4. leht 5-st
Postitatud: R Sept 16, 2005 3:30 pm
Postitas Stupiduser
kala kirjutas:Mis sa selle väikse samuraiga ikka teed?
Lähed metsa vahele sidurit libistama we

Oleneb metsast!
Üldiselt kipub nii olema, et seal kus Samurai hakkab sidurit libistama seal tolkned Sina juba oma mehhaanilise vintsi otsas

Postitatud: R Sept 16, 2005 5:44 pm
Postitas tarmo
Stupiduser kirjutas:Üldiselt kipub nii olema, et seal kus Samurai hakkab sidurit libistama seal tolkned Sina juba oma mehhaanilise vintsi otsas

Just-just, nagu ka viimane safari valgejõel näitas

Postitatud: R Sept 16, 2005 8:02 pm
Postitas jr
Kui juba lahmimiseks läks siis...
...selle eest tulevad mõned mehed metsast välja ja sõidavad omal jalal koju ja järgmine päev sama autoga tööle. Suzuki on ju vahva, aga ammendab ennast kiirelt...vähemalt minu jaoks, kes kipub igale poole v8't vahele soovitama.
Kui me kunagi Kobraste poolt läbikaevatud tee peal vintsisime, siis leidsime, et oleks üldse hea metsa vahel selline auto, nagu sile metallplaat millel loomulikult v8 peal on ja mille mõlemisse otsa on meh. vints pandud...muudkui sirista.
Postitatud: L Sept 17, 2005 10:51 pm
Postitas hulkur
Kõlab nagu lühike G400CDI...

Postitatud: P Sept 18, 2005 7:33 pm
Postitas Thea
Rahu on siin ja distsipliin...ümisen, tehes pakkumise trassiks
Tingimuste ühtlustamiseks tulge aga tulge kukekesed

oma linnaautokestega

Trass, Tudu - Rannapungarja, kus kurve rohkem kui km-id. Peipsivenelased nimetavad seda teeks 'vallatutel kurvidel' ja soovitavad sõita kinnisilmi, et hirm ei segaks

Eriti hõrgutav tuisus/kiilasjääs ja pimedas muidugi pimedas

Postitatud: E Sept 19, 2005 9:34 am
Postitas Daniel
Kuna lähtun ainult pealkirjast sest ei viitsi kogu teemat läbi lugeda
siis minu soovitus on alati selline:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1127113039

Postitatud: E Sept 19, 2005 9:52 am
Postitas margus4x4ee
Paraku jah, see on ainuõige variant. Statoil muuseas langetas bensu hinda ka.
Postitatud: E Sept 19, 2005 3:10 pm
Postitas kala
Stupiduser kirjutas:kala kirjutas:Mis sa selle väikse samuraiga ikka teed?
Lähed metsa vahele sidurit libistama we

Oleneb metsast!
Üldiselt kipub nii olema, et seal kus Samurai hakkab sidurit libistama seal tolkned Sina juba oma mehhaanilise vintsi otsas

Selle väitte ma lükan järgmine suvi ümber!
Mul jah see pikk patrol igapäeva sõidux,aga ei loobu patrolist ja see pikk patrol saab talve poole väike venna enda kõrvale!
Millest tuleb ainult metsa auto!!!
Postitatud: E Sept 19, 2005 4:29 pm
Postitas jr
Ka väga hea pakkumine Daniel!
Ma endale olen sellise välja valinud Jänkist, mõnusalt väike auto...kui nüüd saaks siva Patrolist lahti, siis oleks just see isend minu hoovis. Kuigi üks probleem on, mis hinge painab, nimelt pole V8'ga tegemist vaid mingi õnnetu rida 6, aga noh 5.9L ja Turbo vast kompenseerib natuke. Eriti, kui arvestada, et tegemist on kaatrimootoriga, mida kasutatakse ka ekskavaatoritel. Peaks väga töökindel olema.

Postitatud: E Sept 19, 2005 5:53 pm
Postitas ennukas
Oi kallis sõber! Kui seal on Cummins vahel, siis oled õnnega koos. Julgelt võid arvestada, et siis kui ka viimane keredetail on selle mootori ümbert kukkunud, siis viimane tuksub ikka edasi. Egas asjata sama mootorit ka tankidel ning USA militaarsõidukitel kasutata. Cummins ei pirtsuta kütusekvaliteedi üle ning minek on väga veenev! Tean omast kogemusest....
Postitatud: E Sept 19, 2005 7:07 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:Ka väga hea pakkumine Daniel!
Ma endale olen sellise välja valinud Jänkist, mõnusalt väike auto...
Julgen Thea eest sõna võtta ja arvata, et minu ja tema arusaam väljendist "mõnus pisike auto" on tiba (ca 3 meetrit ja 2-3 tonni) erinev sinu omast.

Postitatud: E Sept 19, 2005 9:27 pm
Postitas Thea
Landy kirjutas:jr kirjutas:Ka väga hea pakkumine Daniel!
Ma endale olen sellise välja valinud Jänkist, mõnusalt väike auto...
Julgen Thea eest sõna võtta ja arvata, et minu ja tema arusaam väljendist "mõnus pisike auto" on tiba (ca 3 meetrit ja 2-3 tonni) erinev sinu omast.


Õhtuselt filosofeeriv

... juhul kui jr on minust 2 korda suurem, on maailma tasakaal paigas

Misajast peaks karu, jänese nägemisega porgandile olema

Postitatud: E Sept 19, 2005 11:46 pm
Postitas Landy
Thea kirjutas: 
Õhtuselt filosofeeriv

USA raua ihalejatele - Vanasti öeldi, et suurema auto ihalus pidavat peegeldama teatava reproduktiivorgani pikendamise soovi.

Woops.. nothing personal.
Ma muidugi ei tea kas see ka tänapäeval paika peab, eriti arvestades üha suurenevat naisjuhtide kontingenti.
LR 300tdi
LONGEVITY:
The Tdi not only requires fewer services to stay in top shape, but the cost of doing those services is less than with a Rover V8. There are no spark plugs or ignition parts to fail or wear out. Other than oil changes the only service items that need professional service are roughly every 12,000 miles. Just as any truck driver in the USA will tell you, diesel engines last a long, long time. A Rover V8 starts to show some pretty major wear at just over 100,000 miles, at that time the Tdi is just getting warmed up for a long life in your Rover. With proper care the engines will probably out last the rest of your truck.
SIMPLICITY:
Imagine a world where engine sensors, ignition amplifiers, spark plugs, computers and engine ECU's no longer play any part in your engine's performance. How may trips to your Land Rover dealer this year would that have eliminated for you?? The Tdi engines installed by ECR have no computers, no ECUs, no complicated wiring, and only simple sensors for items like temp. gauges and such. In fact. the Tdi can be run by one wire in a worst case situation. The fuel cut off solenoid is the only vital system on the Tdi, and you could limp your Tdi Rover home with just one wire and a battery. The engine does not require an electric fuel pump, or any computers aids to run, and it has no electronic ignition. Once installed the Tdi can be serviced by any skilled diesel mechanic as its design is simple and it does not require a computer to find or repair troubles that it may have down the road.
p.s. THEA ROVER ON JUST SELLE MOOTORIGA.
Postitatud: T Sept 20, 2005 12:09 am
Postitas jr
Nojah, kellele mida.
Kui nüüd natukenegi silmad lahti teha, siis ei ole muu maailm teinud nii mugavaid ja vastupidavaid trucke kui USA, mis samal ajal on ka nägusad. Kui kuu läbisõit on 5000km, siis kipud varem või hiljem mugavust ja vastupidavust hindama.
Ok...võib olla G-Mersu on hea, kuid seda alates aastast 95 minuarust ning seal on hind kahekordne võrrelduna jänki aparaatide vastu.
Seega vaese inimesena pean seega jänki rauaga läbi ajama

Postitatud: K Jaan 18, 2006 10:20 pm
Postitas Stupiduser
Noh???
Mudalombid läksid kaane alla ja kannavad Discot küll???
