

Moderaator: Moderators
pmst kas kuskil ülevaatusel keegi kobiseb või mitte, see ei olegi oluline. Isegi ülevaataja on inimene ja teeb vigu.Raiki kirjutas:Käisin just eile ülevaatust tegemas ja ei kobisenud Tartu bussipargi ülevaatuspunktis keegi ...
kokku on autol 6 lisatuld ja 4 nendest katusel (küll originaalid)
Ka mina käisin seal bussipargi ÜV punktis, kuid sattusin kohe juhataja peale, kes asju dikteerima hakkas - ega ma neid pirnikesi enam tagasi ka ei hakanud panema, kuna tõesti ei viitsi miilitsatega tee peal vaieldaRaiki kirjutas:Käisin just eile ülevaatust tegemas ja ei kobisenud Tartu bussipargi ülevaatuspunktis keegi ...
kokku on autol 6 lisatuld ja 4 nendest katusel (küll originaalid)
Alati tasub minna 19.00 - 20.00 vahelTiitR kirjutas:Ka mina käisin seal bussipargi ÜV punktis, kuid sattusin kohe juhataja peale, kes asju dikteerima hakkas - ega ma neid pirnikesi enam tagasi ka ei hakanud panema, kuna tõesti ei viitsi miilitsatega tee peal vaieldaRaiki kirjutas:Käisin just eile ülevaatust tegemas ja ei kobisenud Tartu bussipargi ülevaatuspunktis keegi ...
kokku on autol 6 lisatuld ja 4 nendest katusel (küll originaalid)
Mis vahet seal on, kas saad ülevaatuselt "üle normi" ref. arvuga läbi või keerad tuled maha ja teed ülevaatuse ära (pärast paned tagasi). Põhiprobleemiks jääb ikkagi politsei suhtumine teepeal. Heal juhul saad tuled kohapeal (vms) maha keerata, halvemal juhul saadetakse korduvülevaatusele ja siis pead pappi köhima.Raiki kirjutas:Alati tasub minna 19.00 - 20.00 vahelsiis rahulik ja mehed ei torise ka nii palju. Aeg on näidanud ...
Eestlase häda ongi see, et ta vaikselt pomiseb ja pahurdab nurgas aga midagi tõsist ette ei võta.kpihus kirjutas: Helged pead võiks pigem välja mõelda kuidas seda määrust muuta saaks. Kuna tegemist ei ole seaduse vaid määrusega, siis peaks selle muutmine oluliselt lihtsamalt käima ?
Nõustun. Samas oleks vist väga mõrvarlik, kui suudetakse Liiklusseadusest läbi suruda klausel, et Ref. koguarvuga üle 75 võivad mööndusega kasutada vaid veoautod ja maasturid?sirr kirjutas:Eestlase häda ongi see, et ta vaikselt pomiseb ja pahurdab nurgas aga midagi tõsist ette ei võta.kpihus kirjutas: Helged pead võiks pigem välja mõelda kuidas seda määrust muuta saaks. Kuna tegemist ei ole seaduse vaid määrusega, siis peaks selle muutmine oluliselt lihtsamalt käima ?
See tulede reflektorväärtuse piirsummaga pederatsioon tuleb kiiremas korras lõpetada. Ma ei tea, kas ma olen äkki pime ja ei kõlba autot juhtima, aga meie märja ja pimedaga sõites, ei tunne ma teel ohutult isegi heade originaal kaugtulede ning lisa 37,5 prosedega. Meil aga aetakse numbreid taga.
Mitmetes autofoorumites on käinud läbi miski organisatsiooni moodustamine, kes seisaks tavaliikleja ja hobiautode omanike eest. Organisatsioon aga vajab eksisteerimiseks raha, sest keegi ei rabele niisama püha ürituse eest. Mil moel aga inimesi liikmeks saada ja sundida neid raha maksma?
Otsisin ühte ja teistpidi, aga liiklusseadusest ei leidnud jälgegi tulede referentsarvu kohta. See peaks minu andmete kohaselt olema ikkagi ainult määruses kirjas.TiitR kirjutas: Nõustun. Samas oleks vist väga mõrvarlik, kui suudetakse Liiklusseadusest läbi suruda klausel, et Ref. koguarvuga üle 75 võivad mööndusega kasutada vaid veoautod ja maasturid?Krt. sõiduauto juhid teevad meile niimoodi peksa ka veel
liiklusseadus reguleerib ju liiklemist jne.tehnonõuded aga masinatele kehtestatud nõudeid.ja on võimalus osta lisatuled millel on ref.arv 17,5 ja pole probleeme ei teel politseiga aga ka ülevaatusel.kpihus kirjutas:Otsisin ühte ja teistpidi, aga liiklusseadusest ei leidnud jälgegi tulede referentsarvu kohta. See peaks minu andmete kohaselt olema ikkagi ainult määruses kirjas.TiitR kirjutas: Nõustun. Samas oleks vist väga mõrvarlik, kui suudetakse Liiklusseadusest läbi suruda klausel, et Ref. koguarvuga üle 75 võivad mööndusega kasutada vaid veoautod ja maasturid?Krt. sõiduauto juhid teevad meile niimoodi peksa ka veel
uute hella 17.5 reflektorid näitavad paremini kui aasta vanad 37.5 reflektorid.ja pole mõtet sellist võrdlust tuua nagu 225 vs boger.sellisel juhul peaks ka tulede vahe vähemalt olema 17.5 vs 75sirr kirjutas:Samaväärne oleks väita, et offroad autol võiks all olla passijärgsed 225/70 tehaserehvid, et milleks suured boggerid.hans kirjutas:on võimalus osta lisatuled millel on ref.arv 17,5 ja pole probleeme ei teel politseiga aga ka ülevaatusel.