4. leht 15-st

Postitatud: P Aug 16, 2009 7:44 pm
Postitas uhti
Vahepeal kui natuke aega olen saanud siis olen paigaldand Omega roolikarbi .
"Summuti"valmis keevitand ja külge keerand.
Käigukangi uute kohta tõstnud ja esimesed kerekinnitused valmis keevitand.
Pilt
Pilt

Postitatud: N Sept 03, 2009 12:53 pm
Postitas uhti
Paar päeva tagasi liikus auto esimesed meetrid omal jõul.Kõik on küll väga poolik aga ülesse garaazi on vaja teda ajada.
Ajasin ta korraks pukkide otsa,et näha kas vedrustus toimib :P
Pilt
Pilt

Postitatud: L Sept 05, 2009 2:43 am
Postitas granit
See masin tundub nii kuratlikult kõrge, et võib juba esimesel kiiremal pöördel kummuli käia.

Postitatud: L Sept 05, 2009 6:54 am
Postitas fagott
Loe postitused läbi. Ta ei hakkagi kunagi kiiremaid pöördeid tegema.

Postitatud: L Sept 05, 2009 9:34 am
Postitas uhti
Sellega kihutama ei hakka kindlasti .Kui tagastabikas ka külge saab ja suuremad rattad alla,mis teevad rööbet väljast poolt max 20 cm laiemaks siis ehk väga kergesti ei lähe.Teiseks on ju mootor ka kõhuall,mis toob raskuskeset alla poole.

Postitatud: L Sept 05, 2009 11:48 am
Postitas vanapagan
Alumisel osal ei ole viga aga Passati kosu tundub seal üleval nagu liigne olevat.

Postitatud: L Sept 05, 2009 12:10 pm
Postitas uhti
vanapagan kirjutas:Alumisel osal ei ole viga aga Passati kosu tundub seal üleval nagu liigne olevat.
Njah aga,mis teha?Tahtsin algul ikka Golf II. aga kuna nonde eest taheti 2-3 korda rohkem kui passati eest siis võtsin selle.Seda enam,et see oli sõitev auto ja TD mootoriga.

Postitatud: K Sept 30, 2009 9:55 pm
Postitas Myrgel
Ma arvan, et Tuisu Länkarilt on Kiiu Torni staatus lõplikult võetud. Arvestades käigukangi asukohta tundud sa pikk mees olevat, aga kui sa sinna meetrised rattad alla paned, siis ilma redelita sisse ei saa. Umbkaudne kõrgus peaks kusagil sinna kolme meetri kanti tulema. Lävepakk siis kusagil 1.8m kõrgusel. Mikk Pahapill hüppaks juhiistmele ära..

Arvestades kere raskust, kõrgust maast ja kitsaid sildu, siis ei ole sul ilmselt ümberminekuks palju vaja. Kui pildil olevad pukid ühele poole paned hakkab vaikselt juba ohtlikuks minema.

Vaatasin autot siit ja sealt ja ega ta vist väga praktiline ole, aga külanaistele ägedat sõitu saab kindlasti teha. Iseasi muidugi kuidas sa nad sinna kangi otsa istuma meelitad..

Ja lõppkokkuvõttes - peavad siis kõik kollid nii kuradi praktilised olema. Oma millimeeternihiku ja narkokaaluga maailma parimaid offrõud autosi inseneerides oleme unustanud võlu mis valdab sind, kui võtad keevituse, UAZ'i, naabrimehe passati ja keevitad sellest ühe lõbusa peletise valmis.

Urmas

P.S. Äge tiib Omegal! Arvestades, et spoiler hakkab tööle 160km/h, siis on teil seal ilmselt vägevad rajad. Ja vägevatele radadele on vägevaid rajategemise masinaid vaja. :thumb:

Postitatud: K Sept 30, 2009 10:50 pm
Postitas uhti
See auto polegi tehtud hulluks ronimiseks ega kihutamiseks.
Esimesed proovisõidud on tehtud ja pole see ümbermineku asi üldse nii hull.Kui suured rattad alla tulevad läheb rööbe veel u 30 cm laiemaks.Tegelikult on auto raskuskese suht madalal kuna raskemad asjad on ikka all pool.
Tänaseks on auto saanud endale taha uued vedrud(MB S600 esivedrud).Ette panin ajutiselt topelt lada vedrud.Esistabikas on paigas aga tagumine veel vaja panna.Stabikad on Opel Omega esimesed.
Käigu vahetamine pole üldse nii hull kui pildilt mulje võib jääda.Pikkus on mul üle 1,8 :wink:
Kohapealt on normaalne kolmandaga minema minna ja siis viies rauda.Samas kui suuremad rattad tulevad tuleb ka väiksemaid käike rohkem kasutama hakata.

Omega tiib polegi praktilisuse pärast tehtud kuna ilma jäi tagaosa väga nadi.Samas julgen väita,et nii suure pindalaga ja sellise nurga all töötab ta palju varem kui 160 kmh. 70-80 kilti tunnis kiirusega kruusal sõites oli väga hästi näha kuidas ta tolmu üles kiskus.

Uute vedrudega on auto u 5cm kõrgem kui sellel pildil.

Pilt

Postitatud: K Sept 30, 2009 11:17 pm
Postitas tarmo
Kas oskad öelda, mis pikkuse ja diameetriga on need MB S600 esivedrud, mis sellele kollile tagumisteks läksid?
Ja miks mitte ka esimesteks?

Postitatud: N Okt 01, 2009 9:36 pm
Postitas uhti
Mersu vedrude mõõdud on
väljast läbimõõt 140mm
Seest umbes 105 mm
pikkus vabas olekus 370mm ja minu auto all u 800kg raskusega 315mm
Hea meelega paneks ette ka aga hetkel pole neid leidnud rohkem.

Postitatud: N Okt 01, 2009 11:00 pm
Postitas kala
korralik peltis ikka,aga vähemalt viitsisid mingi hunniku kokku toota :D

Postitatud: R Okt 02, 2009 12:34 am
Postitas seff
kala kirjutas:korralik peltis ikka,aga vähemalt viitsisid mingi hunniku kokku toota :D
meenub film tagasi tulevikku :lol:

Postitatud: L Okt 03, 2009 11:24 am
Postitas uhti
seff kirjutas:
kala kirjutas:korralik peltis ikka,aga vähemalt viitsisid mingi hunniku kokku toota :D
meenub film tagasi tulevikku :lol:
Pole seal filmis küll sarnaseid näinud aga see selleks :roll:
Täna hommikuse seisuga näeb selline välja.
Aga nänni tuleb veel väljapoole juurde(astmelauad,suured rattad,esistange ümber teha,esirauad+ lisatuled jne.)
Pilt

Postitatud: L Okt 03, 2009 11:26 am
Postitas MahviaDeTyrk
seff kirjutas:
kala kirjutas:korralik peltis ikka,aga vähemalt viitsisid mingi hunniku kokku toota :D
meenub film tagasi tulevikku :lol:
Too auto asub Cornwall'is ühes muuseumis - olen roolis istunu :driving
http://www.cornwalls.co.uk/attractions/ ... smiths.htm