jeep ei ole soe
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Utsitaks teemat vahepeal ja küsiks siis, kuidas läinud soenduse remont? Milliste vahenditega olete auto soemaks saanud? Kas radika läbipesu on olulist effekti andnud? Kui keeruline see operatsioon oli?
Mul ka krt külm autos...
Mul ka krt külm autos...
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
täna saan garagesse ja vahetan soendus radika ära eks siis näha kui umbes vana on et kergelt leiget tuleb... kusagil oli ka link selle vahetuse kohta aga ei leia ülesse 

Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Nii siis sai eile siis see soojendus radikas äravahetatud, võttis aega 5h. Nüüd siis jällegi võib külmetamata ringi sõita, isegi eile ööse -9C võis autos ilma jopeta istuda, sest jube palavaks läks. Proovisin vanaradikat nii, et valasin peaaegu keevat vett sisse ja ainult pool radikat läks soojaks (leigeks võiks öelda). Niisis pesin prooviks vana radika igasuguste vahenditega läbi ja sealt tuli igasugust sodi välja. Peale pesu tegin jälle katse kuuma veega ning siis läks radikas ilusti soojaks. Lõpetuseks nii palju, et kui korralikult läbipesta siis saab vana radika ka tööle aga kuna uus oli soetatud siis vana tagasi panema ei hakanud. Arvan et vanaga oleks ka sooja tulema hakanud.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Hakka või ise ka radikat pesema, külm on sõita.zyon kirjutas:Nii siis sai eile siis see soojendus radikas äravahetatud, võttis aega 5h. Nüüd siis jällegi võib külmetamata ringi sõita, isegi eile ööse -9C võis autos ilma jopeta istuda, sest jube palavaks läks. Proovisin vanaradikat nii, et valasin peaaegu keevat vett sisse ja ainult pool radikat läks soojaks (leigeks võiks öelda). Niisis pesin prooviks vana radika igasuguste vahenditega läbi ja sealt tuli igasugust sodi välja. Peale pesu tegin jälle katse kuuma veega ning siis läks radikas ilusti soojaks. Lõpetuseks nii palju, et kui korralikult läbipesta siis saab vana radika ka tööle aga kuna uus oli soetatud siis vana tagasi panema ei hakanud. Arvan et vanaga oleks ka sooja tulema hakanud.
Aga.....no nii s..t on voolikutele ligi saada.
Mis pumpa ja ainet kasutasid läbipesuks?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
kui peale jätad radika siis keeruline pesta, kuigi kui kapoti alt voolikud lahtilasta ja mingid pikemad voolikud külge installeerida siis äkki õnnestub... ise kasutasin tavalist katlakivi eemaldit ja mingit koduses majapidamises olevt puhastus ainet (ei tea mis ta nimi on sest silt kulunud). igatahes sodi võttis lahti kui surveveega läbi lasin mitmeid kordi.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe 
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera

Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
See ei ole lahendus.rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 561
- Liitunud: T Dets 08, 2009 2:54 pm
- Asukoht: tartu
Suht segane su jutt.Aga kui skaala algab 100-ga ,siis on skaala F-des.100F võrdub 38 kraadi C .Kui ta on 100 F,siis sul ei saagi kuudis sooja olla.Vaheta termostaat ära.Sul peab olema vähemalt 190 F.carlos1234 kirjutas:mis peaks siis näitama kui temp näidik hakkab näitama 100 kus peaks ta siis olema.see seier
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mul ka teeb muret see et GC 2,7 CRD salong ei taha kuidagi soojaks minna. Kui õues rohkem kui -10C siis sõida nii pikka maad kui tahes, aga salong ikka külm. Proovisin ka nüüd seda n.ö. "papi trikki" aga tundub, et ka sellest kasu ei ole. Mootori temp. ei taha kuidagi üle 40C tõusta ja salongis külm mis külm.
Mõni oskab jõu ja nõuga abiks olla äkki selle pesemise osas?
Indrek
tel. 5066338
Mõni oskab jõu ja nõuga abiks olla äkki selle pesemise osas?
Indrek
tel. 5066338
4x4=16 

Jah ikka oskanLaks kirjutas:Mul ka teeb muret see et GC 2,7 CRD salong ei taha kuidagi soojaks minna. Kui õues rohkem kui -10C siis sõida nii pikka maad kui tahes, aga salong ikka külm. Proovisin ka nüüd seda n.ö. "papi trikki" aga tundub, et ka sellest kasu ei ole. Mootori temp. ei taha kuidagi üle 40C tõusta ja salongis külm mis külm.
Mõni oskab jõu ja nõuga abiks olla äkki selle pesemise osas?
Indrek
tel. 5066338

ma otsisin silmadega termostaati kapoti alt ja ei leidnud
papitükk ei andnud selle auto puhul ka mul tulemust
Kus te teate mitu kraadi on? Millega mõõdate? Mis asendis näidik salongis teil on? Mul on selle rasvase peal või natuke alla, mis asub 40 ja 100 vahel. Rohkem seal numbreid ei ole.

papitükk ei andnud selle auto puhul ka mul tulemust

Kus te teate mitu kraadi on? Millega mõõdate? Mis asendis näidik salongis teil on? Mul on selle rasvase peal või natuke alla, mis asub 40 ja 100 vahel. Rohkem seal numbreid ei ole.
teex yhe zuicu