis stardiabi saada, aga eks see külm mõjutab akut kõvasti. Eestis ikkagi suurimaks murelapseks solkkütus.