Kahjuks mitte, auto seisab ja ootab soojemat ilma. Veebruari algul lasen calixi plokisoenduse panna, paha ta ikka ei tee. Samas korda plaanin ikka asja teha, pole normaalne et -15 auto ei käivitu !Jeep GC kirjutas:Kas on keegi leidnud ka mingi lahenduse, ise mõtlen praegust defa eelsoenduse peale, mis Te arvate, oleks see üks lahendus probleemile.
Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
4x4=16 

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 108
- Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
- Asukoht: Rakvere lähistelt metsast
Rahvas nõuab,räägi lähemalt mis tegid,et haigusest jagu said.Laks kirjutas:Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.
MBX350d
Poiss hoiab saladust ,eks ta juhi saamatus ikka oliY60 Patrol GR kirjutas:Rahvas nõuab,räägi lähemalt mis tegid,et haigusest jagu said.Laks kirjutas:Kas keegi on vahepeal oma pilli selle külmaga liikuma ka saanud, või olen ma ainuke?
Kaks nädlat on higi ja verd valatud selle müstilise vea kõrvaldamisega ja kulutatud hunnik raha, aga tundub ,et lõpuks on tulemus siiski käes ja masin käivitus ilma igasuguste abivahenditeta isegi -26C. Seda küll teisel korral aga siiski käivitus. -15 ei olnud enam aga üldse mingi probleem. Kui nüüd asi nii ka jääb siis vist sai sellest "haigusest" oma masinal võitu.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Väga levinud käitumine muide erinevates foorumites:(
Kui auto(sikkel, paat, jne) peetis, siis nutetakse ja otsitakse abi...
Saadakse tavaliselt kuhjaga erinevaid soovitusi -ideid...
Aga tagasisidet, mis teisi sama murega kokkupuutujaid huvitaks, ei tulegi....
See jutt on minu isiklik arvamus, tähelepanek ja ei kehti mitte ühegi konkreetse inimese kohta ei siin ega kuskil mujal.
Palun mitte kedagi tunda ennast puudutatuna !!!
Kui auto(sikkel, paat, jne) peetis, siis nutetakse ja otsitakse abi...
Saadakse tavaliselt kuhjaga erinevaid soovitusi -ideid...
Aga tagasisidet, mis teisi sama murega kokkupuutujaid huvitaks, ei tulegi....
See jutt on minu isiklik arvamus, tähelepanek ja ei kehti mitte ühegi konkreetse inimese kohta ei siin ega kuskil mujal.
Palun mitte kedagi tunda ennast puudutatuna !!!
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
4x4=16 

Diisli puhul poleks ise Rain Aava peale Kostiveres tulnudki. Ma olen kunagi tema juures käinud, aga bensiini tarbivate masinatega ja just Audidega. Aga kindlasti on ta põhjalike teadmistega ja kogemustega ning teda võib alati usaldada. Aretab ta ju rallikaid ka. Mina olen paaril korral (küll bensukate puhul) saanud temalt abi asjades, mille puhul teised on hätta jäänud.
//
Terv.Priit
//
Terv.Priit
Mõtetu jutt.Laks kirjutas:Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Njah, mul ei meeldi viriseda aga tundub nii küll jahibra kirjutas:Mõtetu jutt.Laks kirjutas:Ei hoia ma midagi saladuses, olin lihtsalt nädalavahetuse arvutist eemal ja kuikellegil oleks huvi suurem olnud, olkes saanud ju mulle helistada. Kontakt number ju avalikult siin täitsa olemas.
Kuna korda tegijaks ei olnud mina ise ja ilmselt on ta praegu ainuke mees kes seda viga kõrvaldada oskab, siis ei öelnud ta ka mulle päris täpselt, milles see viga oli.
Mis on minu arust täiesti mõistetav, sest see on ju tema "leib".
Kui kellegil huvi on siis võib helistada Aava Rainile, kes ta telefoni ei tea siis nr. on 5044040.
Ma muidugi ei garanteeri, et teie autol sama viga on mis minul, aga üsna tõenäoline on see küll, sest vea otsimisega tegeles ta kaks nädalat.
