ASMV '09 Turistide seiklus
Moderaator: Moderators
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
asmv
enne starti öeldi kõigile,et punkti ei pea autoga võtma.soovitus oli teha seda jalksi.kui oksa taha koperdad siis saab 20cm vees ka kõrvuni märjaksDiscovery kirjutas:Ma vaatan, et turist kipub väga TR-1ks kätte minema... Sellisena kaotab see asi ju mõtte - et ka "lihtinimesed" saaksid oma vagunitega kätt proovima tulla. Kui juba m..nadeni vees peab olema, vintsi kasutama, siis.. Minu arust peaks olema trassi raudreegel see, et vintsi vaja ei lähe.

ilma vintsita ja tavaliste talverehvidega autod liikusid minuarust seal väga edukalt ringi.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Ega siis ainult sportklassides,ka turistis lähevad "silmad ruutu"Discovery kirjutas:Ma vaatan, et turist kipub väga TR-1ks kätte minema... Sellisena kaotab see asi ju mõtte - et ka "lihtinimesed" saaksid oma vagunitega kätt proovima tulla. Kui juba m..nadeni vees peab olema, vintsi kasutama, siis.. Minu arust peaks olema trassi raudreegel see, et vintsi vaja ei lähe.

Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Sellist raudreeglit polnud ca 8 aastat tagasi ka originaalklassis, kui igasugu rahvamajad ringi sõitsid ja vintsi paljudel polnud. Iga punkti puhul lihtsalt ei saa kindel olla, et viimased autod seda vintsita ei läbi(võid ju jala minna). Ega seepärast saa ometi turistidel ainult asfalti mööda sõita lasta, need ju ka maasturid ja enamus sooviks need poriseks teha, arvan. Lihtsalt selliseid "keerulisi" punkte ei tohiks olla väga palju.yanekk kirjutas:Ega siis ainult sportklassides,ka turistis lähevad "silmad ruutu"Discovery kirjutas:Ma vaatan, et turist kipub väga TR-1ks kätte minema... Sellisena kaotab see asi ju mõtte - et ka "lihtinimesed" saaksid oma vagunitega kätt proovima tulla. Kui juba m..nadeni vees peab olema, vintsi kasutama, siis.. Minu arust peaks olema trassi raudreegel see, et vintsi vaja ei lähe.ja siis järgnevad kõik ülejäänud asjad.
Nõue, et tänavale piisava 1,6mm mustrisügavusega pizzalõikuritega vabade difritega autoga oleks ligipääsetavad kõik punktid võib küll asja maastikusõiduhuvilistele mõttetuks muuta. Kõiki punkte võib võtta jala, sageli on see ka kiirem võimalus, igaüks valib, kuhu ronib, kuhu mitte, punkte oli väga erineva raskusastmega, ehk kõigile midagi. Mina olen endiselt väga rahul ja hindan sellist seikluse formaati suurepäraseks.
P.S. Kui tahta norida, siis võibolla see viimane, natuke nagu kohustusliku poole kalduva iseloomuga, punkt oli tõesti ehk mõne auto jaoks veidi overkill, aga tuleb ka arvestada valitsenud ilmaoludega, ja tundub, et kõik siiski toimis, seega veelkord suured tänud korraldajatele!
P.S. Kui tahta norida, siis võibolla see viimane, natuke nagu kohustusliku poole kalduva iseloomuga, punkt oli tõesti ehk mõne auto jaoks veidi overkill, aga tuleb ka arvestada valitsenud ilmaoludega, ja tundub, et kõik siiski toimis, seega veelkord suured tänud korraldajatele!
IRW, seepärast oligi see lõik kuiv, kui mina sinna jõudsin. Ma veel mõtlesin, et huvitav miksReddevil kirjutas:Üks mahlakas lisapala ka:)
http://www.flickr.com/photos/piretluts/4128209756/

Rada lahe, väljakutseid igasugu autodele. Muda ja vaatamisväärsusi oli küllalt. Mõnusalt seikluslik rada ka selles mõttes, et ei olnud mõtekas läheneda alati kõige otsemat teed - ringiga sai kiiremini. Mõned punktid kaovad, kuid Narva suuruses linnas on see täitsa loomulik.
Aru ei saa aga järjestusest: kuidas mõõdeti aega? Teiseks oli segadus kolme pildistamise juhendmaterjali vahel: turistiinfo (peab olema objekt ja üks meeskonna liige), rajalegend (pildista silti), koosolek (pildistatav peab sildist kinni hoidma). Tänu sellele läks palju pilte mittekorrektsete folderisse. Ehk, korraldajatel arenguruumi veel on.
Vabandan ka Metsakaubiku juhi ees, kelle poole peale küljemõlkimist sõimu lasin. Tegelikult oli ju lahe seltskond jälle koos
Aru ei saa aga järjestusest: kuidas mõõdeti aega? Teiseks oli segadus kolme pildistamise juhendmaterjali vahel: turistiinfo (peab olema objekt ja üks meeskonna liige), rajalegend (pildista silti), koosolek (pildistatav peab sildist kinni hoidma). Tänu sellele läks palju pilte mittekorrektsete folderisse. Ehk, korraldajatel arenguruumi veel on.
Vabandan ka Metsakaubiku juhi ees, kelle poole peale küljemõlkimist sõimu lasin. Tegelikult oli ju lahe seltskond jälle koos

-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ilmselt läks ka meil seetõttu suurem osa pilte prügikasti, kuna järgisin juhendit. Koosoleku algust ootasin ka telgis kuigi see telgi taga ammu käis ja seepärast jäi sildikatsumise info saamata...Prisas kirjutas:Teiseks oli segadus kolme pildistamise juhendmaterjali vahel: turistiinfo (peab olema objekt ja üks meeskonna liige), rajalegend (pildista silti), koosolek (pildistatav peab sildist kinni hoidma).
Muidu oli lahe ja mitmekesine rada, mis pakkus ilmselt kõigil tasemetel autodele ja osalejatele midagi väärtuslikku. Ja vaatamist oli küllaga. Veidi oleks ehk tahtnud lisaks veidi päevasel ajal karjääris ringi koperdada, kuigi seal on nagu käidud küll. Selles suhtes oli mullune järgmise etapi koordinaatide kokkuotsimine ja -klappimine väga lahe formaat ja IMHO vääriks võimalusel kordamist.
Suured tänud korraldajatele suurepärase raja eest ning et ka "võistlejaid" mälestusesemetega meeles peeti. Järeltulevale põlvele, kes mul seekord kõrval oli, on need hindamatu väärtusega.
Loodetavasti jätkub korraldajatel võhma ka järgmisel aastal midagi sellist püsti panna, tundub et sõitjate puuduse taha püha üritus küll ei jää...