4. leht 5-st

Postitatud: L Sept 12, 2009 9:34 am
Postitas seff
Landy kirjutas:
Madis kirjutas:Vineertahvel on läbiproovitud ja lollikindel küll ning ka pildistatav. Variant halb on siis kui A4 on pandud kilesse - vot seda ei saa pildistada. Kindlasti on Landyl mõni näide tuua.
Vineertahvel mulle isikslikult pole kunagi eriti meeldinud.

Soovitud näited kiletatud A4 märkidest:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage14.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage24.htm
palju õnne on neid kiletatud lehti pimedas uduvihmaga pildistada muidugi :evil:

Postitatud: L Sept 12, 2009 9:54 am
Postitas Madis
seff kirjutas:palju õnne on neid kiletatud lehti pimedas uduvihmaga pildistada muidugi :evil:
Seda ma silmas pidasingi.

Postitatud: E Sept 14, 2009 9:35 am
Postitas margus61
Mu meelest olid 2003 Sügissõidul suurepärased tähised. Valge mahulise plastiku peal (ca 3...4 mm paks) mati musta kleepsuga suured numbrid, vist tiba suuremad, kui A4. Suht lõtv kinnitus jämeda(te) kimbusideme(te)ga, nii et sai fotokale ilusti ette keerata. Pandud nii, et kaugelt näha. Äkki keegi viitsib pilti panna, omal on kole kiired ajad.

No sain laiskusest üle:
Pilt

Kui siin aluse otsad silikooniga kinni teha, peaks ju ujuma ka jääma, kui vaja.

Postitatud: E Sept 14, 2009 4:25 pm
Postitas Landy
2003 Sügissõit:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage12.htm

Sinna knati tahaks uuesti võistlema!

Postitatud: P Nov 01, 2009 4:46 pm
Postitas totu
Tõstaks siis teemasse veel ühe küsimuse.
Kui võistkond A võtab punkti ja sõidab ära, tuleb võistkond B ja sõidab punkti märkamata selle maa sisse, seejärel helistab et punkt puudub. Hetkel kehtiva korra järgi on võistkond A lambad ja väärivad praadimist. Mitte päris nii mustvalgelt (olime A ja sõitsime üle langenud puu ladva, mille keskosas oli märk, märk ise jäi endisele kohale ja puutüvi terveks) aga sellise olukorra pärast saime Kukepeal katse tühistuse ja kaotasime III koha. Juriidiliselt oli kõik korrektne kuna mingil määral rikkusime "märgipuud". Täpselt sama olulord võib korduda täiesti korrektse punkti võtmise korral, st. kogemata punkti lõhkunu teatab selle puudumisest või vigastusest ja eelmisena punkti võtnu vastutab aga mille eest???

Postitatud: P Nov 01, 2009 5:12 pm
Postitas boob
totu, ära välista ka seda, et seal võis käia veel kolmas võistkond, kes selle punkti "ära kaotas" ja seetõttu seda ei leidnud ning ilma sellest teavitamata sealt lahkus. Süüdi pole sel juhul ju ei võistkond A ega B vaid keegi kolmas.

Postitatud: P Nov 01, 2009 5:44 pm
Postitas totu
Konkreetsel juhul sõitsime, navigeerimisvea tõttu punktist MÖÖDA ja meile järgnes B ÜLE/LÄBI punkti kes avastas möödasõidu ja jõudis kiiremini punkti tagasi. Kui meie uuesti punktini jõudsime , seisis B parema esirattaga punkti koha peal ja teavitas krraldajat punkti puudumisest, märgipuu oli murdunud alles vaid tüve juurikapoolne ots. Päris kindlasti ei olnud siin ei A ega B kuritahtlikku tegevust, lihtsalt 1 näpukas ja 1 tähelepanematus. Tahvel ise asus metsasihi kohal ca. 20cm kõrgusel mudast, risti üle sihi langenud peenikesel kuusetüvel. Tulles mööda sihti ja nähes meid mõnekümne meetri kaugusel ukerdamas jäi selline märk vabalt märkamata ja leidis lõpu B rataste all (otsisime päris mitmekesi aga ei leidnudki tahvlit üles).

Postitatud: P Nov 01, 2009 6:21 pm
Postitas Movistar
Meile saadeti kella 9 paiku õhtul sõnum kus anti teada,et punkt on kadunud ja seda ei arvestata.
Punkti väärtus oli 50p ja meil oli ta pool tundi enne sõnumit juba võetud.
Seega sitasti.
Aga üleüldises plaanis peab korraldajat(täpsemalt seda kes punktid metsa paigaldas) ikka täiega kiitma.Kõik punktid olid pimedas juba väga kaugelt näha ja suht lihtsalt leitavad.
Miinus jälle(võibolla APS-info viga),et suur osa punkte olid asukohast ca 20-50 meetrit eemal/mujal.Mõnda ikka andis otsida.
OZI kasutajad selle üle ei kurtnud jälle.

Postitatud: P Nov 01, 2009 7:27 pm
Postitas totu
Movistar kirjutas:Meile saadeti kella 9 paiku õhtul sõnum kus anti teada,et punkt on kadunud ja seda ei arvestata.
Punkti väärtus oli 50p ja meil oli ta pool tundi enne sõnumit juba võetud.
Seega sitasti.
Aga üleüldises plaanis peab korraldajat(täpsemalt seda kes punktid metsa paigaldas) ikka täiega kiitma.Kõik punktid olid pimedas juba väga kaugelt näha ja suht lihtsalt leitavad.
Miinus jälle(võibolla APS-info viga),et suur osa punkte olid asukohast ca 20-50 meetrit eemal/mujal.Mõnda ikka andis otsida.
OZI kasutajad selle üle ei kurtnud jälle.
Nõus, OZI andis ühe kraavipunkti valesse kohta aga üldiselt oli OK. Kui kõrgel see 50p. tahvel pool tundi varem oli? Samast märgist räägingi ja vabandan kaasvõistlejate ees. Punkti võtnutel ikka alandati miinimumpunktide määra, st. katse arvestati? Korraldajatega oli jutt et nii tehakse.

Postitatud: P Nov 01, 2009 7:44 pm
Postitas Paul
totu kirjutas:... Kui kõrgel see 50p. tahvel pool tundi varem oli? Samast märgist räägingi ja vabandan kaasvõistlejate ees. Punkti võtnutel ikka alandati miinimumpunktide määra, st. katse arvestati? Korraldajatega oli jutt et nii tehakse.
Pilt

Selline oli punkt pool tundi varem, siis kui Ilmarine selleni jõudis

Postitatud: P Nov 01, 2009 9:52 pm
Postitas Küllo
Samast märgist räägingi ja vabandan kaasvõistlejate ees. Punkti võtnutel ikka alandati miinimumpunktide määra, st. katse arvestati? Korraldajatega oli jutt et nii tehakse.
Ei. Meie saime sellelt katselt nulli tänu selle punkti mittearvestamisele. Sõnumi saime 21:54, punkti olime võtnud paar-kolm tundi varem

Postitatud: P Nov 01, 2009 10:04 pm
Postitas Ax
Tõesti olid seekord valdavad punktid hästi nähtavad. Aga eks alati ole ka mingisugust praaki. Punkti kõrgusi peaks ikka arvestama ja kuhu kinnitatakse.

Punktide täpsus oli muidugi ka teema. Mõne punkti puhul näitas kaarti järgi ühele poole kraavi aga tegelikkuses teisele poole. Eks metsas arvab GPS omamoodi asjadest.

Postitatud: E Nov 02, 2009 10:03 am
Postitas totu
Paul kirjutas:
totu kirjutas:... Kui kõrgel see 50p. tahvel pool tundi varem oli? Samast märgist räägingi ja vabandan kaasvõistlejate ees. Punkti võtnutel ikka alandati miinimumpunktide määra, st. katse arvestati? Korraldajatega oli jutt et nii tehakse.
Pilt

Selline oli punkt pool tundi varem, siis kui Ilmarine selleni jõudis
Tänud, Paul.
Meist jäi punkt maha mitte halvemas seisus, me ei sõitnud uut jälge ja seega oli meie katse tühistamine ilmne ülekohus ja ootaks korraldaja kommentaare. Helistaja sõitis ise punkti maa alla (olin helistamise ajal kõrval ja auto seisis esirattaga tahvli endises asukohas).

Postitatud: T Dets 08, 2009 6:33 pm
Postitas totu
Uus (võistlus)aasta algamas ja teema ikka lahtine, seega teeks ettepaneku mingite normide tekitamiseks. Kahe aasta võistlejakogemuse põhjal pakuks:
1. Iga märgi asukoht peab legendis kajastuma KP na, legendis olev KP ei pea olema tähistatud märgiga.
2. Märgi paigutamisel madalamale kui 1m maa/veepinnast peab märk olema kinnitatud püsivale objektile (jäme puutüvi, post või -känd, suur maakivi, ehitis vms.).
3. Märgi paigutamisel kõrgemale kui 2,5m, vertikaalsele objektile, loetakse KP läbituks ka märgi kinnitusobjekti puute järgi (juhul kui ei ole võimalik võistlussõidukilt märgini ulatuda).
4. Sõitmiseks keelatud ala peab olema legendis üheseltmõistetavalt tähistaud.

Postitatud: T Dets 08, 2009 11:44 pm
Postitas boob
Miks ei võiks hakata andma punkte ainult OZIle ja koos sõidujälje rajafailiga? Oleks kõigil selge, kuidaspidi punktini jõudmine välja peaks nägema, mitte ei tehta omaloomingut uusi "teid" rajades.
See küsimus on ajendatud viimase ASMV rajast, kus korraldaja väidetud ideaaltrajektoori (sirgjooneliselt punktist punkti) hoidmiseks polnud vahepeal muud võimalust.

Lõunanaabrite juures võistlemas käies saime koos punktifailiga ka lähenemistee ja eemaldumistee rajafaili ilma teedeta ala kohta... Ei mingit mõistatamist, et kus kohast selles kenas noores lepikus see rada nüüd sisse tuleb sõita.