4. leht 6-st

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:13 pm
Postitas davidsoniharald
Utsitaks teemat vahepeal ja küsiks siis, kuidas läinud soenduse remont? Milliste vahenditega olete auto soemaks saanud? Kas radika läbipesu on olulist effekti andnud? Kui keeruline see operatsioon oli?

Mul ka krt külm autos...

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:31 pm
Postitas ermo932
minu masinal on selline probleem, et sooja puhub, aga ei sa reguleerida jalgade peale ega keskele, see nupp kus seda reguleeritakse nagu üldse ei funkaks, kui nupu ainult jalgade peale keerad, siis puhub ikka akende peale ja jalad ikka külmad äkki kellegil on olnud sama probleemi? :oops:

Postitatud: P Jaan 10, 2010 12:07 am
Postitas Niru
kui asendeid ei muuda siis on vaakum pees, aga chero soojenduse toimimine on üldse jabur

Postitatud: T Jaan 12, 2010 2:57 pm
Postitas zyon
täna saan garagesse ja vahetan soendus radika ära eks siis näha kui umbes vana on et kergelt leiget tuleb... kusagil oli ka link selle vahetuse kohta aga ei leia ülesse :(

Postitatud: T Jaan 12, 2010 7:36 pm
Postitas PSV

Postitatud: K Jaan 13, 2010 10:18 am
Postitas zyon
Nii siis sai eile siis see soojendus radikas äravahetatud, võttis aega 5h. Nüüd siis jällegi võib külmetamata ringi sõita, isegi eile ööse -9C võis autos ilma jopeta istuda, sest jube palavaks läks. Proovisin vanaradikat nii, et valasin peaaegu keevat vett sisse ja ainult pool radikat läks soojaks (leigeks võiks öelda). Niisis pesin prooviks vana radika igasuguste vahenditega läbi ja sealt tuli igasugust sodi välja. Peale pesu tegin jälle katse kuuma veega ning siis läks radikas ilusti soojaks. Lõpetuseks nii palju, et kui korralikult läbipesta siis saab vana radika ka tööle aga kuna uus oli soetatud siis vana tagasi panema ei hakanud. Arvan et vanaga oleks ka sooja tulema hakanud.

Postitatud: K Jaan 13, 2010 2:42 pm
Postitas rannamees
zyon kirjutas:Nii siis sai eile siis see soojendus radikas äravahetatud, võttis aega 5h. Nüüd siis jällegi võib külmetamata ringi sõita, isegi eile ööse -9C võis autos ilma jopeta istuda, sest jube palavaks läks. Proovisin vanaradikat nii, et valasin peaaegu keevat vett sisse ja ainult pool radikat läks soojaks (leigeks võiks öelda). Niisis pesin prooviks vana radika igasuguste vahenditega läbi ja sealt tuli igasugust sodi välja. Peale pesu tegin jälle katse kuuma veega ning siis läks radikas ilusti soojaks. Lõpetuseks nii palju, et kui korralikult läbipesta siis saab vana radika ka tööle aga kuna uus oli soetatud siis vana tagasi panema ei hakanud. Arvan et vanaga oleks ka sooja tulema hakanud.
Hakka või ise ka radikat pesema, külm on sõita.
Aga.....no nii s..t on voolikutele ligi saada.

Mis pumpa ja ainet kasutasid läbipesuks?

Postitatud: K Jaan 13, 2010 8:02 pm
Postitas zyon
kui peale jätad radika siis keeruline pesta, kuigi kui kapoti alt voolikud lahtilasta ja mingid pikemad voolikud külge installeerida siis äkki õnnestub... ise kasutasin tavalist katlakivi eemaldit ja mingit koduses majapidamises olevt puhastus ainet (ei tea mis ta nimi on sest silt kulunud). igatahes sodi võttis lahti kui surveveega läbi lasin mitmeid kordi.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 9:45 am
Postitas rannamees
Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)

Postitatud: L Jaan 23, 2010 10:17 am
Postitas ibra
rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)
See ei ole lahendus.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 3:51 pm
Postitas carlos1234
mis peaks siis näitama kui temp näidik hakkab näitama 100 kus peaks ta siis olema.see seier

Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:50 pm
Postitas ibra
carlos1234 kirjutas:mis peaks siis näitama kui temp näidik hakkab näitama 100 kus peaks ta siis olema.see seier
Suht segane su jutt.Aga kui skaala algab 100-ga ,siis on skaala F-des.100F võrdub 38 kraadi C .Kui ta on 100 F,siis sul ei saagi kuudis sooja olla.Vaheta termostaat ära.Sul peab olema vähemalt 190 F.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:33 am
Postitas Laks
Mul ka teeb muret see et GC 2,7 CRD salong ei taha kuidagi soojaks minna. Kui õues rohkem kui -10C siis sõida nii pikka maad kui tahes, aga salong ikka külm. Proovisin ka nüüd seda n.ö. "papi trikki" aga tundub, et ka sellest kasu ei ole. Mootori temp. ei taha kuidagi üle 40C tõusta ja salongis külm mis külm.
Mõni oskab jõu ja nõuga abiks olla äkki selle pesemise osas?

Indrek
tel. 5066338

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:39 pm
Postitas gunnar
Laks kirjutas:Mul ka teeb muret see et GC 2,7 CRD salong ei taha kuidagi soojaks minna. Kui õues rohkem kui -10C siis sõida nii pikka maad kui tahes, aga salong ikka külm. Proovisin ka nüüd seda n.ö. "papi trikki" aga tundub, et ka sellest kasu ei ole. Mootori temp. ei taha kuidagi üle 40C tõusta ja salongis külm mis külm.
Mõni oskab jõu ja nõuga abiks olla äkki selle pesemise osas?

Indrek
tel. 5066338
Jah ikka oskan :D Termostaat vaja vahetada, tegin seda ise kuu tagasi. Paras jamamine kui aus olla. Termostaat vahetub koos korpusega, ehk siis voolikud lahti, 3 polti kere küljest ja termo andur pistikust lahti. Mina sain tarmostaadi millel andurit kaasas polnud seega vanalt tõstsin ümber. Voolikute ja juhtmetega võideldes mis kõik ette jäävad ole väga ettevaatlik kütusetorudega. soovitavalt lase lahti see polt mis hutusklappi hoiab, saad liikumist juurde. Mina seda ei teinud ja sain uue toru osta silberist, mis polnud kallis aga vahetus igavene juramine. Sel masinal kõik ju nii kitsas kapoti all. Sain 87 kraadi juurde temp, enne hoidis nii 55. Aga ikkagi, alates -18 ei taha ikka väga sooja anda, termostaat kinni aga mootor jahtub puhtal võrest tuleva tuulega nii palju tundub. Liiga öko, mis teha...

Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:29 pm
Postitas Pomo
ma otsisin silmadega termostaati kapoti alt ja ei leidnud :lol:
papitükk ei andnud selle auto puhul ka mul tulemust :roll:
Kus te teate mitu kraadi on? Millega mõõdate? Mis asendis näidik salongis teil on? Mul on selle rasvase peal või natuke alla, mis asub 40 ja 100 vahel. Rohkem seal numbreid ei ole.